בית ספר לבישול גלילי – ארז קומרובסקי

בביתו המרהיב המוקף בגינת ירקות וצמחי תבלין והצופה אל נוף עוצר נשימה, מעביר השף הנודע ארז קומורובסקי סדנאות בישול גלילי. מתחילים בליקוט צמחים ובקטיף ירקות מהגינה האורגנית ומסיימים בארוחה. כל ימות השבוע פרט לסופ"ש. בתאום מראש . מיועד לקבוצות בלבד.

  • בית ספר לבישול גלילי - ארז קומרובסקי 1
    בית ספר לבישול גלילי – ארז קומורובסקי - אוצרות הגליל
  • בית ספר לבישול גלילי - ארז קומרובסקי 2
    בית ספר לבישול גלילי – ארז קומורובסקי - אוצרות הגליל
  • בית ספר לבישול גלילי - ארז קומרובסקי 3
    בית ספר לבישול גלילי – ארז קומורובסקי - אוצרות הגליל
  • בית ספר לבישול גלילי - ארז קומרובסקי 4
    בית ספר לבישול גלילי – ארז קומורובסקי - אוצרות הגליל
  • בית ספר לבישול גלילי - ארז קומרובסקי 5
    בית ספר לבישול גלילי – ארז קומורובסקי
  • בית ספר לבישול גלילי - ארז קומרובסקי 6
    בית ספר לבישול גלילי – ארז קומורובסקי - אוצרות הגליל
  • בית ספר לבישול גלילי - ארז קומרובסקי 7
    בית ספר לבישול גלילי – ארז קומורובסקי - אוצרות הגליל

אמצעי קשר וכתובת

ישוב
מתת
אתר אינטרנט
www.erez-komarovsky.co.il

פנייה למארח

בסוף מצפה מתת יש מקום לא דומה – שם אפשר לעמוד ולהריח גורמה.
מדרגות האבן הטבעית המובילות לביתו של השף ארז קומורובסקי הן ירידה לעולם טוב יותר. ערוגות צמחי תבלין מטופחות מכל עבר, קולות פכפוך מים נעלמים, נעימות קרירה וצל אלונים ילוו אתכם אל הדלת הפתוחה לרווחה. כמה דקות מאוחר יותר, כשתעמדו על המרפסת האחורית, תרגישו שאתם מוציאים לרגע ראש מתוך ענן (לא כזה שפוגשים בטיסות. אנחנו מדברים על ענן אמתי, מהאגדות) ומביטים למטה. הנוף הזה יהרוג אתכם ברכות.
קומורובסקי פרץ לחיינו בסערה עם רשת המאפיות 'לחם ארז' ועם חברת קייטרינג מיתולוגית, ומלווה אותנו מאז עם תכניות בישול בטלוויזיה, ספרים מכוננים בתחום – וכן, גם עם סדנאות הבישול שלו.
כשנכנסנו לביתו מצאנו מטבח שוקק פעילות רגע לפני פתיחתה של עוד סדנא: כמה מבשלים צעירים מן האזור מסייעים בידיו של ארז וטורחים על ההכנות בחרדת קודש – מודים בלבם על ההזדמנות לעבוד לצד הגורו עצמו.
קומורובסקי: "הגעתי לצפון לפני שבע שנים, וכבר ארבע שני שאני מקיים את סדנאות הבישול שלי. נורא כיף פה. חיים אחרים. חוץ מבישול יש כאן אווירה של לייף סטייל: האורחים מגיעים, מסיירים בבוסתן האורגני, אוכלים אנטי-פסטי ולחמים ושותים יין. למעשה לאורך כל הסדנא שותים יין. אנחנו מתחילים בסלון ובהמשך יורדים למטה".
הסדנא של ארז היא פרונטלית: החלל המרכזי כולל שולחן כבד וארוך הערוך בקפידה, ובראשו במה מאובזרת בכיריים ובמשטח עבודה.
"יש לנו כמה סוגי סדנאות אפייה", מפרט ארז. "בנוסף יש לנו סדנת גיבון גבינות, סדנה חורפית למרקים ונזידים, סדנת בשרים, סדנת שף לפודי'ז וגם סדנת דגים ופירות-ים שמתחילה בשוק בעכו וממשיכה כאן, כשאני מבשל את מה שהבאנו.
"אנשים שבאים מהעיר מאוד מתחברים לרעיון הזה שאפשר לבשל עונתי. עכשיו העונה של שמן הזית, לפני כן היו התפוחים, האגסים, הרימונים. גם הירקות גדלים פה. תענוג. אני מציג בישול ישראלי- גלילי, ומנסה להגדיר אותו בגובה העיניים".
באתר הסדנאות של קומורובסקי תוכלו למצוא כמעט 600 מתכונים שונים בכל רגע נתון, אבל נכון לרגע זה ממש אנחנו נתונים דווקא בקנאתנו באנשים שמעולם לא פגשנו: משתתפי הסדנא שבפתח.
במקום סדנאות בנות 4-4.5 שעות של קבוצות בנות 15-20 איש בתיאום מראש או על פי המפורסם באתר הבית.

Treasure of the Galilee
עסק זה נבדק ונמצא עומד בסטנדרטים של מיזם אוצרות הגליל
גלו עוד על התו שלנו

בחרתם מקום קסום לבלות בו?
השלימו את החוויה: