חודש האהבה – בילוי רומנטי בגליל המערבי 2024

בתקופה מורכבת זו, כאשר חלק מהגליל סגור מסיבות ביטחוניות, בגליל המערבי קיים חבל ארץ שאינו קרוב לגבול, חבל ארץ הנחשב בטוח למדי, בו הטבע, שלא מתחשב במלחמות, פורח כעת במלוא עוצמתו והירוק ירוק מאוד, הים הוא אותו הים והכחול כחול מאוד (אם כי הרחצה בים אסורה) וכאן, בחבל ארץ נפלא זה, אנחנו מזמינים אתכם לטייל, לאכול, לישון ולהנות בצורה בטוחה – בחודש האהבה.

אנו מציעים לכם שורה של מסלולי טיול באזורים רגועים מבחינה בטחונית, מסעדות פתוחות, אתרי לינה בכולם יש מרחב מוגן ובטוח.

בואו לטייל בחודש האהבה בגליל היפהפה שלנו, בואו לנשום אוויר צלול כיין, להרחיב את הלב בירוק ובכחול, בואו להתאהב ולאהוב את הגליל המערבי על כל נפלאותיו.

 כל המקומות המוצעים כאן הם בעלי מרחב מוגן.

טיולים ליום אחד

הפעם אנו ממליצים לצאת לטיול לנחל נעמן ,מדובר  בטיול המתאים מאוד למשפחות עם ילדים ואפשר לעשות אותו ברכב או ברגל .

נחל הנעמן הוא נחל איתן שאורכו כ 10 ק"מ הנחל נובע בעיינות אפק וזורם צפונה לכיוון קריית ביאליק, והקיבוצים כפר מסריק ועין המפרץ ומשם  נוטה מערבה ונשפך קצת לפני העיר עכו לים התיכון .

הטיול בנחל מרחיב לב ומהנה מאוד לאורכו פוגשים בצמחייה עשירה של גדות נחל בראשה גומא וסוף מצרי ובעלי חיים  כמו הצב הרך שמשקלו יכול להגיע עד 50 ק"ג או דג לבנון הירקון.

את גדות הנחל מעטרות חורשות אקליפטוסים שטופלו וטופחו, לאורך גדותיו שולחנות פיקניק וסככות צל. משעולים נוחים להליכה נסללו משתי גדות הנחל ונבנו גשרים המאפשרים מעבר מגדה לגדה, הוצבו מתקני משחק לילדים, שלטי הסבר ונחל נעמן הפך לאתר טיול מקסים המתאים מאוד גם למשפחות גם לזוגות וגם ליחידים.

מתאים לטיול ברכב, ברגל או ברכיבה על אופניים. נגישות – חלקית. איסור מוחלט על מנגל ולינה בשטח הנחל.
כניסה לנחל: מכביש 4  פונים מזרחה לכיוון קיבוץ כפר מסריק ממשיכים לנסוע עד שמגיעים למעגל תנועה  ממשיכים ונוסעים מתחת לגשר של כביש 22 ומשם ממשיכים בדרך עפר נוחה מאוד כחצי ק"מ עד לשער הירוק  המסמן את שביל נחל הנעמן .  אורך המסלול  – 10 ק"מ

חוף הים של נהריה הוא אחד החופים היפים בארץ, לאורכו משתרעת טיילת שבה אטרקציות לילדים ולמבוגרים, מזחים, אזורי צל וספסלי מנוחה. כעת הוארכה טיילת המזח, המתחילה בדרום, באזור עין שרה (בקרבת שבי ציון), צפונה, והיא מחברת את שדרות הגעתון ואת טיילת המזח הדרומית, לרצועת החוף של צפון העיר.

אפשר לטייל ברגל ואפשר גם באופנים. כל הפרטים כאן

מתחם המכבסה נמצא בכניסה לקיבוץ בית העמק במקום בו היו בעבר המקלחת והמכבסה השיתופיים של הקיבוץ.

כיום המקום מהווה מתחם תיירותי מקסים ובו גלריה, אטליה של ציירת, בית קפה ומאפיה, מספרה, אולם יוגה, חנות בגדים בסגנון בגדים מהמזרח וחנות יד שנייה. מסביב למתחם, ברחבי קיבוץ בית העמק נמצא גם סדנאות אוכל, סדנאות למשחק, בית פתוח של ציירת וחדר אוכל קיבוצי בו ניתן לאכול טעים וזול.

כל הפרטים על מה שיש במתחם המכבסה בלחיצה כאן

טיפולים ופינוקים לגוף ולנפש

חווית ספא בגליל שוכן בלב אזור כפרי פסטורלי ומציע לאורחיו  בילוי הכולל, בנוסף לתפריט טיפולים עשיר, גם בריכת שחייה חצי אולימפית, בריכה נוספת מחוממת, ג'קוזי, סאונה יבשה וסאונה רטובה.

עוד בספא בר חיצוני, המציע מגוון של שייקים, פלטת פירות ואלכוהול. לאורך היום מוגשים, לפי דרישה, כריכים, פיצות, סלטים למיניהם, פסטות וארוחות בוקר.

לפרטים והזמנות >> 077-9964609

חמאם תורכי, ממוקם בבית עתיק בעכו מול הים. חוויה אותנטית הכוללת במת טיפולים מצופה שיש, טיפולי חמאם על ידי בלן מקצועי, סאונות, חדרי טיפולים ומלתחות.

אחד הדברים הנפלאים בחמאם גטאס היא הפרטיות. בהזמנת טיפולים בחמאם נסגר המתחם לשעתיים מלאות בלי קשר לסוגי הטיפולים שנבחרו על ידי המטופלים. במהלך השעתיים עומד המתחם לרשות אורחי החמאם בלבד ואורחים אחרים אינם מורשים להיכנס אליו, כל זאת על מנת לאפשר פרטיות מוחלטת.

עד לא מזמן היה בחמאם גטאס מתחם אחד בלבד, אמנם גדול ורחב ובן שתי קומות, אך כדי לאפשר ליותר מזוג אחד להנות מהחמאם, שהוא ללא ספק האותנטי ביותר בארץ, נפתח בצמוד למתחם הקיים מתחם נוסף וגם בו מיטות שיש חמות, בריכת ג'קוזי, חדר אדים וסאונה וכמובן חדרי הלבשה ומלתחות.

שני המתחמים נהנים מאותה קבלת פנים, מאותה חצר עכואית ומאותו לובי  ובעיקר מאותה קבלת פנים לבבית של בעלי המתחם בני משפחת גטאס.

 

לפרטים והזמנות >> 077-9964644

 

פעילות שמנקה את הראש

לינה פלוס ארוחת בוקר מיוחדת

מלון האפנדי בעכו הוא מלון עם סיפור. המלון השוכן בין סמטאותיה העתיקות של עכו, במרחק הליכה קצרצר מחוף המגדלור, היה בעברו ביתו של איש עשיר מאוד, "אפנדי", אך במשך שנים עמד שומם וחרב, עד שהתגלה על ידי שף אורי ירמיאס, הבעלים של מסעדת הדגים הידועה "אורי בורי". שף ירמיאס ראה בחזונו את המקום הולך והופך, באמצעות שיפוץ מסיבי, ועבודות שחזור, למלון בוטיק אקסקלוסיבי.

זהו מלון בוטיק ייחודי מסוגו, חדרים מעוצבים ומשוחזרים לפרטי פרטים, חדרי הסבה ייחודיים, גג הצופה לים התיכון, מרתף יין, חדר אוכל סביב שולחן אבירים, וחמאם בן 400 שנים.

הרמה של ארוחת הבוקר שמוגשת במלון מכבדת את איש הקולינריה אורי ירמיאס ואפשר גם להזמין ארוחת בוקר בלבד ללא לינה.

לפרטים והזמנה >> 077-9964481

עכותיקה – יחידות אירוח מרהיבות ביופיין, נוחות מאובזרות ומפנקות. מעוצבות ברוח המקום ופזורות בסמטאות עכו העתיקה. חווית האירוח שמה דגש על אירוח מוקפד בסוויטות יוקרתיות בתוך מבנים עתיקים שעברו תהליך שימור, ושיפוץ שמעמיד אותן ברמה הגבוהה יותר. התחושה המתקבלת היא של אורח המגיע לחיות לצד תושבי העיר העתיקה, בתנאים משודרגים.

מסעדת הרופטופ של עכותיקה עם נוף מהפנט ובריזה מן הים. ארוחת בוקר עכואית מיוחדת ועשירה במיוחד. פתוח לקהל הרחב ולאורחי המלון.

לפרטים והזמנות >> 077-2308294

אחוזת השחר ממוקמת בלב הטבע ומשקיפה על הים ועל נופו עוצר הנשימה של הגליל המערבי.

באחוזה שלושה בתי אבן יפים ומרשימים (אחד מהם הוא הבית הראשון שנבנה בכליל), מוקפים בחורש ים תיכוני ובבוסתני פרי. מהחלונות, החצרות ומרפסות הבתים נצפה נוף פראי המשקיף לים ולנופי הגליל המערבי, כשמתחתם מתפתל לו נחל יחיעם.

הקולות היחידים שתשמעו כאן הם ציוץ הציפורים וקילוח המים הזורמים בואדי ובנחל בימי הגשם.

השקיעות והזריחות כאן הם תופעת טבע עוצרת נשימה, תוסיפו לכל זה את עצי החורש ועצי הזית והרי לכם חופשה שלווה, המרפאה את הנשמה.

אפשר להזמין סדנאות לבישול טבעי של חגית לידרור

לפרטים והזמנות >> 077-8051029

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם