"נשים מבשלות" – מיזם חברתי בכפר ערב אל ערמשה

מיזם אוצרות הגליל משקיע בפיתוח פרוייקט "נשים מבשלות בערמשה", כחלק מחזון צוות התיירות במיזם רוח הגליל אותו מובילה גב' רעיה שטראוס בן דרור. הצוות בחר לחזק את הנכסים הרב תרבותיים של האזור ובכללם את הכפר הבדואי ערמשה.

"אנחנו מאמינים שפיתוח תיירות סביב הנכסים הרב תרבותיים של אזור הגליל המערבי יכולים להביא לעניין ולמשיכה של תיירים רבים מחו"ל".

 

המיזם החברתי – כלכלי בהובלתה של המועצה המקומית מטה אשר והחברה הכלכלית ובשיתוף מרכז מעברים, גברת רעיה שטראוס בן דרור מייסדת מיזם "אוצרות הגליל" והרשות לפיתוח הגליל נולד במטרה לחשוף את ההווי העדתי והקולינרי של נשות ערמאשה וישמש כמוקד תיירותי נוסף בגליל המערבי.

מדובר במיזם חברתי-כלכלי אותו יצרה היזמית סמדר קפלינסקי והוא נועד לספק פתרון תעסוקתי לנשים בפריפריה, תוך העצמת יכולותיהן האישיות של הנשים בתחום הקולינריה, ומאפשר להן לקבל הכשרה מקצועית, תנאי העסקה נאותים ומגוון אפשרויות לעתיד.
"נשים מבשלות" מבוסס על הערך החברתי והאנושי של העצמת נשים ופועל בהצלחה רבה במקומות נוספים בארץ. בעתיד הקרוב כך צופים באגף תיירות מטה אשר יהפוך המיזם למוקד תיירותי נוסף בגליל המערבי.

בערב חשיפה חגיגי שהתקיים למיזם הקולינרי "נשים מבשלות" והושק בנקודה הצפונית, בכפר הבדואי ערב אל עראמשה, הגיעו מאות אורחים. נערך טקס ותוכנית אומנותית, שבסופם כל האורחים הוזמנו לאכול ממטעמי מעשה ידיהן של נשות הכפר שהכינו ובישלו מגוון סלטים, קדרות של ממולאים, בשר, בצקים וקינוחים והכל כמובן עבודת יד!

רוצים להכיר בשלניות ביתיות בגליל? לחצו כאן >>

 

צילום: ריטבו

האוצרות שלך

נמצאו 135 תוצאות
(37) חוות דעת

חומוס עיסא

מיקום
עכו
(125) חוות דעת

עכותיקה מלון בוטיק

מיקום
עכו
(251) חוות דעת

אדלינה

מיקום
כברי
(283) חוות דעת

מיכאל ביסטרו מקומי

מיקום
לימן

חומוס אל עבד אבו חמיד

מיקום
עכו

פלאפל אבו חלים

מיקום
ירכא

מסעדת מרוש – בית אוכל לבנוני

מיקום
מעיליא