מתגעגעים למסעדות האהובות עליכם? עכשיו מיטב הקולינריה של הגליל המערבי במשלוחים או Take Away

עם החלת הסגר מערב ראש השנה התשפ"א נאלצו, לצערנו, מסעדות רבות בגליל המערבי לסגור את שעריהן. אבל רוח היזמות והחדשנות לא נשברה גם אחרי כמעט שנה. אנו מבקשים לשתף אתכם במידע על מסעדות ועסקי אוכל הממשיכים לבשל ולשלוח ממטעמי המטבח שלהם, גם בימים אלו, והכל תחת הקפדה מחמירה על תקן התו הסגול.

אז אם בא לכם להמתיק את זמנכם בגליל המערבי ולהתפנק בארוחה ממסעדת שף גלילית, המידע המצורף יסייע לכם להזמין משלוח או לקחת Take Away.

מוזמנים לפרגן!

לסיפורי השראה של מסעדנים ועסקי קולינריה בקורונה, היכנסו לכאן

כששף אורי כהן היה סו שף לצידו של שף קובי בכר, במסעדת ה "רוף טופ" היוקרתית של מלון ממילא, ולאחר מכן לצידו של שף אסף גרניט, במסעדת "מחניודה"  הטרנדית, שתיהן בירושלים, הוא לא שיער שבסופו של דבר תהיה לו מסעדה קטנה ומיוחדת משלו, בתוך מבנה קטן בשולי קיבוץ לוחמי הגטאות.

התפריט בקולומבו מרשים, הנראות והצלחות הם כשל מנות המוגשות במסעדות שף, והטעם לא נופל מזה. .

בקולומבו אין  תפריט קבוע, בכל יום אורי מבשל תפריט אחר, אותו הוא שולח בווטסאפ לרשימת התפוצה ומפרסם על לוח מחיק שעל קיר המסעדה.

אפשר Take Away

להזמנות > 077-9964895

 

 

300 גרם, מסעדה כפרית בלב מטע בננות. השף איתי חסון ואשתו גל מציעים תפריט עם מגוון מנות פתיחה, כיד הדמיון הטובה על השף, מנות בשריות מיוחדות ומנות אחרונות. השם '300 גרם' שאול ממשקלו של נתח הבשר הפופולארי המוגש במסעדה שמתמקדת בתאוות בשרים, ביישון ובעישון של בשר איכותי.. המסעדה כשרה.

עושים משלוחים או Take Away, וגם הוסיפו קצביה.

 

להזמנות > 077-9964424

אסיה חלבי דאהר מתגוררת בראש גבעה בבית יפה בכפר יאנוח. אסיה מארחת בביתה, לארוחה דרוזית מסורתית, ממיטב המטבח הדרוזי, שהיא מכינה בכל יום לבני משפחתה: ממולאים, מקלובה עוף, פריקי,חצילים על האש, סנייה ומג'דרה, קבב בטחינה, גולש וקובה  וכמובן סלטים עונתיים, שאת חלקם היא מלקטת  בחלקת השדה של משפחתה.

מבצע לכבוד החזרה לפעילות אחרי הסגר – תוספת שיפודי פרגיות וקבב על האש – על חשבון הבית.

עושים משלוחים או Take Away

 

להזמנות > 077-7298560

בבית יפהפה, הממוקם על אחת הגבעות החובקות את הישוב הדרוזי, הפסטורלי, חורפיש, מתגוררת סבתא מאהא עאמר, בשלנית דרוזית ביתית, שאוהבת לבשל, הפותחת את ביתה ואת מטבחה לאורחים הזוכים אצלה להכנסת אורחים דרוזית מסורתית מכל הלב. ביתם של מאהא וחסן הוא בית רחב מידות, מוקף בגינה יפה ובמרפסת גג גדולה. בחורף מוזמנים האורחים לארוחה בסלון המשפחה מסביב לאח ובקיץ בגינה מתחת לסוכת הגפנים, או במרפסת הגג הרחבה המשקיפה לנוף עוצר נשימה.

סבתא מאהא החלה לבשל בגיל עשר "נכנסתי למטבח ומאז אני שם"  היא מספרת "נולדתי למשפחה של בשלניות ואני מאמינה שאהבת הבישול והכישרון לבישול עוברים בגנים."

עושים משלוחים ברחבי הגליל המערבי

להזמנות > 077-9970974

 

על מרפסת רחבת ידיים המשקיפה לנוף המקיף את חורפיש, מגישה נאהדה מרעי שפע של תבשילים דרוזיים מתוצרת המטבח הפרטי שלה. נאהדה מבשלת לאורחיה בדיוק את אותו האוכל שהיא מבשלת במטבחה הפרטי לבני משפחתה: עלי גפן וכרוב ממולאים, מג'דרה, שילבטו, מקלובה, מנסף עם בשר, קבאב על האש, סלטים לסוגיהם כולל סלטים עונתיים

המקום כשר ומחזיק בתעודת כשרות.

** אפשר להזמין  משלוחים ברחבי הגליל המערבי **

המקום יכול לארח בחוץ עד 150 איש

לפרטים והזמנות > 077-9964562

 

עוד מסעדה שנפתחה בימי הקורונה היא מסעדת הבשרים הכשרה של שפי שאלתיאל, שממוקמת על המצוק הדרומי של נחל כזיב, בישוב מנות, עם תצפית מרהיבה לים התיכון ולכל רצועת החוף הצפונית, ראש הנקרה, רכס סולם צור.

המסעדה מגישה מנות ראשונות ומנות בשר איכותי כמו בשר ואגיו, ואנטריקוט אנגוס, המיובאים מארגנטינה, ומנסה לשלב בין נגיעות דרום אמריקאיות ומטבח ישראלי גלילי.

ועכשיו בזמן הקורונה עושים משלוחים משעה 11:00-22:00

לתפריט לחץ כאן

להזמנות > 077-9964556

חמדת הימים – מסעדה משפחתית מיתולוגית, המתמחה במאכלים ביתיים מהמטבח הכורדי. בתפריט מבחר של סוגי סלטים, לחם כורדי, מרק קובה לסוגיו, ממולאים, יאפרח, טבית ועוד.

המסעדה כשרה

אפשר Take Away

 

להזמנות > 077-9964655

מוסד קולינרי רב מוניטין, תפריט עשיר שאיכותו לא משתנה ורק משתבחת.

מנות ראשונות, בשרים, דגים פסטה, השניצל המיתולוגי, ומנות יקיות משולחנם של מייסדי נהריה.

וגם פיצות!

 

לפרטים בא לי פינגווין 

להזמנות> 077-9964530

הדרל'ה – מסעדת ביסטרו, על אגם מונפורט, המתמחה בתפריט בסגנון צרפתי עם מגוון של מנות ראשונות, בשרים דגים ומנות אחרונות.
סטייק אנטריקוט, קריספי סלמון, סקלופיני עגל מפולפל, סטייק פרגית, פילה בקר, מוקפץ אסייתי, פילה דג ים או ריזוטו כמהין

ועכשיו עושים משלוחים.

להזמנות> 077-9964539

כשר

בואו להרים את ארוחות החג שלכם עם פינוקים ומנות שיעשו התקהלות בריאה על שולחן החג!
בנוסף לסלטים, מנות, מאפים ומתוקים הצטרפו מוצרי מעדנייה משובחים (ממרחים, חמאות ומלח).

סטודיו אוכל – מעדניה, מארזים, אוכל לשבת. עושים משלוחים

פרטים באתר

להזמנות> 077-2309959

סהרה – סעדה מרוקאית אותנטית, מגישה מנות ביתיות מבית סבתא שעברו מדור לדור ומשתמשת בחומרי גלם מקומיים טריים.
בתפריט מגוון סלטים, מרקים ומנות עיקריות בטאג'ין.

עושים משלוחים!

 

לתפריט

להזמנות> 077-9964444

כשר

בסמה ח'יר, הבעלים של נור מסעדה ובית קפה מקסים בג'וליס, תבשל עבורכם אוכל דרוזי לארוחה משפחתית, אותה תוכלו לקבל במשלוח עד למקום מגוריכם באזור הגליל המערבי והקריות.

התפריט כולל: עלי גפן, ממולאים, מנסף טלה, קובה, מג'דרה, סלט ולחם.

את ההזמנות יש לבצע יום מראש

לפרטים והזמנות> 077-7299243

במסעדת אם אלכרם, במעלה הכפר יאנוח, מכינה ז'נט קארוט לחמא בעג'ון מבצק, בשר, צנוברים ופטרוזיליה, תאווה לחיך, ששמעו יצא בכל הארץ ורבים מגיעים לכפר יאנוח במיוחד בשבילו. בנוסף, מכינה ג'נט מאפים תורכיים ממולאים בגבינה, בשר עגל,
או תרד, שלא היו מביישים אף מבשלת תורכייה, תוסיפו לזה את הסמבוסק והרי לכם מקדש מאפים, הנאפים בטאבון, שטעמם וריחם משכרים. לצד כל זה יש מגוון של בשרים וסלטים.

עושים משלוחים באזור הגליל המערבי

לפרטים והזמנות> 077-8037141

אוכל דרוזי מסורתי, טעים להפליא, שאבתסאם פארס למדה לבשל מאמא שלה ומסבתא שלה
בתפריט מיוחד, במשלוחים עד אליכם!

לפרטים

להזמנות> 077-2308292

אורי בורי – מסעדתו רבת המוניטין של שף אורי ירמיאס המתמחה במאכלי ים עונתיים ועשויים בקפידה ובדמיון שזיכה את השף בתארים ובכתבות במגזינים חשובים בכל העולם, מפנקת אתכם במשלוחים איכותיים בשיטה ייחודית.

המנות מבושלות חלקית ומצוננות כולל רטבים ותוספות, כל הנדרש הוא חימום קצר ע"פ ההנחיות המצורפות.

לתפריט

להזמנות>077-9964525

 

קציצה עגלגלה – המבורגרייה משובחת המציעה שירות משלוחים של המבורגר עסיסי טעים להפליא לצד מבחר גדול מאוד של רטבים, צ'יפס פריך, גזוז בטעמים ובירה מקומית. הם עשויים מבשר ארגנטינאי משובח ואפשר להזמין אותם במנה של עד 320 גרם
למי שממש רעב.

שרות משלוחים לפי הנחיות משרד הבריאות בימים א עד ה מהשעה 12.00 עד 22.00

לפרטים

להזמנות> 077-9964540

כשר

מסעדת מול ההר, בכפר ג'ת, היא מסעדה המגישה אוכל דרוזי אותנטי, אותו מבשלת סוראיה, הקרויה כך על שם סבתה, ממנה למדה להכין את האוכל הדרוזי שהיא מגישה לשולחן המסעדה.  מסעדה צנועה, נקייה ומסודרת. אולם ההיי לייט של המסעדה נמצא בקומה השנייה של הבית, שם, על מרפסת רחבת ידיים, אפשר לשבת מול נוף עוצר נשימה.

אפשר להזמין משלוחים

להזמנות > 077-7297820

בבית הקפה קונדיטוריה Sweet Moments, הממוקם על מרפסת של בית פרטי, מול נוף עוצר נשימה, עושה הקונדיטורית, נוהאד ביסאן, קסמים בידיה ומשלבת אפיה מתוחכמת ומרשימה, באפיה מסורתית והתוצאה היא לא רק תאווה לחיך, אלא גם תאווה לעיניים.

כשיושבים על המרפסת של נוהאד, הנשמה מתרחבת, הנוף המדהים, משקה הפטל המסורתי, הקרוי  שראבי, המוגש לכל אורח ואורח כדי להשיב את רוחו (ללא תשלום וללא הגבלה),  נוהאד המקסימה והחייכנית והמאפים הנפלאים, כל אלו הופכים את בית הקפה של נוהאד לחוויה.

אפשר לבוא לקחת ואפשר להזמין משלוחים

להזמנות>> 077-2309177

 

 

מרכז המבקרים של ספאא ח'יר ממוקם בבית עתיק והיסטורי הנמצא בסימטה צרה המובילה לבית הכנסת העתיק בפקיעין. המפגש עם ספאא ח'יר הוא חוויה בפני עצמה, מדובר באשת לפידות יזמית, מדריכת אמנות, ויוצרת ופורצת דרך בחברה הדרוזית.

ועכשיו אפשר להזמין מגשי פירות מפוארים וסושי פירות במשלוח עד אליכם

להזמנות > 077-9974624