ימים סוויטות על החוף

שלוש סוויטות מעוצבות ויפהפיות על חוף שבי ציון. שימת לב לפרטי פרטים תוך פינוק מרבי ותחושה של לוקסוס. מוקפות בנוף הים והגינה הפורחת, עם שביל הליכה לזולה בחוף הים.  חוף הים במרחק 70 מטר. כל מה שתראו וכל מה שתחושו בסוויטות הייחודיות הללו, שהן באמת מהמשובחות שאפשר להגיע אליהן בגליל המערבי, פרי תכנון מדוקדק. בני הזוג חבה בנו לעצמם, בצמוד לביתם הצופה אל הים, סוויטת אירוח-אחות קטנה ומפנקת, מוקפדת, מרווחת ומשרת רוגע, שיכולה להיות גם שלכם.

  • ימים סוויטות על החוף 1
    ימים - סוויטות על החוף - אוצרות הגליל
  • ימים סוויטות על החוף 2
    ימים - סוויטות על החוף - אוצרות הגליל
  • ימים סוויטות על החוף 3
    ימים - סוויטות על החוף - אוצרות הגליל
  • ימים סוויטות על החוף 4
    ימים - סוויטות על החוף - אוצרות הגליל

זמני פעילות

ימי חול
בתיאום מראש

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-9964477
ישוב
שבי ציון
אתר אינטרנט
www.yamimsuite.co.il

פנייה למארח

הרחוב הוא רחוב של בתים פרטיים הגובלים בחוף ים יפיפה. יחד עם זאת, כשתחנו את מכוניתכם לא תראו מכל זה דבר. תחילה תכנסו לתוך חצר ביתם המוקפד של שירי וזיו. השביל יוליך אתכם אל דלת שנפתחת אל עולם הים המופלא של סוויטת "ימים".
בסוויטת "ימים" סכום הפרטים המצטבר עולה עין ערוך על מספרם. לכן לא נרחיב את הדיבור על המרצפות הבוהקות, הייחודיות, על המיטה הזוגית הלבנה כל כך, על הקיר המערבי השקוף, המכניס את הים ממש פנימה לחדר, על המראה המלבני הפתוח היוצר חלל גדול, על הרהיטים המקוריים, התאורה השקועה, על מרפסת השיזוף הקורצת מעבר לקיר השקוף ועל הפרטיות שהיא בלתי אמצעית: אתם, הפרטיות שלכם והים, ממש מעבר לחלון.
אגב, הדרך עד למים עובר בין שיחים פורחים. אנחנו יודעים, כי לא ויתרנו: יצאנו בעד הקיר השקוף, חלפנו דרך מרפסת השיזוף וצעדנו מעדנות עד קו המים, שממנו אפשר לקחת ימינה – לנהריה, מרחק דקות ספורות או דרומה – אל חופים סלעיים הנמשכים עד עכו, או קדימה – אל הגלים…
בסוויטות ימים שלוש סוויטות מרהיבות:
סוויטת רונה – סוויטה יוקרתית הבנויה כחלל אחד מרווח ומעוצבת בסגנון קלאסי עם בריכה פרטית מול החוף תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.
סוויטת נועם- סוויטה גדולה יותר הכוללת שני חללים המעוצבים במוטיבים ימיים וכוללת שתי מרפסות פרטיות המשקיפות לחוף הים.

סוויטת עדי היא סוויטה חדשה, המתווספת לשתי הסוויטות הקיימות  במתחם. הסוויטה גדולה, רחבת ידיים וגם היא, כמו שתי אחיותיה הוותיקות יותר, מטופחת ומוקפדת, הגינון מרהיב, הדשא ירוק והקו הראשון לים עושה את שלו. מגינת הסוויטה, שבה בריכת שכשוך מחוממת, קטנה ורהיטי גן ומרגוע, נשקף הים הכחול במלוא יופיו והדרו. מספר צעדים מהסוויטה, יש מדרגות המובילות אל שביל, כבוש ברגליים, המוליך אל חוף הים הפראי של שבי ציון וגם אל החוף המוסדר.

בסוויטה חדר שינה מרווח וגדול, חדר אורחים בשטח של 75 מ"ר,  מוקף בחלון ענק לים, מטבח מאובזר, פינת אוכל  וחדר אמבט יפהפה ובו אמבט ג'קוזי זוגי, ושני כיורים לה ולו.

בכל יחידה אלכוהול וכיבוד ללא תשלום נוסף. לרשות האורחים מכונת קפה ותמי 4.

עוד ביחידה ממ"ד.

ארוחת הבוקר בתשלום  נוסף ובהזמנה מראש.

בימי החורף  מחירן של הסוויטות  במתחם צימר ימים יורד באופן משמעותי.

Treasure of the Galilee
עסק זה נבדק ונמצא עומד בסטנדרטים של מיזם אוצרות הגליל
גלו עוד על התו שלנו

בחרתם מקום קסום לבלות בו?
השלימו את החוויה:

אירועים קרובים בסביבה

25 אפריל

פרינג' בצפון בתיאטרון עכו

מיקום
עכו
שם מארח
בית התיירנים