אודות – מיזם אוצרות הגליל

חיכינו לכם כאן באוצרות הגליל. תודה שבאתם!

מיזם “אוצרות הגליל” – הינו מיזם ללא כוונות רווח שהוקם בשנת 2013 על ידי אשת העסקים הפילנתרופית והיזמית החברתית רעיה שטראוס בן דרור העומדת בראשו.

המיזם שחברים בו מאות עסקי תיירות בגליל המערבי, הוקם על מנת להגדיל את פעילות התיירות לאזור. אוצרות הגליל הוא חלק מיוזמת “רוח הגליל” שהוקם גם הוא על ידי רעיה שטראוס בן דרור ומטרתו לחולל קפיצת מדרגה כלכלית וחברתית בגליל המערבי. זאת על ידי שיפור איכות ורמת החיים של תושביו על בסיס סיפורו ונכסיו הייחודים. בגיבוש תוכנית קפיצת המדרגה היו שותפים כ-200 מנהיגים אזוריים (ראשי רשויות, אנשי אקדמיה, רופאים בכירים, תעשיינים ואנשי עסקים אחרים). הם התמקדו בכמה מנועי צמיחה מרכזיים של האזור ובהם התיירות, תעשיה (אחוז המועסקים בתעשיה בגליל המערבי גבוה משמעותית מהממוצע הארצי ובנוסף יש בו ריכוז של תעשיות מתכת מתקדמות) ורב תרבותיות (בגליל המערבי חיים ביחסי שלום, כבוד הדדי ושכנות טובה בני כל העדות והדתות בישראל).

בסופו של תהליך אמור הגליל המערבי להפוך למנוע צמיחה כלכלי עבור המדינה כולה ולמקור השראה לאזורים אחרים בישראל ובעולם.

מיזם אוצרות הגליל ליקט את מיטב עסקי התיירות בגליל המערבי, ומציע אפשרויות מגוונות של חופשה החל מבילוי חד יומי ועד לחופשה בת מספר ימים.

מיום הקמתו, סייע צוות המיזם למאות עסקי התיירות החברים בו ולאלפי קבוצות מאורגנות מהארץ ומהעולם להכיר את הגליל המערבי ולהגיע אליו לחופשות. בשנות פעילות מיזם אוצרות הגליל גדלה תנועת התיירות לאזור הגליל המערבי בלמעלה מ 50%.

מנהלי רווחה, משאבי אנוש, סוכנים ומדריכי טיולים מוזמנים להסתייע בצוות אוצרות הגליל כדי ליצור קשר עם העסקים התיירותיים בגליל המערבי.

כל עסקי התיירות החברים במיזם נבחרו בקפידה לאחר שנבדקו ועמדו באמות המידה הגבוהות של אוצרות הגליל וזאת במטרה לספק חווית אירוח מושלמת .

צוות מקצועי של אוצרות הגליל בודק כל אחד ואחד מהעסקים המבקשים להתקבל למיזם. אחרי שנבדקו ונמצאו מתאימים, נשלח צוות של כותבים וצלמים המתעדים את העסק וכל זה במטרה לספק מידע אמין ממקור ראשון.

מומלצי אוצרות הגליל הם עסקים החברים במיזם ואשר אנו ממליצים בחום לבקר בהם. המלצתינו מבוססת על קשר שוטף עם היזם ועל ביקורים פיזיים שאנו מקיימים אצלו בממוצע אחת לשנה. המלצתינו מבוססת בין השאר על מתן אימון ביזם, כי הוא שומר על רמת השירות שהוצגה בפנינו והובטחה לנו, בכל ימות השנה.

אנו רוצים לשמוע את דעתכם:

טלפון: 077-9964400
מייל: office@sgalilee.org.il
כתובת: משרדי בית רוח הגליל (WAZE) קיבוץ לוחמי הגטאות. להתראות בגליל המערבי
צוות אוצרות הגליל