עדנן כבישי מורה דרך

סגן אלוף מיל. עדנן כבישי תושב ג'וליס, הוא בוגר בית הספר לתיירות בחיפה, ומשמש כרכז מורי הדרך בבית הספר לתיירות ורכז התיירות בכפר ג'וליס. הטיול עם עדנן הוא בבחינת חוויה, שכן תחום התמחותו הוא האתנו גרפיק תוריזם – תיירות המתמקדת בטיולים המשולבים בתרבויות.

  • עדנן כבישי מורה דרך 1
    עדן כבישי - אוצרות הגליל
  • עדנן כבישי מורה דרך 2
    עדנן כבישי- אוצרות הגליל
  • עדנן כבישי מורה דרך 3
    עדנן כבישי מורה דרך- אוצרות הגליל
  • עדנן כבישי מורה דרך 4
    עדנן כבישי מורה דרך- אוצרות הגליל
  • עדנן כבישי מורה דרך 5
    עדנן כבישי מורה דרך- אוצרות הגליל
  • עדנן כבישי מורה דרך 6
    עדנן כבישי מורה דרך- אוצרות הגליל

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-2316085

פנייה למארח

סגן אלוף מיל. עדנן כבישי תושב ג'וליס, הוא בוגר בית הספר לתיירות בחיפה, ומשמש כרכז מורי הדרך בבית הספר לתיירות ורכז התיירות בכפר ג'וליס.

עדנן הוא אנציקלופדיה מהלכת ומכיר כל פינה, כל קרן זווית וכל סיפור אמיתי או סיפור עם על הגליל המערבי (עדנן מטייל גם לגליל העליון ולרמת הגולן).

הטיול עם עדנן הוא בבחינת חוויה, שכן תחום התמחותו הוא האתנו גרפיק תוריזם – תיירות המתמקדת בטיולים המשולבים בתרבויות. במאור פנים, אנרגיה מתפרצת ואהבת אדם, הוא מטייל עם מבקריו במרחב הגיאוגרפי של הגליל המערבי ומפגיש אותם עם תושבי האזור, אנשי דת, תרבות, נשים, אמנים, וקולינרים ביתיים וחושף בפני המטיילים עולם שלם ומרחב גיאוגרפי שבו חיים דרוזים, נוצרים, מוסלמים, בדואים, בהאים ויהודים, המרקם האנושי והרב תרבותי ממנו מורכב הגליל המערבי שזה ייחודו.

חלק מהסיורים אותם מוביל עדנן הם בעקבות דמויות תנ"כיות שחיו במרחבי הגליל המערבי כמו יתרו או אליהו הנביא. במהלך ההדרכה יחשפו המטיילים לסיפורי עם, המשולבים עם סיפורי מציאות.

עדנן כבישי מטייל עם קבוצות וגם עם יחידים