מברהטיי – בית אתיופי אותנטי

בית אותנטי הממחיש את אורח החיים המנהגים והמטבח האתיופי בהנהגתה של יוניי המעבירה בדרכה הייחודית ימי גיבוש וסדנאות דרך טקסים, לבוש, אוכל וחשיפה לתרבות אחרת.

  • מברהטיי - בית אתיופי אותנטי 1
    מברהטיי – בית אתיופי אותנטי - אוצרות הגליל
  • מברהטיי - בית אתיופי אותנטי 2
    מברהטיי – בית אתיופי אותנטי - אוצרות הגליל
  • מברהטיי - בית אתיופי אותנטי 3
    מברהטיי – בית אתיופי אותנטי - אוצרות הגליל
  • מברהטיי - בית אתיופי אותנטי 4
    מברהטיי – בית אתיופי אותנטי - אוצרות הגליל
  • מברהטיי - בית אתיופי אותנטי 5
    מברהטיי – בית אתיופי אותנטי - אוצרות הגליל
  • מברהטיי - בית אתיופי אותנטי 6
    מברהטיי אוצרות הגליל

זמני פעילות

ימי חול
בתיאום מראש

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-9964470
ישוב
עברון
אתר אינטרנט
mavrhatey.co.il

פנייה למארח

'כשם שהמושכות מנחות את הסוס, כך התרבות מנחה דרכו של אדם' (פתגם אתיופי). בחצרו של בית קיבוצי תמים למראה, ניצבת פיסת חיים ממקום אחר; גוז'ו עגול וארעי למראה מתגלה במבט נוסף כבית לכל דבר. גוז'ו: בית אתיופי מסורתי. פירוש המלה 'מברהטיי' הוא 'האור שלי', מבארת לנו יוניי סקיבה, מי שאחראית לחוויה הייחודית, מאירת העיניים ויוצאת הדופן שאתם עתידים לעבור. 'מברהטיי' פועל בקיבוץ עברון משנת 2007. יוניי עצמה היא שילוב נדיר של יצירתיות, כריזמה, חריפות מחשבה, רוחב לב ותחושת שליחות. היא מנחת קבוצות בהכשרתה, עם רקע בחינוך ופסיכודרמה, אשר מצליחה להעביר בדרכה המיוחדת את פרטי המסע הגיאוגרפי, ולא פחות מכך התרבותי, שנע על הציר בין אתיופיה והקיבוץ הגלילי, שבו היא חיה עם משפחתה .
במהלך הפעילות אצל יוניי אתם צפויים לרכוש חכמת חיים באמהרית בשפת המקור, לעטות לבוש אותנטי, להיחשף לסיפור המסע האישי שלה, לעבור את טקס הקפה המסורתי – ה'בונה', לערוך היכרות עם המטבח האתיופי, ובעיקר ללמוד המון על עצמכם באמצעות ההיחשפות לתרבות עתיקה ומיוחדת. במסגרת הפעילות תיתקלו בקלפים, פאזלים וערכות איכותיות נוספות שהפיקה יוניי להנחיית קבוצות ולסדנאות העוסקות ברב תרבותיות. אם תרצו, וסביר שכך יהיה, תוכלו לרכוש לעצמכם במקום ערכת קלפים מעוצבת המכילה אמרות שפר אתיופיות. יוניי: 'כשקבוצת גמלאים הביאה לי את המקבילה ביידיש של כל פתגם שמובא בקלפים, אמרתי להם שבאמהארית זה נשמע יותר טוב…'
תנו ליוניי קבוצה והיא כבר תעשה את השאר.
לבחירתכם מגוון של סדנאות וימי גיבוש: חוויה אתיופית אותנטית הכוללת הרצאה על תרבות אתיופיה, נגיעות של תרבות וביקור במתחם, תיירות חינוכית: מעבר מילדות לבגרות לבני ולבנות מצווה, סדנאות העצמה נשית וימי גיבוש והפעלה.

Treasure of the Galilee
עסק זה נבדק ונמצא עומד בסטנדרטים של מיזם אוצרות הגליל
גלו עוד על התו שלנו

אירועים קרובים בסביבה

23 אפריל

פרינג' בצפון בתיאטרון עכו

מיקום
עכו
שם מארח
בית התיירנים