באוויר בים וביבשה – חופשה באקסטרים בגליל המערבי

בא לכם לשחק אותה ג'יימס בונד? נינג'ה ישראל זאת תכנית חובה אצלכם? אם אתם זוג, משפחה, קבוצה קטנה או קבוצה גדולה – תפרנו לכם את הבילוי המושלם.
זה הזמן להגיע לגליל המערבי המציע שלל פעילויות אקסטרים בים, ביבשה ובאוויר, המתאימות לילדים בכל הגילאים וגם למבוגרים. אנחנו באוצרות הגליל ריכזנו עבורכם את כלל האפשרויות, ולכם נשאר רק להגיע ולבלות.

באוויר - אטרקציות בגליל המערבי עם הראש בשמיים

אקסטרים באוויר – חווית אקסטרים מרגשת, רחיפה בטרקטורוני אוויר ותצפית מרהיבה על הנופים עוצרי הנשימה של הגליל המערבי , חוויה  שתאפשר לכם להרגיש כמו ציפור לרגע –מדובר בכלי דו-מושבי ממונע, בעל מפוח גדול, התלוי ממצנח רחיפה – כשהטייס יושב מלפנים 

לאחר הנחיתה יחכו לכם, כמסורת באקסטרים באוויר, קפה ומאפה, עוגות דבש וקינוחים ושלל פירות העונה. שעות הפעילות מזריחה עד 08:30 כולל שבתות וחגים. משך זמן הטיסה כחצי שעה לאורח וכולל אלבום תמונות מרהיב כמזכרת  מהחוויה המושלמת.

מחיר לאורח 750 שח.

לפרטים והזמנות >> 077-9964647

אטרקציה חדשה ומלהיבה בגליל המערבי: טיסה בכדור פורח מעל הנוף עוצר הנשימה של הגליל המערבי והים. העליה לכדור הפורח, שיכול להכיל  חמישה נוסעים, היא ממתחם "אקסטרים באוויר" בקיבוץ שמרת.

במהלך הטיול מצטרפים ללהקות השקנאים והחסידות המתעוררות עם שחר, חולפים מעל השדות וערוצי הנחלים של הגליל המערבי ואז ההגאי מנתק את המבער ומאפשר לאנשים להקשיב לשקט שאין דומה לו. כל הבלי העולם הזה, כל הרעש, הזמזום, הזוהמה והצפיפות שאנו חווים בחיי היומיום על הקרקע, נעלמים כלא היו ומה שנשמע הוא קולה של הדממה.

השחר מנץ, המראה מרהיב, הכדור מרחף ומתחת מתגלה עכו המהממת ביופיה, כשהכדור מרחף בגובה נמוך מעל קו החוף, החומות והים, ואז אחרי שהעיניים שובעות ממראה עכו העתיקה והיפהפייה, מהמראה הבלתי נשכח של החומות והים התיכון, הכדור ממריא מעלה לנחיתה בחזרה בשומרת.

למפעילי הכדור אישור בטחוני מטעם הצבא וכל הרשיונות הנדרשים להפעלת הכדור.

צוות  קרקע מלווה את הטיסה מהקרקע באמצעות מערכות קשר.

לפרטים והזמנות >> 077-9964647

ביבשה - אטרקציות בגליל המערבי עם אתגר לכל הגילאים

פארק האקסטרים הגדול והמקצועי בישראל ממוקם בכניסה לעכו, מתחם הטיפוס הגדול בארץ, קירות טיפוס פנימיים וחיצוניים, מתקן באנג'י, גשרים תלויים, נדנדת סווינג ומתחם אקסטרים לפעוטות הכל תוך הקפדה על נהלי בטיחות קפדניים. האזור מאובטח וסגור.

לפרטים והזמנות >> 077-9964669

 

פארק אקסטרים באגם מונפורט  – מול אגם המונפורט, צמוד לרחוב המפלים המרהיב, נפתח פארק אקסטרים חדשני ויחיד מסוגו בישראל.

הפארק משתרע על שטח של שמונה דונם והותקן על ידי חברה בינלאומית מובילה בתחום התקנת פארקי אקסטרים ובהשראת פארקי אקסטרים באירופה ובארצות הברית.

לפרטים והזמנות >> 077-9975412

פארק אתגרי הממוקם בלב חורש ים תיכוני מול נופם עוצר הנשימה של הרי מרון והר חרמון, הרי הגולן והרי דרום לבנון.
פארק חבלים אתגר בהר ממוקם בקיבוץ סאסא והוא מתאים לחובבי אתגר מגיל שלוש עד גיל תשעים כשלכל אחד מהגילאים מותאמים אתגרים לפי גילו ויכולותיו.

לפרטים והזמנות >> 077-7299914

ג'יפים, רייזרים, איזי ריידר, טרקטורונים וספורט אתגרי

איזי ריידר -אטרקציית רכיבת שטח מהנה בחוף בצת המרהיב והמוסדר.

החופש והקיץ הגיעו ויחד איתם חוויות!

מוזמנים לטיולי שטח באטרקציה החדשה והמיוחדת בחוף בצת בנהיגה עצמית עם אנרגיות ואדרנלין במסלולי השטח יחד ולצד נופים מדהימים של הגליל המערבי .

אירועי חברה , משפחות , חברים וזוגות 💯❤

לפרטים והזמנות >> 077-9976376

או באתר

https://ezraiderbetzet.minisite.ms/homepage

 

 מתחם STR מציע טיול חוויתי בלב הטבע הגלילי שבאזור ג'וליס, ירכא והסביבה.

STR מציעה כמה מסלולי טיול:
טיול למערת היונים ומערת האדם הקדמון – שעה.
מסלול לאורך הנוף ותצפית לים והר גמל – שעה וחצי.
מסלול לאורך החורשות בגליל המערבי שבאזור ג'וליס וירכא – שעתיים.
הטיול מתחיל בקבלת פנים דרוזית חמה ומסורתית של קפה מהביל ושוקולד.

כל הטיולים בכל המסלולים מתבצעים  בליווי מדריך מוסמך. דרוש רישיון לנהג.

לפרטים והזמנות >> 077-2316223

רמי שלמון – טיולי ג'יפים וספורט אתגרי, גלישה מצוקים וקומזיץ מסביב למדורה, משחקי שטח והפעלה, טיולי אופניים ותצפיות על בעלי חיים.כל אלו ועוד בהדרכת רמי שלמון, איש טיולים ומומחה לחוויות שטח, בוגר מכון וינגייט.

לפרטים והזמנות >> 077-9964665

ג'יפ סיסי , בהנהלת יאיר סיסי, טיולי ג'יפים עם רגש ואהבה. אוספים חוויות המטבע עם הדרכה מעולה ומקצועית.
מבצעים ליולי אוגוסט 2023:
הנכם מוזמנים לראות היופי ירוק של הצפון, מקומות נסתרים, טיולי עומק במקומות היסטוריים מיוחדים, מבט על העיר האבודה, מבט על המונפורט, מבט על חרבת עקודים ומערת המים, נחל שרך, גדר המערכת בגבול הצפון, מנהרת החיזבאללה, הקירות המצוירים ומבט מדהים על לבנון, מערת קשת, רכס הסולם עם נוף עוצר נשימה וסיום בשמורת אכזיב.

ניתן להרשם עם הג'יפ שלכם או להצטרף לג'יפים שלנו. פעיל בימים א-ו'. יציאה בשעה 10:00. הרשמה מראש

 

לפרטים והזמנות >> 077-9975888

רייזרים בגליל – נהיגה ברכבי שטח  ארבע על ארבע מדגם רייזר בנופים המרהיבים של הגליל המערבי, חווית אדרנלין יוצאת דופן ומהנה. בכל רייזר עד שני נוסעים אחד מהם נהג עם רישיון נהיגה בתוקף. הנסיעה מתבצעת בשטח הררי ובדרכי עפר וכוללת עליות ומורדות אתגריות , כשבין לבין עוצרים לתצפת על הנוף עוצר הנשימה ולהסבר על הישובים, היערות, המטעים והכרמים שבדרך. הטיול מתחיל באגם המונפורט, מצטיידים בקסדות ובמשקפי רוח, מקבלים תדריך בטיחותי ומתחילים לטפס.

 

לפרטים והזמנות >> 077-9964696

 

מסלול הבית דיונות וחולות בצת
לחצו על דוושת הגז ובואו לחגוג את השנה החדשה בחוויית שטח בטבע גולמי סוחף ואווירה של מרחב וחופש בטיול שטח מלא אדרנלין אל דיונות אכזיב הקסומות.
לאחר תדריך קצר נצא לדרך … נעבור מתחת לגשר יד לי"ד וניסע על "כביש הפטרול" כאשר מולנו ראש הנקרה ולצדנו ורצועת חוף אכזיב עם נוף קו ראשון לים. נשים פעמינו על הגז וניסע צפונה לחורשת בצת ומשם, דרך שבילי הכניסה החוליים נרד לדיונות. כשנגיע לדיונות החוליות בבצת, נכניס ל 4×4 ונחווה את איכות הרייזר בתנאי השטח בין שיפולי הגבעות החוליות.

נעצור בדרך להתרעננות בחורשת לימן ונפתח פק"ל קפה בטרם נעשה דרכנו חזרה, כאשר גם לאורך הדרך חזרה ילווה אותנו הנוף הכחול של הים והשטח הפראי של הגליל.

  • כל הטיולים מלווים ע"י מדריך אשר יעניק במהלך הרכיבה שירות ואדיבות ברמה הגבוהה ביותר.
  • הנהיגה הינה נהיגה עצמית בהצגת רישיון נהיגה בתוקף וחתימה על תצהיר לנוהג.

 

10% הנחה למי שמגיע מאוצרות הגליל!!!

לפרטים והזמנות>> 077-9975411

"טרקטורוני נוף הוורדים" מציעים חוויה משפחתית מגבשת בנהיגה עצמית ברכבי אקסטרים חדישים דרך חורשות טבעיות, מאגרי מים ונחלים זורמים. המסלולים בעונת הקיץ עוברים במקורות מים מרעננים- נחלים או מאגרי מים.

מסלולי הטיול מגוונים, אורכים בין שעה לשעתיים ועוברים בנופים מרהיבים בלוויית הפסקת קפה בפינג'אן ותה דרוזי כחלק מהכנסת האורחים החמה וחוויית האירוח הדרוזי. הטיולים מלווים ע"י מדריך צמוד ומקצועי ומותאמים אישית למשתתפים הבוחרים טיול מאווירה פסטורלית ושלווה עד דרגת אקסטרים מהירה ומאתגרת.

לפרטים והזמנות >> 077-9964454

בים - אטרקציות רטובות ומרעננות בגליל המערבי

במרכז לספורט ימי בחוף גלי גיל בנהריה מתקיימת פעילות ימית ספורטיבית רוויית אדרנלין.

החבורה המקצוענית של אקסטרים ים נהריה, מבית טרק ים באכזיב, מיומנת בהקניית חוויה שלא תשכח ובהנחלת אהבת הספורט הימי.

במרכז תוכלו להנות משלל אטרקציות אקסטרים בים וביבשה: שייט בסירות טורנדו לאורך חוף הים והשמורות, כולל איי אכזיב, שנורקל באיי האהבה של אכזיב, הדרכה והשכרת סאפ, הסעת צוללנים למוקדי צלילה חופשית ושייט קייקים.

 

לפרטים והזמנות >> 077-6818600

סוול הוא מועדון גלישה ותיק בן 14 שנים, בראש המועדון עומד כפיר מדר, גולש מקצועי, שגלש באתרי גלישה ידועים בעולם, משתתף ומארגן תחרויות גלישה ומתמחה מאוד בתחום קייטנות הגלישה.

המועדון מציע שיעורי גלישה המתקיימים בחופים סמוכים לנהריה: בחוף אכזיב, חוף שבי ציון וגם בעכו. חוף סוקולוב המפורסם של נהריה, כך אומר כפיר, "מתאים רק לגולשים מתקדמים ובגלל המבנה שלו אינו מתאים לגולשים מתחילים." חוף אכזיב לעומת זאת מתאים מאוד לשיעורי גלישה ולקורסים למתחילים, הגלים באכזיב רגועים  יותר ולכן בית הספר לגלישה של סוול ממוקם בו.

מועדון הגלישה עבר לאחרונה לטיילת נהריה ונוספו לו בית קפה, מסעדה ובר בהם אפשר לשבת בפנים, במרפסת והכי כיף בחוף. המסעדה מגישה ארוחות בוקר וארוחות לאורך כל היום והיא פתוחה משעות הבוקר ועד לשעות הקטנות של הלילה, אז היא מתפקדת כבר. בצמוד נמצאת חנות גלישה ואופנת גלישה, מהגדולות בארץ.

לפרטים והזמנות >> 077-2318580

 

מועדון הצלילה לצלול, המאושר על ידי רשות הצלילה, ממוקם במושב בוסתן הגליל ומספק חוויה מושלמת למי שאוהב פעילות תת ימית. מדובר במועדון בוטיק קטן, המספק קורסי צלילה איכותיים, ברמות שונות, עם יחס אישי לכל אחד ואחת. פעילויות המועדון מתאימות לבני נוער, גברים ונשים, והן מתבצעות תוך תרגול מעשי ועיוני ללא לחץ קבוצתי וללא לחץ של זמן.

לפרטים והזמנות >> 077-6670087

אינדיגו – פעילות ימית בחוף שבי ציון הקסום, הכוללת בית ספר ומרכז צלילה, שייט בקיאקים, גלישה בסאפ, שייט בסירות טורנדו, פעילות חופית ורחצה וצלילות עם שנורקל.

לפרטים והזמנות >> 077-2308326

סירות הטורנדו של גלי ים עוגנות בממשה – הלגונה המרהיבה שבחוף אכזיב.

שלושת הסירות, בבעלותו ובהדרכתו של מוטי אקוקה, יוצאות לשייט מהלגונה לכיוון הצוקים הלבנים של ראש הנקרה, כשבכל סירה יכולים לשוט עד עשרה אנשים.

החוויה מתחילה עם ההגעה לממשה – המראה המרהיב של הלגונה, צבעו הכחול של הים התיכון, המצוקים הלבנים של ראש הנקרה, כל אלו מרחיבים את הלב ואת הנפש עוד לפני העלייה לסירות.

לפרטים והזמנות 077-8048140

טרק ים אכזיב מציעים מגוון פעילויות המשלבות בין אטרקציות אקסטרים ימיות מרעננות לכל המשפחה לבין שמורת הטבע היפהפייה והגדולה בארץ, הכוללת גם את ראש הנקרה וחמישה איים קטנים הנמצאים מול חוף אכזיב. האתר מציע שייט ושנירקול במסכות Full Face, שייט אתגרי, שייט קייקים בנקרות, סיורים ימיים מודרכים בסירות טורנדו, חתירת סאפים ועוד. כמו כן, מציעים באתר פארק מתנפחים צף על המים, רשת כדורעף, פריזבי, מטקות, שש בש וכן מחצלות וכסאות חוף מוצלים להנאת המבקרים.

האתר פתוח בימים ראשון-שישי, נפתח ב-8:00 ונסגר שעה טרם השקיעה.

לפרטים והזמנות >> 077-9964464

הצעות קשורות