הדרל'ה – ביסטרו גלילי כשר

על גדות אגם המונפורט מסעדת ביסטרו המתמחה בתפריט בסגנון צרפתי עם מגוון של מנות ראשונות, בשרים דגים ומנות אחרונות.

  • הדרל'ה - ביסטרו גלילי כשר 1
    הדרל'ה – ביסטרו צרפתי
  • הדרל'ה - ביסטרו גלילי כשר 2
    הדרל'ה – ביסטרו צרפתי
  • הדרל'ה - ביסטרו גלילי כשר 3
    הדרל'ה – ביסטרו צרפתי
  • הדרל'ה - ביסטרו גלילי כשר 4
    3
  • הדרל'ה - ביסטרו גלילי כשר 5
    2
  • הדרל'ה - ביסטרו גלילי כשר 6
    1

זמני פעילות

ימי חול
12:00-16:00, 19:00-22:00 יום ראשון: 19:00-22:00
ימי ו' וערבי חג
עד כניסת שבת
שבת
צאת שבת

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-9964539
ישוב
אגם המונפורט, מעלות תרשיחא
אתר אינטרנט
www.hadarale.co.il

פנייה למארח

העמק הקטן מוקף ההרים ממזרח לשלומי, על האגם והסירות שבמרכזו, מהווה חוויה משובבת עיניים לכל עובר ושב. מי שרוצה לשלב גם בחוויה גם התנסות קולינרית, מוזמן להיכנס למסעדת הדר'לה, אשר נבנתה בצמוד לאולם ההחלקה על הקרח, הצופה אל אגם המונפורט במעלות.
בתוך המסעדה בחרו לעצמכם את אחד השולחנות הצופים אל הנוף הנשקף ממערב, ואז התרכזו בתפריט. זה מציע לא מעט אפשרויות בחירה, שמבטיחות מגוון של טעמים במחיר שאינו יקר מדי.
בנוסף לתפריט רגיל מציעים כאן תפריט שרינג לזוג. מדובר בארוחה מלאה ומפנקת, הכוללת שתייה קלה, לחם הבית, 4 מנות ראשונות, מנה עיקרית לבחירה וקינוח.
שף המסעדה, סיוון אמסלם, מציע בשרים איכותיים המיושנים על פי השיטה הצרפתית ומטופלים בקפידה. אנחנו אהבנו את מגוון המנות הראשונות שעוררו לנו בתוך הפה טעמים שהיה בהם משהו אותנטי, ועשו חשק לעוד. במיוחד נציין את החציל האסייתי הקלוי במרינדה ואת מנת הקפרצ'יו שהיו תאווה לחך. מסלול קולינרי אפשרי אחר הוא מסלול ה"שיירינג" המציע שילוב של מנות בשר ומבחר דגי ים ובריכה בהתאם להיצע השוק.
אחת ההפתעות היותר גדולות שצפתה לנו במקום היתה ההיכרות עם הדר'לה, שעל שמה קרוי המקום. הצעירה המוכשרת הזאת, ביחד עם בעלה, שהוא השף, פתחו בשנת 2005 את המקום. מאז פתוחה המסעדה רצוף, וזוכה לקהל מקומי קבוע בצד נופשים, ישראלים מטיילים ותיירים המקפידים לפקוד את המקום בכל הזדמנות.

Treasure of the Galilee
עסק זה נבדק ונמצא עומד בסטנדרטים של מיזם אוצרות הגליל
גלו עוד על התו שלנו

אירועים קרובים בסביבה