אטרקציות לילדים בגליל המערבי

מתכננים טיול עם הילדים והמשפחה לגליל המערבי? ברוכים הבאים.
מיזם אוצרות הגליל ריכז עבורכם רשימה מכובדת של מגוון פעילויות לילדים ובילוי בעשרות אטרקציות בגליל המערבי עם כל המשפחה. באזור תוכלו למצוא פעילויות אקסטרים – בים, באוויר וביבשה, סדנאות יצירה ושטח, פעילויות תרבות ואמנות וכמובן מקומות לנופש עם ילדים.

חוות הליצ'י 'להתאהב בטבע' היא פרויקט תיירותי חקלאי הממוקם בלב שדות ומוקף בנוף הנפלא של הגליל המערבי. החווה מציעה בחודשים יולי אוגוסט קטיף עצמי של מגוון פירות העונה: ליצ'י, ענבים, פסיפלורה ותאנים.
אוכלים את הפירות שנקטפו במקום כמה שרוצים ואפשר גם לקחת את החוויה הביתה ולקנות פירות במחירים זולים בהרבה ממחירי השוק.

 

לפרטים והזמנות בתיאום מראש >> 077-9964628

השדות בחווה של ברק, במושב אבן מנחם, שופעים פטל אדום וצהוב, אוסנה, אוכמניות, גוגי ברי, דומדמניות שחורות ועוד שפע של פירות יער עונתיים.

הפריחה מרהיבה, הריחות משכרים, הדרך לשדות מרחיבה את הלב והמקום עצמו, המשתרע על 20 דונם של מטעי פירות וירקות, יפה מאורגן ומסודר. בלב השדות יש שולחנות פיקניק, שמשיות מצלות, שירותים נקיים וחנות שנראית כמו בית קטן בערבה, המוכרת את התוצרת.

באים, קוטפים, מריחים את הטבע ולוקחים הביתה פיסה מארץ ישראל היפה, מול נופם עוצר הנשימה של הרי הלבנון מצפון, הר אדיר ממזרח והים התיכון ממערב.

סגור בשבת

לפרטים והזמנות בתיאום מראש >> 077-8044634

 

 

פארק אתגרי הממוקם בלב חורש ים תיכוני מול נופם עוצר הנשימה של הרי מרון והר חרמון, הרי הגולן והרי דרום לבנון.
פארק חבלים אתגר בהר ממוקם בקיבוץ סאסא והוא מתאים לחובבי אתגר מגיל שלוש עד גיל תשעים כשלכל אחד מהגילאים מותאמים אתגרים לפי גילו ויכולותיו.

חדש ***  טיול צמרות באתגר בהר – מסלול אומגות חדש לגילאי 13 ומעלה, חוויה חד-פעמית של ריחוף בין צמרות האורנים בגובה של 15 מטר

לבירורים והזמנות >> 077-7299914

מורה הדרך והטייל עמרי אבידר מטייל ברחבי הארץ והעולם מאז ומתמיד.


טיול בעכו העתיקה שמתאים למשפחות

* הסיור הוא עצמאי, כלומר רק אתם והטלפון שלכם, אין מדריך איתכם בשטח!
* אחרי הרכישה יפתח לכם מנוי לסיור ל14 יום, תוכלו להגיע מתי שתרצו.
לפרטים ולהרשמה כאן

סיור רכוב בכביש הצפון מתאים למשפחות ונוער  לפרטים והרשמה כאן

ויש גם סיורים פתוחים ומודרכים בעכו – כל שבת ב 10:45 לפרטים כאן

 

לפרטים  >> 077-8043711

 

מורה הדרך יפתח גפן יוביל אתכם בסיור "מחוץ לרשת" בכפר האקולוגי כליל.

איך חיים על חשמל סולארי, למה כדאי לבנות בית מבוץ והאם ניתן להכין סבון מעפר מדורה?

בואו לקבל הצצה אל צורת חיים מרתקת בכפר האקולוגי מנותק הרשת כליל, שבו חיים ללא חיבור לרשת החשמל והמים. ביקור בחוות עיזים, בבית שכולו יצירת אומנות אחת ענקית ואצל אדם שמייצר לעצמו 100% מהמזון הם רק חלק מהמסע המטריף אותו נעבור!

3 שעות של סיור חוויתי ברחבי הכפר.
מחיר מיוחד: – במיוחד לתקופת החגים בואו להנות מ 10% הנחה!
גיל 6 ומטה ללא עלות. 

לפרטים והזמנות >> 077-8042088

 

דוד טאוב מאופן בטבע, מזמין לטיולי אופניים בטבע, קבוצות, משפחות ויחידים. מגוון מסלולים המותאמים אישית לרוכב, לקבוצה, או למשפחה. מסלולים מעגליים, מסלולים קצרים וארוכים. מצטיידים באופניים, קסדה ומפה, מקבלים הסבר על המסלול העובר בין אפיקי נחלים, יערות, חורשות, שדות מוריקים, אגם סודי ומעיינות מפכים

לפרטים והזמנות>> 077-9964466

טיולי רכיבה בחוות כברית,  על גבי סוסים החיים מאולפים וממושמעים. מגוון רחב של אפשרויות לטיולים, החל ממסלול מעגלי בסמוך לקיבוץ כברי כשברקע נוף הים התיכון וראש הנקרה ועד לטיולים בני יומיים בשטח. מתאים לילדים ולמבוגרים

לפרטים והזמנות>> 077-9964645

I-JUMP פארק טרמפולינות ענק המשתרע על שטח של 600 מטר ובו בנוסף לטרמפולינות גם בריכת קוביות ענקית. הפארק צבעוני ומזמין, מקורה וממוקם במבנה ממוזג נקי ובטוח. בין הטרמפולינות הרבות שבמקום, שבילי הליכה שאינם קופצניים ומדריכים המשגיחים על הילדים ומונעים צפיפות על טרמפולינה אחת, כי למה להצטופף כשיש כל כך הרבה טרמפולינות מרובעות ומלבניות המתאימות לכל אחד.
חודשים יולי אוגוסט:
ימי חול 10.00-20.00
ימי ו' וערבי חג 10.00-16.00
שבת 10:00-20:00

לבירורים והזמנות >> 077-9964577

גני אלמונה, או בעברית גני התקווה, הם גנים יפהפיים שהקים נאג'י עבאס לזכרם של סבו והוריו.
הגנים מופלאים, התחושה היא של הליכה בגן עדן, האלמנט החוזר הוא מים זורמים ועצים מצלים, צמחים אקזוטיים מכל חלקי העולם צומחים כאן ביחד ומקנים תחושה של רוגע ושלווה. פינות ליטוף לילדים.

אפשר לבוא ללא תיאום.

לקבוצות בתיאום מראש

לפרטים והזמנות >> 077-9973567

מתחם הטיפוס הגדול בארץ, אקסטרים פארק אתגרי, קירות טיפוס פנימיים וחיצוניים, מתקן באנג'י, גשרים תלויים, נדנדת סווינג ומתחם אקסטרים לפעוטות הכל תוך הקפדה על נהלי בטיחות קפדניים. האזור מאובטח וסגור.

לבירורים והזמנות >> 077-9964669

יער הקופים הוא מתחם מיוער ירוק וייחודי שבו הקופים ושאר בעלי החיים מסתובבים חופשי וחיים במתחם מכבד ומוגן.
סיפורו של יער הקופים מתחיל בזוג קופים שניצלו ממעבדת ניסויים על ידי תושב יודפת והוא הקים להם פינת חי קטנה ליד ביתו..

לבירורים והזמנות >> 077-2309964

גן הבוטאני הקסום ממוקם בצפון נהריה מאפשר למבקרים לצפות בבעלי חיים החיים בלב צמחייה ועצים המדמים את סביבתם הטבעית ברחבי העולם. הגן משתרע על פני שטח גדול מוקף מדשאות גשרים ומתחמי פיקניק, פינת ליטוף, צפריה, בעלי הכנף משוטטים חופשי, לצד ברבורים משייטים בבריכה.

ערב זמר עם שירים מכל הזמנים בחגיגת קיץ עם משה רוזנברג ואורחים.
ישיבה מסביב לשולחנות בקפה פסיה בגן הבוטני זואולוגי נהריה.

1.7.23 בשעה 20:00

כרטיסים : 50 שח ,

לבירורים והזמנות >> 077-9964603

פנינת עין כחולה בלב ההרים המוריקים של הגליל המערבי צמוד למעלות. אגם מופורט הוא מתחם נופש לכל המשפחה ומציע למבקרים בו: פיינטבול, שיט בסירות, פארק אקסטרים, מתחם של מכוניות קארטינג ורייזרים לנהיגה עצמית, I JUMP ובריכת שחייה.

 

לבירורים והזמנות >> 077-9964577

הבית המצויר נפתח לביקורים בתיאום מראש

דירת עמידר קטנה בשלומי הפכה באמצעות כשרונה הבלתי רגיל של עאפיה זכריה ליצירת אמנות.
עאפיה שנולדה בתימן התאלמנה בגיל 80 וחשה שהיא משוחררת מאיסורי בעלה לעסוק במה שאהבה יותר מכל, בציור.
היא החלה לצייר כפי שציירה בימי נעוריה בתימן, הציור הפיג את בדידותה והיצירתיות שלה פרצה מכל מקום. תחילה על קירות הבית  אחר כך עברה לחלונות לדלתות לתקרה, ציוריה מזכירים ציורים פסיכדליים, חלקם מאגים, אחדים מתארים אגדות וממלכות.

הצבעים והצורות עוטפים את הצופה מכל צד ואי אפשר להסיר מהם את העין הנמשכת לצבעים העזים, לקווים המעוגלים והמתפתלים ולצורות הגאומטריות . משכיסתה את כל הקירות התקרה, הדלתות והחלונות והבית הפך ליצירת אמנות אחת גדולה, החלה לצייר על בובות את דמותה שלה, במוטיבים נשיים תימניים מסורתיים. רק לאחר מותה בגיל 94 התגלה האוצר הבלום, בדירת השיכון הקטנה שלה.

מועצת שלומי לקחה את הבית תחת חסותה והפכה אותו לאתר תיירות יוצא דופן הפתוח למבקרים.

מחיר כניסה לאדם מגיל 5 – 15 שח
בקבוצה מעל 30 איש – 10 שח

טלפון להזמנות >> 077-9973278

מדריך קולי לילדים – "להציל את חבצלת" הוא משחק אודיו אינטראקטיבי שלוקח משפחות עם ילדים למסע באולמות האבירים. הילדים לומדים על ההיסטוריה של אבירי המסדר ההוספיטלרי, הנזירים והתושבים המקומיים בעכו העתיקה, בזמן שהם מחפשים אחר רמזים, פותרים חידות, משחקים במשחקים ואף צוחקים במהלך החוויה.

תערוכת דה-וינצ'י באולמות האבירים, החוויה יוצאת לדרך:
בואו לראות את העולם דרך עיניו של אחד הממציאים הגדולים בהיסטוריה – מדען, מתמטיקאי, מהנדס, ממציא, צייר, פסל ואדריכל, שהקדים את זמנו במאות שנים. בתערוכה יוצגו מכונות שנבנו בהשראת תוכניותיו ושרטוטיו של דה וינצ׳י, ציורים, שרטוטים, דגמים פיזיים נעים, הקרנות והפעלות. כל זאת באווירה מרתקת ואינטראקטיבית המתאימה לכל המשפחה – מבוגרים וצעירים כאחד.

כניסה לתערוכה בעלות נפרדת, ניתן לרכוש כרטיס משולב לתערוכה ולאתרים.ימי פעילות: האתרים פתוחים במשך כל ימי השבוע כולל ערבי חג וחג, שישי ושבת. שעות הפעילות: ימים א'-ה' ושבת 09:00-18:00, ימי שישי וערבי חג: 09:00-16:00, כניסה אחרונה שעה לפני סגירה. מחיר כניסה לכל האתרים 49 ₪ בלבד לאדם, ילד עד גיל 5 חינם. כרטיס משולב אתרים + תערוכת דה וינצ'י 69 ₪ בלבד לאדם.

למידע נוסף, כרטיסים ויצירת קשר: 077-9964650
www.akko.org.il  I  info@akko.org.il  I

 

קיץ בראש הנקרה: בנקודת הגבול הצפונית על קו חוף ים התיכון, חווית טבע מרהיבה לכל המשפחה עם עוצמות הים המתפרצות בנקרות היוצרות דיאלוג ייחודי עוצר נשימה.  אל הנקרות מגיעים בעזרת הרכבל, מבקרים גם במנהרת הרכבת המנדטורית שנסעה מחיפה ללבנון וצופים בסרטון מיוחד במינו.

אבל זה לא הכול – שלל פעילויות נוספות במהלך חודש יולי:

גליל על גלגלים – מראש הנקרה לראש ההר: בסופי שבוע (שישי ושבת) סיורי שטח במשאית שטח פתוחה אל שמורת החורש המקסימה – שמורת רכס הסולם המשתרעת על פני 1,200 דונם. בואו לראות את הגליל המערבי בצורה מיוחדת, מזווית שלא הכרתם. במהלך המסלול ייהנו הנוסעים מהדרכה קולית ומנוף גלילי מרהיב 'ממעוף הציפור'. הסיור כולל גם הדרכה איכותית ועצירה לקפה ותה צמחים במצפור על פני הרכס. משך הפעילות כשעה. שעות יציאת הסיורים : 11:00, 12:30, 14:00,  15:30

מעוניינים להעשיר את חווית פעילות היום באתר התיירות ראש הנקרה בתשלום נוסף? ניתן לשלב גם רכיבה על אופניים או טיול ברכב חשמלי לאורך טיילת החוף; להשכיר אוזניות להדרכה קולית ב-6 שפות כאשר המבקרים עוברים ב-12 תחנות שמע שונות בהן מקבלים הדרכה על ההיסטוריה של האתר, הגיאולוגיה המיוחדת, החי והטבע; להנות בבית הקפה 'קפה מול הים' ו'הצוק בנקרות' עם תפריט אוכל קיצי קליל, שתייה מגוונת וקפה טוב מול אחת השקיעות היפות ביותר בארץ.

פעילות לילה באתר – לאחר סגירת האתר, מדי יום חמישי במהלך יולי (באוגוסט יתווספו ימים נוספים) ייפתח האתר מחדש החל מהשעה 19:30 לסיורי עששיות ליליים הכוללים נסיעה ברכבל המואר אל הנקרות הימיות וסיור מודרך בנקרות לאור עששיות. נלמד כיצד נוצרו הנקרות ולמה דווקא כאן, נעלה על הגשר המפורסם שעליו עברה הרכבת המנדטורית שאף הובילה לארץ מעפילים ונשמע את הסיפור המרתק על הלילה שבו המחתרות פוצצו את גשר הרכבת. משך הפעילות: שעה ורבע.

הסיור בהרשמה מראש באתר   https://www.rosh-hanikra.com/

שימו לב: באתר מועדון התיירות ראש הנקרה www.rosh-hanikra.com   תוכלו ליהנות מהחנות הווירטואלית העשירה בה מוצעים לרכישה כרטיסים מוזלים לשלל האטרקציות, לינות, קולינריה ומגוון חוויות של אתר הנקרות ואתרי תיירות נוספים בגליל המערבי.

 

הצטרפו אלינו לפעילות מיוחדת וססגונית במיוחד בגן לאומי מבצר יחיעם. המבצר יתעורר לחיים עם אמני המרחב הציבורי, אמני קרקס, שחקנים, פסלים חיים ונגנים. מפעל הפיס יחד עם רשות הטבע והגנים מזמינים אתכם לתמוך באומנים ולצאת מהבית אל גן לאומי מבצר יחיעם, לפעילות חווייתית ומחברת שמתאימה לכל המשפחה.
המייצגים יתקיימו במספר סבבים ברחבי המבצר, סיורים מודרכים של מורי דרך ותצפית משגעת מראש המבצר.
הפעילות בשיתוף מפעל הפיס ומיזם התיירות.

מתי: בימים ראשון-חמישי 1-5.10 בשעות 11:00–15:00, סיורים מודרכים בשעות 11:00, 13:00

הרשמה באתר בלחיצה כאן

גן החיות חי פארק  גדול ויפהפה שבו חיים בעלי חיים בבתי גידול המדמים את חייהם בטבע. גן החיות חבר בארגוני גני חיות בינלאומיים וחיים בו קופים מסוגים שונים, עופות ועופות מים, ג'רפות, פינגווינים, פילים ועוד. במקום פינות ליטוף, מזנונים ומתקני לונה פארק ורכבת המסיעה את הילדים ממקום למקום בפארק.

לבירורים והזמנות >> 077-9964611

משחק בריחה היסטרי באתר היסטורי – משחק איכותי, תוכן ופינוקים ב- מבצר יחיעם.
שעות פעילות >> ימים א'- ו' 8:00-22:00 בתיאום מראש
משך זמן החוויה: שעתיים ורבע
כמות משתתפים: 15-200 בורחים אמיצים (קבוצות בלבד) – בתיאום מראש

לבירורים והזמנות >> 077-2308338

בית המורשת הדרוזית בג'וליס הוקם במטרה לשמר את המורשת הדרוזית ולהעבירה מדור לדורולהקנות ערכים לנוער

במקום קיים מוזיאון המכיל תצוגה גדולה של כלים עתיקים מחיי העדה הדרוזית, שומעים סיפורים מרתקים מהפולקלור והמורשת, הביקור כולל טעימות של חליטות תה מצמחים מקומיים שתורמים לבריאות – מה שנקרא "תרופות סבתא", סוגי מעמולים וכנאפה תוצרת בית ומתכבדים במשקה מע'לי אסלי. במקום יש מבחר תבלינים למכירה,

מתאים לכל המשפחה. בתיאום מראש
בתקופת חגי תשרי הנחה של 50% – 10 שח כניסה לאדם.

לפרטים והזמנות >> 077-9976131

סדנאות ..... סדנאות... סדנאות...

בחלק הצפוני של הכפר הדרוזי ירכא, במורדות המובילים לוואדי מג'נון, בגני אלדייעה, מארחים אמן החול נאיף שחאדה ואשתו יסמין,  פסלת החמר, לאירוח דרוזי יוצא דופן וחוויתי.

האירוח, המתאפיין בנדיבות מחממת לב, מתקיים בביתם הפרטי המוקף צמחייה שופעת וגנים ובמסגרתו אפשר לבחור בין ארבע  סדנאות חול בסגנונות שונים, אותן מעביר נאיף, לדוגמא סדנת מאנדלה מחול, לבין סדנת פיסול בחמר וסדנת בישול דרוזי, אותם מעבירה רעייתו יסמין.

לפרטים והרשמה >> 077-9964646

מול נוף קסום בגליל המערבי מחכה לכם חוויה מיוחדת מעצימה ומכוונת דרך מתאימה בול לאוסף חוויות החג המשפחתי. חוויה בה תגלו דרך הצבע את העוצמות והמתנות שבכם וגם את מה שמחבר ביניכם.
המפגש כולל קבלת פנים קלה (בסוכה), בחירת צבעים אישית, צפייה בסרטון הסברה וכמובן הסבר על משמעות הצבעים שבחרתם דרכם תגלו את הפוטנציאל מלידה.
חוויה מחברת ומעצימה שתחבר אתכם לעצמכם וביניכם באמצעות הצבעים שנבחרובחירת הצבעים האישית נעשית בחדר נפרד ולכן לא תהיו מושפעים האחד מהשני. בתהליך מרגש ומפתיע, נראה כיצד החיבורים בין בני המשפחה באים לידי ביטוי בבחירות הדומות של הצבעים.

הסוכות הזה- זמן איכות משפחתי בצבע
איפה? דרך הצבע בגליל בשלומי
מתי? ימים ראשון – חמישי 1-5/10/23
שעות 9.00    12.00    15.00    18.00
בתיאום מראש. מתאים למשפחות המונות 3-20 איש (מגיל 10 ומעלה).

טלפון להזמנות >> 077-2303562
משך הפעילות כשעתיים.

העלות:
180 שח למשתתף (עד 10 משתתפים)
165 שח למשתתף (מעל 10 משתתפים)

מוזמנים לסדנת פסיפס

בתפירה אישית, ייחודית לכם.

חגיגה של יצירה המתאימה לכל אחד.

אין צורך בידע מוקדם וגם לא בכישרון מיוחד.

הסדנאות מתקיימות בבוסתן הגליל

בסטודיו ממוזג ומונגש.

לפרטים והרשמה >> 077-9964662

שרה פרלמן

 

 

 

עביר פרג' פתחה גלריה ומרכז סדנאות, קרמיקה אבלה, בקומה התחתונה של ביתה, שם היא מציגה את עבודות הקרמיקה והקדרות שלה שכולן עומדות למכירה. בנוסף מתקיימות בגלריה סדנאות וחוגים למבוגרים, ילדים ומשפחות. כשבנוסף לסדנאות הקדרות והקרמיקה, היא מלמדת גם ציור על אבן וקנבס, יצירה מחמר, ומעבירה גם סדנת מקרמה.

הסדנאות מתקיימות בין שעה וחצי לשלוש שעות,  כל משתתף יוצא עם עבודת אמנות שיצר. אחרי שהעבודה נשרפת בתנור והיא מוכנה, עביר שולחת את העבודה לביתו.

עבור הילדים המשתתפים בסדנאות רכשה עביר אובניים מיוחדים לגילאי 4-5 .

לבירורים והזמנות >> 077-8044011

חוויה מיוחדת במינה של הכנת נייר מהשלב שבו הוא קליפה של עץ ועד לקבלת נייר ששזורים בו פרחים ועלים. תהליך הכנת הנייר מתחיל בפירוק הקליפות לסיבים בפטישי עץ, השריית הסיבים במים וסינון בעזרת רשתות. לאחר ייבוש בשמש הפלא מתרחש -הנייר מוכן. לומדים גם לשלב פרחים ועלים בנייר.  סדנת הנייר של יזהר נמצאת בכפר הדרוזי ג'ת. הכנת הנייר היא בשיטה מסורתית, שמקורה ביפן. חומר הגלם מופק מקליפת עץ ה'תות נייר', הגדל במטע במושב עמקה (הסמוך לג'ת). משך הסדנה שעה וחצי ובסיומה כל משתתף מקבל את יצירתו.
מחיר 350 שח לקבוצה עד 5 אנשים. לכל אדם נוסף 50 שח. מכסימום 10 משתתפים
המקום מונגש לבעלי מוגבלויות

לפרטים והזמנות >> 077-2308315

מרכז המבקרים של ספאא ח'יר ממוקם בבית עתיק והיסטורי הנמצא בסימטה צרה המובילה לבית הכנסת העתיק בפקיעין. המפגש עם ספאא ח'יר הוא חוויה בפני עצמה, מדובר באשת לפידות יזמית, מדריכת אמנות, ויוצרת ופורצת דרך בחברה הדרוזית.
במרכז המבקרים שלה מציעה ספאא מגוון סדנאות:
– סדנאות סבון ריח בעיצובים ייחודיים
– סדנא להכנת נרות ריחניים
– סדנא להכנת סושי פירות במגוון טעמים וצבעים.
-סדנא לעיצוב מגשי פירות
-סדנא לייצור גבינות, במגוון סוגים, בין היתר גבינת ספאא.
– סדנת פיסולי ידיים בפימו וסדנאות פימו.

ניתן להזמין ולקבל במקום ארוחת בוקר טריה ומצוינת

לפרטים והזמנות >> 077-9974624

קיץ. הילדים בחופשה? חם? משעמם?

מוזמנים לסדנת הפסיפס שלי בטל-אל

למפגש גיבוש חוויתי, מעשיר ומהנה
מה יוצרים? בהתאם לצרכיכם וחלומכם
מתאים למבוגרים וילדים מגיל 7 ומעלה
משך הפעילות כ-3 שעות

מחיר 300 שח לאדם
זוג עם 2 ילדים 550 שח
זוג עם 3 ילדים 650 שח

הסדנה ממוזגת ונמצאת בלב גינה ירוקה

לחיילים/ גימלאים הטבת מחיר 5%
הטבת מחיר לקבוצות קטנות

לפרטים והזמנות >> 077-9964642

מברהטיי – בית אותנטי הממחיש את אורח החיים המנהגים והמטבח האתיופי בהנהגתה של יוניי המעבירה בדרכה הייחודית ימי גיבוש וסדנאות דרך טקסים, לבוש, אוכל וחשיפה לתרבות אחרת.

יציאת מצרים לא רק בהגדת פסח. יוניי סקיבה, ילידת אתיופיה, אשר צעדה מאתיופיה עד סודן כילדה, תספר את סיפור "יציאת מצרים" האישי והקהילתי של תקופתה – דור המדבר עד סוף שנות ה-80. את המפגשים ניתן לתאם במסלולי הטיול לצפון הארץ. יוניי תגיע לנקודה בה אתם נמצאים.
*ניתן להזמין  פעילות אל תוך מסלול טיול בו אתם נמצאים בגליל המערבי.
*ניתן להגיע אלינו כקבוצה בערב ולדמות יציאת ביתא ישראל לירוסלם ובסיום המסע נתכנס כולנו בבית אתיופי לשמוע סיפור אישי של מסע מאתיופיה דרך סודן לישראל.

 למשפחות עם ילדים פעילות במשך היום: אפיית מצות, יצירה, והרבה כיף בבית האתיופי

לפרטים והזמנות >> 077-9964470

קיץ בחוויה הבדואית:

פעילות למשפחות עם ילדים:

סדנה להכנה ואפיית פיתות 

סדנת גישוש מיוחדת ויחודית למשפחות – נצא לטבע, נקבל הסבר על איך מזהים עקבות בשטח.

לינה למשפחות עם ילדים 100 שח לאורח כולל שתיה חמה

אפשר להזמין הפעלה לקייטנות

לפרטים והזמנות >> 077-9964574

אבתסאם פארס מזמינה אתכם להתארח בביתה הפרטי, ללמוד על המסורת, ההיסטוריה והבית הדרוזי וליהנות מחוויית אירוח בלתי נשכחת.

מה כוללת סדנת ליקוט ואוכל דרוזי?

  • ליקוט ירקות לשימוש בסדנא.
  • האורחים מוזמנים לשוטט בבית ובגינה ולהתרשם מסגנונו הדרוזי המסורתי, להתכבד בקפה או תה צמחים ולשמוע את סיפורה האישי של אבתסאם.
  • לאחר מכן נכנסים למטבח לבשל ולהכין מטעמים, גילגול עלי גפן וקישואים ממולאים. הילדים יכינו פטאייר (סמבוסק)במילוי טעמים.
  • יושבים באוירה פסטורלית לארוחה חגיגית ועשירה עם כל המטעמים שהוכנו במהלך הסדנה, כולל 2 סוגי בשרים ומטעמים, שתיה ולקינוח עוגת הבית של אבתסאם.

משך הסדנא: 3 שעות.  הסדנא מתאימה לכל המשפחה

לפרטים והרשמה >> 077-2308292

מגיעים לצימר בצפון?

מה דעתכם על סדנת שוקולד עם גלידה לקינוח?
אפשר להזמין סדנא משפחתית מתוקה ומגבשת
מתאים למבוגרים ולילדים בכל גיל
משך הסדנא כשעה וחצי

לפרטים והזמנות >> 077-9978762

הצעות קשורות