טיול בשביל הנשמה – איילת בר מאיר

מדריכת טיולים ומספרת סיפורים המתמקדת בטיוליה הייחודיים בשילוב של טבע, היסטוריה, גיאוגרפיה והגורם האנושי. מתמחה בטיולי אוכל, הרצאות ומופע סיפורים.

הרצאות שאפשר להזמין:

  1. שעת סיפור גלילית – מופע סיפורים מן הגליל

מופע סיפורים שלקטתי בשנים של מפגשים עם אנשי הגליל, במופע משולבים סיפורים מספרי "ימי הכלולות של ג'ואנה" וסיפורים נוספים, משעשעים, נוגעים ללב וטבולים בנופים, טעמים ופולקלור.

  1. הרצאה על שמורת הרי מירון מלווה בצילומים מרהיבים, סיפורים, היסטוריה, אדם וטבע

     3. הרצאה על הגליל המערבי בין הפסגות לים, מלווה בתמונות מרהיבות, היסטוריה, סיפורי גבורה והתיישבות, טבע ודתות במרחב זה

     4. צמחי מרפא, תבלין ומאכל בטבע הצפוני 

  1. סיפורים וטעימות – שילוב טעימות מהמטבח הדרוזי, מעשה ידיה של מהא הבשלנית המשובחת וסיפורים על המגזר הדרוזי, דמויות קדושות בגליל, האישה הדרוזית וסיפורה האישי של מהא

 

  • טיול בשביל הנשמה - איילת בר מאיר 1
    AMI_3440
  • טיול בשביל הנשמה - איילת בר מאיר 2
    AMI_3462
  • טיול בשביל הנשמה - איילת בר מאיר 3
    AMI_3480

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-9964619
אתר אינטרנט
www.ayeletbar.co.il

פנייה למארח

"בכל מקום שבו תחפש באמת", מבטיחה מדריכת הטיולים איילת בר מאיר, "תמצא סיפור מרתק, שסביבו אפשר לבנות מסלול מרתק לא פחות".
לאיילת, תושבת כפר ורדים, יש כישרון לסיפור סיפורים. או שמא זהו כישרון לגילוי הסיפור? ואולי כישרון ביצירת קשר עם מקור הסיפור? כל התשובות נכונות: לאיילת יש כישרון לבני אדם. נקודה.
כמי שחיה בגליל זה למעלה מ-20 שנה, איילת מתמקדת בתחום האנושי בטיוליה ברחבי הצפון בכלל – והגליל המערבי בפרט. כיוון שדרכה התחילה בחברה להגנת הטבע ("על כל המשתמע מכך: בוטניקה, גיאולוגיה, זואולוגיה") רבים מטיוליה האורבניים של איילת יכללו גיחה לטבע ולנקודות המוכרות ליודעי ח"ן בלבד.
"בשנת 99', כשהתחלתי לעבוד באופן עצמאי, הבנתי שהסיפור האנושי הוא זה שמעניין אותי, והתחלתי לחפש אחר הסיפורים של אנשי הגליל. האזור שלנו התברך במגוון אתני מרתק במיוחד. נחשפתי לסיפורים מדהימים שמסורות, אגדות ועובדות משמשות בהם בערבוביה. על הסיפורים האלה מבוססים הטיולים שלי".
מעבר למסלולים ייחודיים בעקבות הסיפורים, הוליד החיפוש של איילת גם את הספר 'ימי הכלולות של ג'ואנה' (הוצאת 'אגם'), הכולל תשעה סיפורים גליליים שכתובים כפרוזה ומבוססים כולם, למעט אחד, על דמויות אמתיות. דרך הסיפורים האנושיים מתחקה איילת בדרכה האמפטית והציורית אחר מסורות צבעוניות, מנהגים מפתיעים והיסטוריה מתועדת שעולה על כל דמיון.
לצד הטיולים בעקבות הסיפורים מציעה איילת מסלולים של טיולי אוכל תחת הכותרת 'הקדירה הגלילית' – בהם גם מסלול כשר. בד בבד היא אינה נחה על זרי הדפנה וטורחת כל העת על מסלולים חדשים בתשוקה והתרגשות של שחקנית ראשית לפני פרמיירה.
עבור בעלי המוגבלויות שבכם היא תשמח לתפור טיול על פי מידה.
איילת מעבירה הרצאות על- אודות הגליל, כמו גם מופע סיפורים שנולד מן החומר שליקטה.
מציינים אירוע או יום הולדת עגול ומכובד? איילת תארגן לכם טיול בלתי נשכח: "אני מקדימה לטיול תחקיר קטן ומנסה להגיע אל הלב של בעל השמחה". והיא מגיעה.