אוכלים בעמידה – המלצות על מקומות של אוכל מהיר גלילי אסלי

בדרך לטיול, בין אטרקציה לאטרקציה, אתם מאלו שרוצים להספיק ולא לבזבז את הזמן על לשבת במסעדה? בגליל המערבי יש כמה מקומות נפלאים וטעימים להפליא לאוהבי האוכל המהיר ואוכל לקחת הביתה, לצימר או למלון. דאגנו לאסוף לכם את כל המקומות ודוכני האוכל המהיר בגליל המערבי. פיצות מיוחדות, סנדוויצ'ים מפנקים, חומוס אגדי בפיתה לדרך וכמובן הפלאפל הטוב ביקום.

היום פינגוין הוא הרבה יותר מבית קפה ומסעדה הוא פתרון אוכל מהיר גם לעוברים ושבים בדרך לים או למלון. בצמוד למסעדה קיימת עמדת TAKE AWAY המכונה "בא לי פינגווין" שמאפשרת להזמין אוכל מהיר לקחת. המקום נותן מגוון רחב של מנות צהרים וערב להורים ולילדים. ביניהן: מנות הדגל שניצל פינגוין ומרק גולש ומנות כמו חזה עוף על הגריל, מוקפץ אסייאתי, קורדון בלו, לזניה בשר מוקרם, בלינצ'ס פטריות מוקרם, מגוון פסטות, פילה אמנון עשוי בגריל, פילה סלון עשוי בתנור, סלטים שונים, ביניהן: סלט בריאות, סלט חזה עוף, סלט יווני ועוד, כריכים,פיצות במגוון גדלים ותוספות, לחמניות שום, המבורגר עם שפע תוספות ועוד.
המלצה: לא להחמיץ את הפיצה הנהדרת!

לפרטים והזמנות===> 077-9964530

במסעדת אם אלכרם, במעלה הכפר יאנוח, מכינה ז'נט קארוט לחמא בעג'ון מבצק, בשר, צנוברים ופטרוזיליה, תאווה לחיך, ששמעו יצא בכל הארץ ורבים מגיעים לכפר יאנוח במיוחד בשבילו. בנוסף ללחמא בעג'ון, מכינה ג'נט מאפים תורכיים ממולאים בגבינה, בשר עגל, או תרד, שלא היו מביישים אף מבשלת תורכייה, תוסיפו לזה את הסמבוסק והרי לכם מקדש מאפים, הנאפים בטאבון, שטעמם וריחם משכרים.
המסעדה הורחבה ושופצה ומתאימה מאוד למטיילים שרוצים לחטוף משהו טעים ומזין על הדרך,  ומאוד מתאימה למשפחות מטיילים עם ילדים שלא רוצות להוציא הרבה כסף במסעדה, האוכל טעים מאד, מנחם ומתאים לכל כיס.

 

לפרטים והזמנות===> 077-8037141

רחוב טרומפלדור, אחד מרחובותיה הראשיים של העיר עכו, תקבלו את אחד הסנדוויצ'ים הטעימים ביותר שאכלתם אי פעם.
בסך הכל מדובר במעין מזנון קטן וצנוע שנפתח על ידי עליזה מיוסט, שיצאה לפנסיה אחרי שסגרה את חנות כלי הבית והמתנות שלה, והחליטה לפתוח לעצמה עסק קטן שיחזיר אותה לבית אמא. המזנון 'עזיזהס' שפתחה הפך תוך פרק זמן קצר ביותר לאחד ממתחמי אוכל הרחוב האהובים ביותר בעיר עכו.
תורים ארוכים של סועדים משתרכים מעבר לדלפק כדי לאכול את הסנדוויץ' המופלא של עזיזה'ס שהוא, כמו שאומרת עליזה, סנדוויץ' שאוכלים בכל בית מרוקאי ביום שישי בצהריים.

עכשיו תגידו לי אתם איך אפשר לפספס ארוחה בחוץ שהיא בעצם כמו בבית ?

 

לפרטים והזמנות===> 077-9964698

בבקתת אבן ספונת עץ ברחוב הראשי של הישוב מעונה, שוכנת המבורגרייה 'קציצה עגלגלה' משובחת המגישה המבורגר עסיסי טעים להפליא עם כמה סנדוויצ'ים שמנמנים במיוחד בלחמי ג'בטה לצד מבחר גדול מאוד של רטבים, צ'יפס פריך, גזוז בטעמים ובירה מקומית. מדובר באוכל מהיר שממש אפשר לקחת אותו לדרך אך ההמבורגרים עשויים מבשר ארגנטינאי משובח ואפשר להזמין אותם במנה של עד 320 גרם למי שממש רעב. בנוסף יש המבורגרים לצמחוניים ולא להחמיץ את הצ'יפס ההולנדי!

לפרטים והזמנות ==> 077-9964540

יש האומרים, כי כל הדרכים בגליל המערבי עוברות בחורפיש וכל מי שעובר בחורפיש עוצר בסמבוסק הארזים – המוסד הוותיק של עאמר חסן, שמהטאבון שלו יוצא סמבוסק פריך, שלא חסכו ממנו שמן זית.' סמבוסק הארזים' מסעדת מזון מהיר שהטבון שלה מייצר סמבוסק ששמעו יצא בכל הארץ, במילויי לבנה, גבינה, ירקות, או בשר ובתוספת זיתים נפלאים. מתאים מאוד למשפחות מטיילות.

לפרטים והזמנות===> 077-9964552

הפלאפל של יוסף, המוגש בתוך פיתה טרייה, המגיעה מדי בוקר מהמאפייה המקומית הוא טרי ונמס בפה. את כיס הפיתה ממלאת גם טחינה משובחת, שמכינה דליה, אמו המקסימה של יוסף, לצד סלטים טריים וחומוס מעולה, והרי לכם פיתה פלאפל משובחת. המיומנות של יוסף והחיוך האדיב בכל פיתה שהוא מייצר הופכת את החוויה לנעימה וטעימה כאחד. יש פה אנשים שלא סוגרים את היום שלהם מבלי לפחות 2 מנות של פלאפל. ככה זה אצל יוסף, הפלאפל שלו ממכר.
הפלאפל נמכר בתוך בית עץ ברחוב השוק. אפשר לאכול בישיבה בתוכו או בחוץ על המרפסת.
ובנינו? אין על פלאפל!

לפרטים והזמנות===> 077-9964605

באזור התעשייה שבין כפר ורדים לתרשיחא נמצאת אחת הקונדיטוריות הטובות בגליל המערבי – 'נועלוש' ולצידה בית קפה המגיש קפה משובח, סנדוויצ'ים, ארוחות בוקר ומנות חלביות עם דגים מעושנים.
כאן תמצאו את מיטב תוצרת הקונדיטוריה: מאפים, עוגות אישיות, קרואסונים, מבחר גדול של עוגות ועוגיות, בהן עוגיות מקרון, קינוחים וקישים נפלאים ועשירים. מוזמנים לקפוץ לקחת סנדוויץ' קוראסון עשיר עם סלמון או גבינות בוטיק וקפה משובח.

לפרטים והזמנות===> 077-2308339

הרבה דובר על חומוסיות מפורסמות בעכו אבל תתפלאו שדווקא העכואים אוכלים את החומוס שלהם במקום שאולי טרם שמעתם עליו. חומוסיית אבו אליאס הנמצאת בפתחו של מסגד אל ג'זאר, נוסדה בשנת 1960 והחומוס שלה אהוב במיוחד על העכואים ועל האימאם של עכו, הנוהג לכבד בחומוס את האורחים הנוהגים לבקרו במסגד. הטיולים בעכו מחייבים בארוחה זריזה עם חומוס בפיתה (ליד מסבחה או פולים מה שתרצו) כי הרי ידוע שאין על החומוס העכואי!

לפרטים והזמנות===> 077-7299917

את המסעדה הזו אסור לפספס! מסעדה לבנונית וותיקה 'מסעדת ארזים' הפועלת משנת 1999 ומגישה אוכל ערבי ולבנוני טרי. המסעדה אהובה מאוד על תושבי האזור הפוקדים אותה בהמוניהם ובמיוחד על המטיילים בסביבה שמחפשים פתרון לאוכל מהיר, טרי וטעים בעיקר.
המסעדה מתאימה מאוד למשפחות עם ילדים. התפריט כולל חומוס לסוגיו, מבחר סלטים טריים, ממולאים, מדפונה, מנות לבנוניות אופייניות, בשרים ודגים על האש, קפה ובקלאווה על חשבון הבית. אפשר לקחת בפיתה או לאפה לדרך.
אם כבר ארגנתם טיול לכל המשפחה לא תקחו איתכם איזה מנה לבנונית אסלית בפיתה? שווה ביקור וטעימה.

לפרטים והזמנות===> 077-9964522

פיצרייה 'פורנטו' מייצרת את אחת הפיצות הטעימות בארץ. עם תוספות שונות ומגוונות כגון נקניק בייקון פפרוני, שרימפס, אנשובי, ירוקות קלויים כשכול הטוב הזה רובץ לו בנחת על בסיס רוטב עגבניות טבעי וגבינת מוצרלה. לצד הפיצה גם פוקאצ'ה, קלצונה, סלט ובירה מהחבית. טיולים עם הילדים מחייבים עצירת אוכל קצרצרה והפיצרייה הקטנטנה הזאת בתחנת הדלק בכניסה לקיבוץ גשר הזיו היא המקום המושלם בו גם אתם יכולים להנות מאוכל מהיר עם טוויטס קולינרי מפתיע!

המקום אינו כשר

לפרטים והזמנות  077-9964596

על חוף הים בעכו, חומוסייה 'חומוס אל עבד אבו חמיד' המנוהלת על ידי אשה ומציעה חומוס עכואי ביתי, במילים אחרות – האוכל בחומוסייה אלו מאכלים שהעכואים אוהבים לאכול בבית, לצד ארוחת בוקר עכואית ומנות שהעכואים אוכלים רק בבית ולא מוגשות בחומוסיות. החומוס של ערין שונה מהחומוס שרגילים לאכול בחומוסייה, זהו חומוס ביתי שאין בו כמעט טחינה. ואם כבר מדברים על 'אוכל על הדרך' למה לא להתפנק על חומוס טוב עם כמה פיתות לדרך?

החומוסיה שוכנת במבנה עתיק מהמאה ה-19 והיא צמודה למבנה המגדלור.

 

 

לפרטים והזמנות===> 077-2308306

המאפיה הקטנה 'לחם טנא' שוכנת במקום שבו היה לול תרנגולות בקיבוץ גשר הזיו. לחם טנא מציעה מגוון גדול של לחמי מחמצת, קרואסונים מדהימים, סנדוויצ'ים שלא תמצאו באף מקום אחר (לא להחמיץ את הסנדוויץ' סלט ביצים) ועוגות שאפשר להתענג עליהם בדרך לטיול המשפחתי שלכם.

לפרטים והזמנות===> 077-9964554

טוטסי – מטבח מעדנייה השכונת במתחם התיירות בואכה יודפת היא פתרון מדהים לאוכל מהיר וחוויה גסטרונומית עם נגיעות קולינריות כמו שרק מעדניית בוטיק יכולה להעניק. בטוטסי סנדוויצ'ים מפנקים ומדפים עמוסים כל טוב: ריבות, חמוצים וכבושים אחרים, עוגיות, מאפים. רחת לוקום ומעדן קרמל שקדים ממטבחה של טוטסי. חומרי גלם איכותיים מהעולם ומיטב תוצרת הארץ: נקניקים, תבלינים, קפה, זיתים, חלבה מעולה והכל טרי, משתנה ומתכתב עם עונת השנה.

אל תחמיצו את הסנדוויץ' קורנביף, גאודה עיזים שעוברת יישון של 36 חודשים, ופסטו חרדל ומיונז – יכול להיות שזה יהיה הסנדוויץ' הכי טעים שאכלתם אי פעם!

מרכז בואכה יודפת, בכניסה לישוב יודפת, צמוד ליער הקופים
פתוח בכל ימות השבוע:

ראשון – חמישי 09:00 – 17:00
שישי 09:00 – 15:00
שבת 10:00 – 17:00

לפרטים חייגו >> 077-2309960

בחומוסית עיסא הידועה, הוותיקה והאהובה,מכינים את החומוס לפי מתכון משפחתי שעובר במשפחת עיסא מדור לדור.
החומוסיה הקטנה והנקייה להפליא, ממוקמת בכיכר פרחי, ברחבת הכניסה לשוק של העיר העתיקה בעכו.

החומוסיה פתוחה בכל ימות השבוע פרט ליום רביעי והיא מגישה בנוסף לחומוס גם מחלוטה, לבנה, פול ומשאוושה עם ביצה לפי מיטב המסורת המשפחתית, תגיעו לטעום מהמסורת המשפחתית 2 דקות שבעים מרוצים ויוצאים לדרך.

 

לפרטים והזמנות===> 077-2308308

הצעות קשורות