מקומות מומלצים לספא ולטיפולים בגליל המערבי

הגליל המערבי משלב באופן הרמוני בין ים להר בין כחול לירוק. האווירה בגליל פסטורלית ורגועה ובתוכה חבויים מקומות קסומים ובהם מרכזי ספא, פינוק ומרגוע. צוות אוצרות הגליל ממליץ על אתרי הספא הטובים ביותר בגליל המערבי.

יחידת נופש זוגית מפנקת ומאובזרת, המציעה שיטת תשלום ייחודית "חופשה בכובע" הלקוחות הם אלו שקובעים את המחיר. 'עוד טיפה' מוקפת במרפסת גדולה מול הנוף ולרשות האורחים בריכה מקורה. בעלת הצימר הדר, מתמחה בעיסויים ובטיפולי ווטסו שמתקיימים במקום. ארוחת בוקר כפרית כלולה במחיר.

♣ להזמנות ופרטים נוספים >> 077-9964658

באחת מנקודות הנוף היפות ביותר לאורך קו החוף הצפוני, למרגלות מצוק ראש הנקרה, נמצא ספא נקרות שבמתחם כפר הנופש ראש הנקרה. מי שמגיע 'לספא נקרות' לקבל טיפול יכול לקחת כיסא נוח מבריכת השחייה במקום ופשוט לשבת מול הנוף אחרי טיפול מרגיע ולחוות רגיעה מוחלטת מהי.

♣ להזמנות ופרטים נוספים >> 077-9978265

הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמינו תקועים בשגרת היומיום וסוחבים איתנו לחצים ודאגות. הגיע הזמן לעצור לשלב טיול לגליל המערבי ולהגיע לספא בן עמי, הוא המקום המושלם לעצור בו את הזמן, לשכוח את טרדות היומיום, להישען לאחור, להרים רגליים ופשוט ליהנות מחווית ספא מפנקת לאיזון הגוף והנפש.

חווית ספא בגליל שוכן בלב אזור כפרי פסטורלי ומציע לאורחיו  בילוי הכולל, בנוסף לתפריט טיפולים עשיר, גם בריכת שחייה חצי אולימפית, בריכה נוספת מחוממת, ג'קוזי, סאונה יבשה וסאונה רטובה.

הספא התחדש הורחב ושופץ. הבריכה מוקפת דשא, מתחמי מנוחה מוצלים, כסאות מרגוע ושמשיות.

עוד בספא בר חיצוני, המציע מגוון של שייקים, פלטת פירות ואלכוהול. לאורך היום מוגשים, לפי דרישה, כריכים, פיצות, סלטים למיניהם, פסטות וארוחות בוקר.

כמו כן בספא מגוון חבילות טיפולים לזוג או ליחיד, בני 75 דקות כל אחד. החבילה כוללת ארוחות בוקר ושימוש חופשי במתקני הספא וכמו כן מציע הספא תפריט מגוון לטיפולים מגוונים.

בתפריט הטיפולים גם: פדיקור ומניקור.

♣ להזמנות ופרטים נוספים >> 077-9964609

מלון בוטיק מהודר ויוקרתי ממוקם בלב פרדס באזור כפרי. 'אחוזת משכית' מציעה ארבע סוויטות מעוצבות יפהפיות ומוקפדות. בלב המלון בריכת שחיה, רהיטי מרגוע, לאונג', בריכת ווטסו וספא.

♣ להזמנות ופרטים נוספים >> 077-9964452

מלון ניאה הוא מלון בוטיק קסום, השוכן בקרבת חוף הים בישוב הפסטורלי שבי ציון.

השקט והרוגע, נוף הים ונוף השדות, הגנים הפסטורליים, העצים גבוהי הקומה וציוץ הציפורים מורידים מיד את מתח החיים שבחוץ  ומקנים תחושה של רוגע.

הים הכחול ורצועת החוף עוצרת הנשימה עם הלגונה הקסומה של שבי ציון, הם חלק מהתפאורה המקיפה את מלון ניאה, תוסיפו לזה את החדרים המעוצבים עם המרפסות הפונות לים, את הוילות עם בריכות השחייה הפרטיות הפונות גם הן לים ומזכירות יותר מכל בתי חוף  ואת אגף הספא שבו גם חדרי מגורים וגם מתחם ספא מהיפים בארץ, המציע  שפע של טיפולים בידי מטפלים מיומנים,
בריכה פנימית, בריכת וואטסו וסאונות.

 

♣ להזמנות ופרטים נוספים >> 077-9973569

במרומי הגליל המערבי, בסמוך לכפר ורדים, שוכנת אחוזת הספא והנופש "אסיינדה ביער". המלון בנוי כאחוזה ספרדית אותנטית וקסומה הפרושה על פני שבעים דונם של חורש טבעי.

באחוזה 153חדרים מסוגננים, ביניהם, חדרי גן וחדרי גן ג'קוזי מפנקים במיוחד. קומפלקס מתקני המלון מציע מרחבים ירוקים ומטופחים מקושטים בערסלים ונדנדות, בריכה כפרית, מגרשי ספורט, מיני גולף, חדר כושר ומועדון ילדים.

גולת הכותרת של האחוזה היא מרכז ספא מרהיב הממוקם בלב יער ומציע מגוון רחב של מתקנים. את כל אלה משלימה חוויה קולינארית ייחודית. ארוחות גורמה משובחות ועשירות, מנות גליליות ברוח האזור, ערבי אסאדו ופוייקה (בישול באדמה) – הם רק חלק מהחוויות שמחכות לכם באחוזת אסיינדה ביער. חווית פינוק מושלמת לחופשה רומנטית או משפחתית. חופשה נפלאה של התחדשות בחיק הטבע.

♣ להזמנות ופרטים נוספים >> 077-9964412

יחידת אירוח 'אבלון' עם נוף עוצר נשימה אל עבר נחל כזיב והרי הגליל, ובנוסף ספא המציע טיפולי מים בבריכה מקורה ומחוממת ותפריט עיסויים עשיר. הספא מתמחה בטיפולי וואטסו רומנטיים לאור נרות ומוזיקה ובשילוב ארוחות וכן בטיפולי מים לקבוצות קטנות.

♣ להזמנות ופרטים נוספים >> 077-9964580

חמאם תורכי,  ממוקם בבית עתיק בעכו מול הים. חוויה אותנטית הכוללת במת טיפולים מצופה שיש, טיפולי חמאם על ידי בלן מקצועי, סאונות, חדרי טיפולים ומלתחות.

אחד הדברים הנפלאים בחמאם גטאס היא הפרטיות. בהזמנת טיפולים בחמאם נסגר המתחם לשעתיים מלאות בלי קשר לסוגי הטיפולים שנבחרו על ידי המטופלים. במהלך השעתיים עומד המתחם לרשות אורחי החמאם בלבד ואורחים אחרים אינם מורשים להיכנס אליו, כל זאת על מנת לאפשר פרטיות מוחלטת.

עד לא מזמן היה בחמאם גטאס מתחם אחד בלבד, אמנם גדול ורחב ובן שתי קומות, אך כדי לאפשר ליותר מזוג אחד להנות מהחמאם, שהוא ללא ספק האותנטי ביותר בארץ, נפתח בצמוד למתחם הקיים מתחם נוסף וגם בו מיטות שיש חמות, בריכת ג'קוזי, חדר אדים וסאונה וכמובן חדרי הלבשה ומלתחות.

שני המתחמים נהנים מאותה קבלת פנים, מאותה חצר עכואית ומאותו לובי  ובעיקר מאותה קבלת פנים לבבית של בעלי המתחם בני משפחת גטאס.

 

♣ להזמנות ופרטים נוספים >> 077-9964644

 

בבית עץ, במיקום פסטורלי מוקף שדות ונוף, הספא של טלי מציע מגוון טיפולים בבית בבית עץ מוקף שדות, ספא המציע טיפולים ופינוקים ליחידים, זוגות או קבוצות. הבית מוקף ברחבת דשא ובדק עצים שעליו רהיטי מרגוע וג'קוזי גדול הצופה אל ראש הנקרה סולם צור והשדות. הנוף היפהפה חודר אל הספא דרך חלונות הזכוכית הגדולים המקיפים אותו. בזמן הטיפול מוגפים הוילונות כדי ליצור אווירה המתוחזקת במוזיקה הבוקעת מרמקולים חבויים, נרות דולקים, ריחות ארומתיים משכרים והתמסרות לידיה האמונות של טלי.
עוד בספא: חבילות פינוק זוגיות כוללות ארוחת בוקר או ערב רומנטי. מסיבות פרטיות.

♣ להזמנות ופרטים נוספים >> 077-7299918

הצעות קשורות