מרכז קניות ירכא

מרכז קניות עצום מימדים בכפר הדרוזי ירכא המציע שפע של קניונים ובהם עשרות חנויות, סופרמרקט ענק למוצרי מזון ובית, כל בו ענק למוצרי תינוקות וילדים, בגדים, נעליים, אביזרים, בגדי ספורט, אביזרי טיול, בגדי נשים גברים ילדים ותינוקות. חנויות מותגים ורשתות, חנויות תאורה ומרכזי מזון, חנויות רהיטים וחנויות לממכר מוצרים חשמליים, מוסכים ומגרשי מכוניות, מסעדות ובתי קפה והכל במחירים השווים לכל נפש.
פתוח בשבת.

  • מרכז קניות ירכא 1
    מרכז קניות ירכא - אוצרות הגליל
  • מרכז קניות ירכא 2
    מרכז קניות ירכא - אוצרות הגליל
  • מרכז קניות ירכא 3
    מרכז קניות ירכא - אוצרות הגליל
  • מרכז קניות ירכא 4
    מרכז קניות ירכא - אוצרות הגליל
  • מרכז קניות ירכא 5
    מרכז קניות ירכא - אוצרות הגליל
  • מרכז קניות ירכא 6
    מרכז קניות ירכא - אוצרות הגליל

זמני פעילות

ימי חול
פתוח בכל ימות השבוע

אמצעי קשר וכתובת

ישוב
ירכא

מדריכי הטיולים אוהבים לכנות את ירכא 'הדיוטי פרי של הצפון' ואכן סיור קטן בכפר השוכן בין צומת יסיף לכפר יסיף, מוכיח שאין הגדרה מתאימה מזו. עשרות שלטים מקבלים את הבאים בכניסה לכפר ומכריזים על כך שמדובר במרכז קניות עצום ממדים ובו חנויות רבות – אופטיקה, בגדי חתן וכלה, בגדי נשים, גברים, ילדים, ספורטאים, 'הכל למשרד' צועק שלט אחד והשני עונה לו 'הכל לספורטאי ולמטייל', חנויות של מותגים ידועים כמו קסטרו, פוקס והום סנטר, חנויות לממכר מוצרים חשמליים, מוסכים, מגרשים למכירת מכוניות, משתלות, חנויות תאורה ומרכז מזון שאין לו אח ורע ותמצאו בו כל מה שתחפצו החל מגרגר של חיטה ועד לכלי אוכל יוקרתיים ומנורות שנדלייר. לצד כל אלו תמצאו מסעדות, מזנונים ודוכני מזון מהיר והכל הכל בזול ובמחיר השווה לכל נפש.
שדרת עצי דקל מטפסת במעלה הגבעה ולאורכה פרושות חנויות רבות ובעיקר מרכזי קניות וקניונים. כך למשל 'קניון כנעאן'. מדרגות נעות מביאות את הקונים אל חנויות המותגים הגדולים, רובן ככולן חנויות עודפים המוכרות במחירים מוזלים מהמחירים שהורגלנו אליהם במרכז. כך למשל חנות מותגים בשם 'טירת המותגים' מוכרת נעליי ספורט ממותגים במחירים כל כך זולים עד כי קשה להאמין שמדובר במותג האמיתי. לצידה חנויות עודפים של קסטרו, לוצ'י, ורדינון, רנואר ודלתא ,עונות ונעלי קרוקס.
בקניון קומת מסעדות. פינת הישיבה היא לצד חלונות ענק לנוף, שמעברן משתרע הכפר ירכא על בתיו וגינותיו. מראה שונה כל כך מהמרכז המסחרי הסואן הנמצא בכניסה אליו. כאן תמצאו מסעדות מזון מהיר כמו מקדונלד'ס, שווארמה, חומוס, פלאפל, שניצל, פיצריה, אוכל דרוזי וגם בית קפה עם קרואסון.
בקומת הקרקע משחקיה גדולה לילדים ובה מכוניות, רכבת, קרוסלת סוסים וקרוסלת אווירונים ובחוץ יש אפילו קאנטרי קלאב ובו בריכת שחייה הפועלת בקיץ. מי שהתעייף מהקניות יכול לקבל כאן טיפולים בספא או להתרענן בשחייה.
קצת למעלה משם נמצאת 'אמש סנטר', חנות הכלבו הגדולה (שלט גדול מכריז כי היא הגדולה ביותר בארץ). החנות בנויה משני בנינים, שגשר מחבר ביניהן והיא מציעה בגדי נשים, גברים, ילדים, בגדי ספורט, נעליים, בגדי הריון, מחלקה של כלי בית, לנז'רי ומחלקת קוסמטיקה ובישום, המשתרעת על לפני קומה שלמה. באמש סנטר, מציעים מבחר עצום של ג'ינסים ונעלי ספורט ממותגים במחירים נמוכים בהרבה מאוד ממחירי השוק. עוד אפשר למצוא באמש סנטר, שעונים, אביזרי אופנה, תכשיטים, תיקים וכובעים אפנתיים.
באותה שדרת דקלים נמצא גם ה"שופינג סנטר", אי אפשר לטעות לאורך כל השדרה שלטים המכריזים על מרכולתו ,במרכז הקניות הזה מוכרים בגדי גברים, נשים, בגדי ספורט וג'ינס.
ה"סיטי מול" ,הוא הקניון החדש ביותר שנפתח ממש לאחרונה ולא כל חנויותיו מאוכלסות. בין אלו המאוכלסות ניתן למצוא חנויות של סבנטין, ליקה, חנות רהיטים, חנות אופטיקה, חנות עצומה לשטיחים ווילאות, חנות למוצרי קוסמטיקה, חנות נעליים, חנות לבגדי ערב וחנות עודפים ענקית של הום סנטר. הקניון יפהפה. בקומה השניה שלו יש בית קפה, מסעדה המציעה ארוחות ילדים במחיר נמוך מאוד ומשחקיה גדולה עתירת אטרקציות לילדים.
אך אין ספק כי המקום ההומה מכולם הוא מרכז המזון. זהו סופרמרקט ענק המשתרע על שטח של 12.000 מ"ר, ובכל מקום תמצאו עובדים אדיבים ומתמצאים, שישמחו לענות על כל שאלה ולעזור לך להתמצא בסבך הדוכנים, כך שתמצא במהרה את המוצר אותו אתה מחפש. מה אין פה? החל ממחלקת כלי בית, מחלקה לכלי בית מפלסטיק, מוצרי מכולת, מאפה, חומרי ניקוי,תבלינים, משקאות, שימורים ואפילו מחלקת אביזרים לרכב, והכל במחירים שווים לכל נפש וזולים מאלו אליהם הורגלנו כמחירי שוק.

הצעות בילוי של מרכז קניות ירכא