מרכז המבקרים ד"ר דבור

  • נגישות לנכים

מרכז מבקרים בלב מעבדות לייצור קוסמטיקה טבעית בכפר בית ג'אן. האורחים מקבלים הרצאה על סוד הריפוי של צמחי המרפא הגלילים בשילוב סיור מודרך במעבדות הייצור. במקום חנות ומרכז מבקרים, ניתן לרכוש מוצרים בחנות. מתאים לבודדים וקבוצות סדנאות והרצאות בתיאום מראש.

  • מרכז המבקרים ד"ר דבור 1
    מרכז המבקרים ד"ר דבור - אוצרות הגליל
  • מרכז המבקרים ד"ר דבור 2
    מרכז המבקרים ד"ר דבור - אוצרות הגליל
  • מרכז המבקרים ד"ר דבור 3
    מרכז המבקרים ד"ר דבור - אוצרות הגליל
  • מרכז המבקרים ד"ר דבור 4
    מרכז המבקרים ד"ר דבור - אוצרות הגליל
  • מרכז המבקרים ד"ר דבור 5
    מרכז המבקרים ד"ר דבור - אוצרות הגליל
  • מרכז המבקרים ד"ר דבור 6
    מרכז המבקרים ד"ר דבור - אוצרות הגליל

זמני פעילות

ימי חול
פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 10:00 - 16:00

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-9964626
ישוב
בית ג'אן
אתר אינטרנט
drdabour.co.il

פנייה למארח

הצמחייה הייחודית של הגליל לא רק יפה לעין, אלא גם טובה לבריאות ולעור. במרכז המבקרים של מעבדות ד"ר דבור בשמורת הטבע מירון תוכלו ללמוד על סודות צמחי המרפא הגליליים ועל הקשר בין השימוש המסורתי בצמחים לבין הידע והטכנולוגיה של היום. בכפר הדרוזי בית ג'אן, הגבוה ביותר באזור, בלב השמורה מירון, היכן שהריאות מתרחבות בהנאה לשאיפת אוויר צלול, והחושים מתעוררים אל מול הנוף הפראי של הגליל, נמצא מרכז המבקרים של ד"ר דבור. במרכז המבקרים שילוב מיוחד ומושך עין בין ישן לחדש, עץ ואבן, צמחים ומים. המקום משלב מכשור חדיש ומודרני עם ידע נרחב בנושאים של מוצרים מן הטבע. מרכז המבקרים משמש גם כמרכז לחקר עבור תלמידים בתחומי מדע שונים. למי שיגיע למקום לסיור או לרכישת המוצרים האיכותיים, מצפה חוויה מיוחדת במינה.

ד"ר דבור, שהקים את המקום הוא בין השאר בעל תואר דוקטור מהטכניון, מרצה לפרמקולוגיה קלינית, ביוכימיה וצמחי מרפא, ולשעבר הרוקח ראשי של צה"ל. מרכז המבקרים הייחודי הינו תוצר המשלב בין אהבתו לסביבה העשירה בצמחי מרפא בה גדל לבין הידע המסורתי, שאסף באזור ויישומם בטכנולוגיה מתקדמת ביותר. בכניסה למרכז המבקרים אפשר להציץ דרך חלון גדול אל המכונות המבריקות בהם ממצים את צמחי המרפא ומזקקים את השמנים האתריים ומי הפרחים.
בביקורכם במרכז המבקרים ד"ר דבור ניתן לשלב סיורים מודרכים כולל סיפורים מהמסורת על צמחי המרפא בגינה, הרצאות מגוונות בתחומים שונים, כמו התמודדות עם הזדקנות העור, עולמם המפתיע של צמחי מרפא וסיפורי מורשת מקומיים.
מרכז המבקרים נפתח כאקט של תמיכה חברתית בכדי לתת מענה ולו קטן לנשים המובטלות במגזר. בנוסף לכך כתמיכה לחקלאים וכאקט חינוכי כפרויקטי חקר לתלמידים. בנוסף, בתהליך הייצור עושים שימוש בעלי הזית המצויים בשפע בסביבה, וכך מונעים את שריפתם המייצרת עשן סמיך, המזהם את הסביבה.
המרכז של ד"ר דבור פתוח בפני בודדים, קבוצות וחברות. ניתן לקיים בו ימי גיבוש לעובדים, סדנאות ואף אירועים מיוחדים כגון כנסים ועוד.
אז אם נדמה לכם שאתם מכירים את הגליל היטב, הנה פנינה נסתרת שכדאי לכם להכיר.

Treasure of the Galilee
עסק זה נבדק ונמצא עומד בסטנדרטים של מיזם אוצרות הגליל
גלו עוד על התו שלנו

בחרתם מקום קסום לבלות בו?
השלימו את החוויה: