סוול – מועדון גלישה בר מסעדה וחנות

סוול הוא מועדון גלישה ותיק בן 14 שנים, בראש המועדון עומד כפיר מדר, גולש מקצועי, שגלש באתרי גלישה ידועים בעולם, משתתף ומארגן תחרויות גלישה ומתמחה מאוד בתחום קייטנות הגלישה.

המועדון מציע שיעורי גלישה המתקיימים בחופים סמוכים לנהריה: בחוף אכזיב, חוף שבי ציון וגם בעכו. חוף סוקולוב המפורסם של נהריה, כך אומר כפיר, "מתאים רק לגולשים מתקדמים ובגלל המבנה שלו אינו מתאים לגולשים מתחילים." חוף אכזיב לעומת זאת מתאים מאוד לשיעורי גלישה ולקורסים למתחילים, הגלים באכזיב רגועים  יותר ולכן בית הספר לגלישה של סוול ממוקם בו.

מועדון הגלישה עבר לאחרונה לטיילת נהריה ונוספו לו בית קפה, מסעדה ובר בהם אפשר לשבת בפנים, במרפסת והכי כיף בחוף. המסעדה מגישה ארוחות בוקר וארוחות לאורך כל היום והיא פתוחה משעות הבוקר ועד לשעות הקטנות של הלילה, אז היא מתפקדת כבר. בצמוד נמצאת חנות גלישה ואופנת גלישה, מהגדולות בארץ.

 

 

  • סוול - מועדון גלישה בר מסעדה וחנות 1
    סוול- אוצרות הגליל
  • סוול - מועדון גלישה בר מסעדה וחנות 2
    סוול- אוצרות הגליל
  • סוול - מועדון גלישה בר מסעדה וחנות 3
    סוול- אוצרות הגליל
  • סוול - מועדון גלישה בר מסעדה וחנות 4
    סוול- אוצרות הגליל
  • סוול - מועדון גלישה בר מסעדה וחנות 5
    סוול- אוצרות הגליל

זמני פעילות

ימי חול
בתיאום
ימי ו' וערבי חג
בתיאום
שבת
בתיאום

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-2318580
ישוב
נהריה
אתר אינטרנט
www.swellisrael.com

פנייה למארח

נהריה היא עיר הגלישה של ישראל, תרבות הגלישה בעיר היא אחד ממאפייניה, הורים, ילדים, כולם, בעיר הצפונית, גולשים. כמעט כל ילד שני בנהריה משתתף בקייטנת גלישה ואין זה נדיר לראות משפחות שלמות יורדות עם הגלשן לחוף, אין זה נדיר לראות נערים ונערות לבושים בבגדי גלישה הולכים לאורך הגעתון בדרך אל הים. בעיר מתקיימות תחרויות גלישה בשיתוף העיריה ותחרות הגלישה הארצית של ישראל מסתיימת תמיד בנהריה, שם על החוף מוענק הגביע למנצחים.

בחוף גלי גיל  אפשר ללמוד לגלוש על סאפ, חוף סוקולוב ידוע כחוף הגולשים, אליו מגיעים גולשים לא רק מנהריה, אלא גם מרחבי הארץ ואפילו העולם. הגולשת הטובה בעולם, קאריסה מור, אלופת העולם, הגיעה במיוחד לחוף סוקולוב כדי לגלוש. בעיר תמצאו מספר מועדוני גלישה, אחד מהם הוא סוול שבראשו עומד הגולש כפיר מדר.

קורס המתחילים בסוול אורך עשרה שיעורים. הגולשים המתחילים מונחים על ידי מדריכים מקצועיים ומיומנים המלמדים אותם כל מה שצריך לדעת על גל, על עוצמה, על עליה נכונה על הגלשן, בלי פציעות ובלי שפשופים.

מי שעומד בראש המועדון הוא כפיר מדר,  גולש מקצועי, שגלש באתרי גלישה ידועים בעולם, משתתף ומארגן תחרויות גלישה ומתמחה מאוד בתחום קייטנות הגלישה.

כפיר, בשיתוף עם עירית נהריה, אחראי על תחרויות הגלישה המתקיימות בעיר, הוא יליד נהריה, דור שלישי בעיר, גולש מגיל ,10 נשוי ואב לשני ילדים, גם אשתו וגם ילדיו גולשים, כמובן ברמה גבוהה הוא מדגיש.

מועדון הגלישה פועל במשך כל ימות השנה גם בחורף וגם כשיורד גשם, מתאימים גלשנים ציוד ומתקדמים שלב אחר שלב אומר כפיר.

מועדון הגלישה עבר לאחרונה לטיילת נהריה ונוספו לו בית קפה, מסעדה ובר בהם אפשר לשבת בפנים, במרפסת והכי כיף בחוף. המסעדה מגישה ארוחות בוקר וארוחות לאורך כל היום והיא פתוחה משעות הבוקר ועד לשעות הקטנות של הלילה, אז היא מתפקדת כבר. בצמוד נמצאת חנות גלישה ואופנת גלישה, מהגדולות בארץ. מדובר בחנות עם סטייל שלא היה מבייש חנות גלישה באוסטרליה. החנות  מחזיקה את מיטב המותגים בעולם בתחום הגלשנים וביגוד הגלישה. בין היתר תמצאו כאן גלשני רוס, הנחשבים לגלשני בוטיק, בעיצובים לא שגרתיים וגם גלשנים מקצועיים המותאמים לאופי הגלישה בארץ ולאופי הגלים, כדי לא להקשות על הגולש. עוד תמצאו בחנות, העמוסה לעייפה, סקייט בורדים לסוגיהם בהם מהמותגים הידועים בעולם, חולצות טי, מכנסיים, נעליים בשיא הסטייל, כובעים, תיקים, פאוצ'ים וילקוטים, בגדי ים, בנדנות ומוצרי וינטג'.

המסעדה והבר פתוחים משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הקטנות של הלילה.

שיעורי סאפ  אישיים ולקבוצות

שיעורי גלישת גלים

מחנות קיץ לילדים

ימי הולדת

ימי כיף לארגונים

כל השנה בכפוף למזג האוויר.

בחרתם מקום קסום לבלות בו?
השלימו את החוויה:

הצעות בילוי של סוול – מועדון גלישה בר מסעדה וחנות

אירועים קרובים בסביבה

27 אפריל

פרינג' בצפון בתיאטרון עכו

מיקום
עכו
שם מארח
בית התיירנים