אלטו – מחלבה, בית הקפה ומאפיה

בית קפה בוטיקי עם תפריט חלבי מיוחד וכשר, מעדנייה ומאפייה, בצמוד למחלבה על טהרת חלב העיזים. ממוקם בלב חורשה ירוקה בקיבוץ שמרת. ישיבה בפנים, במרפסת ובחיק הטבע.

במקום גם מאפייה קטנה ומטריפה המספקת לחמי מחמצת ומאפים מיוחדים לחנות המעדנייה ולבית הקפה. המקום עבר שיפוץ, שינוי קונספט של הגשה עצמית, ושפע מנות מיוחדות בוויטרינות ומהמטבח.

 

 

  • אלטו - מחלבה, בית הקפה ומאפיה 1
    מחלבת אלטו- אוצרות הגליל
  • אלטו - מחלבה, בית הקפה ומאפיה 2
    מחלבת אלטו- אוצרות הגליל
  • אלטו - מחלבה, בית הקפה ומאפיה 3
    מחלבת אלטו- אוצרות הגליל
  • אלטו - מחלבה, בית הקפה ומאפיה 4
    מחלבת אלטו - אוצרות הגליל
  • אלטו - מחלבה, בית הקפה ומאפיה 5
    מחלבת אלטו - אוצרות הגליל
  • אלטו - מחלבה, בית הקפה ומאפיה 6
    מחלבת אלטו- אוצרות הגליל
  • אלטו - מחלבה, בית הקפה ומאפיה 7
    מחלבת אלטו- אוצרות הגליל
  • אלטו - מחלבה, בית הקפה ומאפיה 8
    מחלבת אלטו - אוצרות הגליל
  • אלטו - מחלבה, בית הקפה ומאפיה 9
    מחלבת אלטו- אוצרות הגליל
  • אלטו - מחלבה, בית הקפה ומאפיה 10
    מחלבת אלטו- אוצרות הגליל
  • אלטו - מחלבה, בית הקפה ומאפיה 11
    מחלבת אלטו- אוצרות הגליל
  • אלטו - מחלבה, בית הקפה ומאפיה 12
    מחלבת אלטו- אוצרות הגליל

זמני פעילות

ימי חול
08:30 - 17:00 המטבח נסגר ב 14:00
ימי ו' וערבי חג
08:00 - 15:00 המטבח נסגר ב 12:30
שבת
סגור

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-9964403
ישוב
שמרת
אתר אינטרנט
altodairy.co.il

פנייה למארח

הנה בשורה שתעשה לכם טוב, עירוניים חובבי קפה ונשנוש! כשאתם עושים את דרככם לחופשה בגליל המערבי על אם הדרך, בין עכו לנהריה, דקה וחצי על הכביש המוליך לתוך קיבוץ שמרת, מחכה לכם מקום של קפה, נשנושי גבינות עיזים משובחות מאפים ותפריט מיוחד. ברוכים הבאים למרכז המבקרים של מחלבת אלטו ואתם תאהבו אותו!

הסיפור של מחלבת אלטו התחיל כשאריאל, רפתן בנשמתו, החליט להתמקד בחלב עזים. כתלמיד קפדן בנשמתו ואוטו דידקט מובהק, הוא עבר השתלמויות, יצר קשר עם מומחים בארץ ובעולם, ובעקביות בנה וטיפח את מחלבת העזים הקטנה שגדלה והתפתחה. עם הזמן נפתח מרכז מבקרים ובית קפה עליו מנצחת שקד, הבת הבכורה.
מחלבת אלטו היא מקדש לעז ולמוצריה. דומה שכולם כבר יודעים כמה מתאים חלב העז לעיכול בבטן האנושית, וכמה טוב הוא עושה לגוף. זוהי נקודת המוצא, שממנה אפשר רק להרחיב, כי אם מה שבריא יכול להיות גם טעים ואיכותי באופן מיוחד מה טוב!
בחדרי הפיסטור והגיבון במחלבת אלטו מייצרים את הגבינות מחלב עזים גלילי משובח, בשיטות עבודה מסורתיות, המקובלות באזורים הכפריים באירופה. יש כאן מעל 15 סוגי גבינות קשות, וגם גבינות טריות ויוגורטים סמיכים בעלי חמיצות נמוכה, לצד מגוון מיוחד של גבינות דלות שומן מחלב עזים.
הוסיפו לכך נוף של שדות, סביבה כפרית, חלל מעוצב וממוזג עם ניחוח קפה, ארוחות בוקר עשירות ומבחר קישים ומוצרי גבינה והרי לכם פתיחה נהדרת לחופשה בגליל המערבי.

תקופת הקורונה הביאה את מחלבת אלטו לבצע שינויים במקום. במקום שירות מלצרים השירות היום הוא בהגשה עצמית. מזמינים מבית הקפה ומתיישבים בגינה הגדולה, בין העצים ומתחת לשמשיות, או במרפסת הרחבה או בפנים בית הקפה. ניגשים לדלפק, מבצעים את ההזמנה, מקבלים זמזם ומרגע שההזמנה מוכנה הזמזם מהבהב וחוזרים לדלפק על מנת לקבל את מה שהזמנתם.

למחלבת אלטו, לבית הקפה ולמעדניה התווספה מאפייה בה אופים לחמי מחמצת וקישים בעבודת יד.

כיום אפשר לאכול בבית הקפה ארוחות בוקר גליליות הכוללות כמובן את גבינות העיזים המעולות של המחלבה, מאפי בוקר, סלטים, ביצים לבחירה, כריכים, טוסטים וכריכי קרואסון ואת הקישים המפורסמים של אלטו. במנות האחרונות תמצאו מלבי, עוגת גבינה אפויה, קרמבל פרי, סופלה שוקולד ועוגת שוקולד חמה, לצד משקאות חמים בהם שוקולטה וחליטת סיידר תפוחים חם  ובגזרת המשקאות הקרים גם  כוס יוגורט עיזים  ומיצים סחוטים טרי.

Treasure of the Galilee
עסק זה נבדק ונמצא עומד בסטנדרטים של מיזם אוצרות הגליל
גלו עוד על התו שלנו

בחרתם מקום קסום לבלות בו?
השלימו את החוויה:

חוות דעת

אירועים קרובים בסביבה

אירועי עבר מאת אלטו – מחלבה, בית הקפה ומאפיה

29 מרץ

פסח במחלבת אלטו

מיקום
שמרת
שם מארח
אלטו - מחלבה, בית הקפה ומאפיה