צימר סוף הדרך

שתי בקתות מבודדות תלויות מעל ואדי מיוער ומשקיפות לנוף עוצר נשימה,מתאימות לזוגות או לבודדים מקנות תחושה של שלווה מזהרת וניתוק מהבלי העולם הזה.

  • צימר סוף הדרך 1
    2
  • צימר סוף הדרך 2
    4
  • צימר סוף הדרך 3
    6
  • צימר סוף הדרך 4
    sof haderec 1
  • צימר סוף הדרך 5
    sof haderecl
  • צימר סוף הדרך 6
    1

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-9964578
ישוב
מתת
אתר אינטרנט
www.sofhaderech.co.il

פנייה למארח

שעת בין ערביים. הרחק מעבר להרי הגליל המשתפלים מערבה נוצץ הים התיכון לאור קרניה הדועכות של השמש, עשרות קילומטרים מכאן. אנחנו יושבים על מרפסת העץ של הבקתה של הדס ואייל, והיא "צפה" לה מעל צמרות יער האלונים, המשתרע לרגליה מגובה 840 מטרים ועד עמקי הוואדיות המיוערים כולם. זהו המקום האוליטמטיבי לזוג הרוצה להתפנק.
שתי בקתות יש ב"סוף הדרך" ודומה שהן נמצאות ממש בסוף העולם, או לפחות בקצה הישוב מתת. אומרים שגם בשיא הקיץ קריר כאן, בתוך הבקתות המפנקות. אלה בנויות בריחוק הולם זו מזו, ויער האלונים מפריד ביניהן. בכל בקתה יש סלון מרווח עם פינת ישיבה, מיטה זוגית רחבה, מטבח מצויד במקרר ובמיקרוגל, ג'אקוזי גדול הנפתח אל הנוף השמיימי, מרפסת נפלאה לקיץ ואח בוערת לערבי החורף הקרים. טלוויזיה, מערכת קולנוע ביתית עם מבחר סרטים, דיסקים וספרים גם הם נמצאים. בחוץ מחכה לכם סאונה, חבויה בין העצים.
תמצאו שם, כשתגיעו, מכונת אספרסו, חלב, צמחי תבלין לתה, שוקולדים קטנים, פירות יבשים והרבה מטעמים מתוצרת עצמית: שיכר דובדבנים, דובדבנים אורגניים מיובשים בשמש, שמן זית, עוגיות וריבות. האם צריך יותר מזה כדי לא לצאת מהצימר לאורך כל החופשה?!

Treasure of the Galilee
עסק זה נבדק ונמצא עומד בסטנדרטים של מיזם אוצרות הגליל
גלו עוד על התו שלנו