מרכז גוטסמן לתחריט

סדנה וגלרייה בעלי שום עולמי לעבודות תחריט אליה מגיעים אמנים מרחבי הארץ והעולם כדי להשתמש בכבשי התחריט. במקום שתי גלריות מרשימות המציגות את עבודות התחריט וההדפסים של האומנים שנעשו בסדנה ותערוכה מתמדת של אורי רייזמן אחד מגדולי הציירים בישראל. ניתן לבקר בגלריות לצפות בתהליך העבודה של האמנים ואף לרכוש תחריטים ולהנות מהנוף היפה הנשקף מהחלון עצום הממדים של הגלריה.

  • מרכז גוטסמן לתחריט 1
    906
  • מרכז גוטסמן לתחריט 2
    911
  • מרכז גוטסמן לתחריט 3
    2705
  • מרכז גוטסמן לתחריט 4
    AMI_4928
  • מרכז גוטסמן לתחריט 5
    1
  • מרכז גוטסמן לתחריט 6
    AMI_4895
  • מרכז גוטסמן לתחריט 7
    AMI_4896
  • מרכז גוטסמן לתחריט 8
    AMI_4908
  • מרכז גוטסמן לתחריט 9
    מרכז גוטסמן לתחריט - אוצרות הגליל
  • מרכז גוטסמן לתחריט 10
    AMI_4919

זמני פעילות

ימי חול
07:30 - 16:00
ימי ו' וערבי חג
סגור
שבת
11:00 - 15:00

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-9964639
ישוב
כברי
אתר אינטרנט
www.cabriprints.com

פנייה למארח

'מרכז גוטסמן לתחריט' הוא אחד המקומות היותר ייחודיים בגליל, המציע אפשרויות פעולה נרחבות לאמן החובב והמקצועי בתחום אמנות התחריט. אל המקום הזה נוהרים אמנים מרחבי הארץ והעולם, אולם הוא מציע אפשרות של ביקור גם למבקרים שוחרי אמנות שרוצים לרכוש מאוסף התחריטים הגדול, שהודפס ומוצג במקום וכן להכיר טוב יותר את עולם התחריט המסתורי ורב העניין.
בקיבוץ כברי, בצמוד לגן הפסלים של הפסל יחיאל שמי, בתוך מבנה חדש דמוי האנגר, נמצאת הסדנה המרכזית ובה מכבשי התחריט המקצועיים. בצד אחד של סדנת העבודה הקיר הדרומי נפתח אל הנוף ומהווה נקודת השראה לעובדים ולמבקרים במקום. בצד השני שתי גלריות גדולות בהן תצוגה נרחבת של ההדפסים שנעשו במקום, וכן תערוכה מעבודותיו של אורי ריזמן, מגדולי הציירים שפעלו בישראל. הסדנה מתאפיינת ברמה מקצועית גבוהה של עבודה, המעמידה אותה בשורה אחת עם הסדנאות הטובות בעולם.
המקום מיועד בראש וראשונה לאמנים. כאן הם יקבלו את כל התנאים הדרושים להם כדי ליצור את ההדפסים בצבעוניות עשירה ובשילוב טכניקות רבות ושונות מעולם ההדפס. בסדנה קיים המכבש הגדול בארץ, אשר ניתן להדפיס בו בפורמט של עד 230X130 ס"מ וכמובן, גם כל הציוד הנדרש: מגוון של סוגי נייר, ארגז אקווטינטה ענק, אמבטיות צריבה גדולות ממדים, שולחן חום ועוד. כמו כן, קיים בסדנה כל הציוד הדרוש לעבודה בתחריט צילומי וניתן לעבוד בה גם בטכניקה זו.
המבנה החדש והמיוחד, שנחנך בשנת 2006, הוא תרומתם של דב (ז"ל) ורחל גוטסמן, אספני אמנות ופעילים בתחום האמנות הפלסטית והמוסיקה בארץ ובחו"ל. בנוסף לעבודת האמנים, מתקיימים בסדנה גם מחזורי לימוד תחריט ברמות שונות, במספר מועדים בשנה. ניתן לבקר בסדנה, לצפות בתהליך העבודה ולהיחשף למבחר מגוון של עבודות. במקום מתקיימת תצוגה וניתן לרכוש תחריטים מעבודת הסדנה.

Treasure of the Galilee
עסק זה נבדק ונמצא עומד בסטנדרטים של מיזם אוצרות הגליל
גלו עוד על התו שלנו

אירועים קרובים בסביבה