סיור חצרות גלילי – הסיפור האישי של נשים יזמיות בגליל

מוזמנים ל-"פרובאנס" של ישראל, הגליל המערבי, בין נופי ההרים הגליליים נבקר בחצרות קסומות ונכיר שלל תרבויות ומנהגים. מוזמנים לחוויה ייחודית בחצר האתיופית, הבוכרית, הקיבוצית, בחצר החקלאית ובחצר כפר המחול, נצא יחד למסע אותנטי בין הסיפורים האישיים הטבולים באושר וכאב של הנשים המארחות, השירים, הבגדים, הריקודים והמאכלים. כל מקום יחשוף עוד סוד שטרם הכרתם!

========

ניתן לפנות לכל אתר להזמנת סיור חצרות מלא בתיאום מראש
בהזמנת חבילה הכוללת ביקור בשתי חצרות ויותר, תינתן הנחה של 5%

נבקר בבית אתיופי אותנטי המארח קבוצות ברוח התרבות האתיופית.

נחשף ונכיר את תרבות הווי החיים האתיופי ואל סיפור מסע אישי כציר מחבר אל יהדות אתיופיה. תוך כדי נשלב  כיבוד קל או נשלב אירוח עם ארוחה ביתית כשרה.  ננוע עם  הכתפיים בריקוד לצלילי המוסיקה האתיופית ועוד.

לתיאום ביקור פרטני:

יוניי סקיבה


מברהטי – חוויה אתיופית

077-9964470

בעמק עכו שוכן קיבוץ ירוק, בו שלל מבנים עגולים ויפים בנויים לבנים אדומות, נצא לסיור בין סודות הקיבוץ של פעם, בין הסנדלרייה, המכבסה ותערוכת הפורצלן של נעמן, מפעלו האגדי של כפר מסריק. נצייר על צלחות פורצלן בהשראת כלי נעמן, נרקוד נתלבש ונצטלם באווירת החלוצים עם הבגדים והאקססוריז של שנות ה50. ונשלב ארוחה קיבוצית כשרה וטעימה בחדר האוכל.

לתיאום ביקור פרטני:

מרכז תיירות כפר מסריק

077-9964652

 

נציץ אל מאחורי הקלעים של להקת המחול הקיבוצית, אחת הלהקות המובילות בארץ ובעולם. את פניכם יקבלו כ- 100 רקדנים מרחבי העולם החיים, עובדים ויוצרים בכפר המחול, נשתתף בסדנת קצב מרגשת ונשמע את סיפורה של יהודית ארנון, מייסדת הלהקה, אשר עברה את אושוויץ ונדרה נדר שאם היא תשרוד היא תרקוד לנצח, כפר המחול כיום הינו התגשמות חלומה.

לתיאום ביקור פרטני:
איילת גז

כפר המחול בגליל

077-9964405

עידן תקבל את פנינו במרכז מבקרים שופע ניחוחות ומראות צבעוניים של הפירות המיובשים, אותם מייצרים בעבודת יד מפירות המשק. "מהשדה אל הצלחת". חווה חקלאית אשר מתמחה בגידול זני בננות ולקחה צעד קדימה את החשיבה היצירתית. מגידול וטיפוח הפירות החלו גם לייצר מתוקים מהטבע על ידי ייבוש הפירות בצורה טבעית.

לתיאום ביקור פרטני:
עידן אישח ארז

מרכז מבקרים עידן הפרי

077-9964439

"מרכז פליאה" חוויה בוכרית צבעונית ומרגשת, בבית עגול ומיוחד שבכפר ורדים. נפגש עם אברהם ושרה, נרקוד, נתלבש בבגדים צבעוניים, נחשף לסיפורם האישי והמיוחד, למנהגים, לכלים הבוכרים ונטעם מהמאפים המסורתיים. נקנח בבירה בוטיק בטעמים גליליים ממבשלת סלה ביתית מעשה ידיהם.

לתיאום ביקור פרטני:
שרה הייל

מרכז פליאה – החוויה הבוכרית

077-9964462

 

הצעות קשורות