סטודיו חסי נוה

סטודיו ליצירה בטקסטיל, "מעשה טלאים" וצביעת בדים. במקום מתקיימות סדנאות, ימי גיבוש חווייתיים, יצירה ואירוח, פינת מתנות ייחודיות, ביקור לפי תיאום טלפוני.

  • סטודיו חסי נוה 1
    AMI_9437
  • סטודיו חסי נוה 2
    AMI_9438
  • סטודיו חסי נוה 3
    AMI_9440
  • סטודיו חסי נוה 4
    AMI_9442
  • סטודיו חסי נוה 5
    AMI_9455
  • סטודיו חסי נוה 6
    AMI_9460
  • סטודיו חסי נוה 7
    AMI_9462
  • סטודיו חסי נוה 8
    AMI_9464
  • סטודיו חסי נוה 9
    ?????? ?????? ???????? ????? ????? ????? ??? ???? ?????????
  • סטודיו חסי נוה 10
    ?????? ?????? ???????? ????? ????? ????? ??? ???? ?????????

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-9964471
ישוב
בוסתן הגליל

פנייה למארח

קבוצה קטנה של נשים עומדת ליד סירים מהבילים. על השולחן הגדול שלפניהם מונחים פרחים, עלים יבשים, קליפות גזע ושאר חומרים וחפצים שנאספו מהטבע. כמו האש שדולקת מתחת לסירים, כך דולקת אש היצירה בעיניים המשולהבות. איזה כיף לצבוע מחדש חולצה דהויה, ליצור חותמות מהטבע ולהטביע אותן על בדים, שיהפכו אחר כך ליצירות שהן רק שלך. מתנה אישית לעצמך או למישהו אהוב.
הכיף שיש למי שמגיע אל "הסטודיו של חסי" מורכב מכמה שלבים. ראשית, הביקור במשק החקלאי של האישה הזאת, מבוסתן הגליל, שהיא ובעלה הם מהיצירתיים והחיוביים שבהם פגשנו בגליל. שנית, אי אפשר להיכנס לסטודיו, שהוא מבנה עץ גדול, מואר, צבעוני ומלא בדים, שולחנות וכלי עבודה. בלי להתפעל קודם מהרפת הרובוטית המשוכללת, שנמצאת ממש ליד. אפשר להניח גם, שחסי תיקח אתכן לסיור במטע האבוקדו בו מסתתרים שתי בקתות עץ מפנקות, שהם בנים לדור הראשון של הצימרים בגליל, לאיסוף חומרים לקראת פעילות בסדנא, אפשר גם רק לבקר ולקבל הסברים על מלאכת "מעשה הטלאים" רקע וסגנונות עבודה, מהמסורתי למודרני.
בסטודיו של חסי, הפתוח לביקור אורחים בכל שבת ראשונה בחודש לפני הצהרים או בתאום מראש גם באמצע שבוע, יוצרת חסי שטיחי קיר, שמיכות טלאים, כריות מיוחדות, נרתיקים וארנקים, צובעת ומדפיסה על בדי כותנה, פשתו ומשי בטכניקות מסורתיות וחדשניות. תוכלו לחוות סדנה לצביעת בדים וקווילט (הטלאת בדים ושמיכות) בקבוצות קטנות ובליווי אישי של חסי, שהיא יוצרת בחסד. הסדנאות של חסי מתאימות גם לאנשים מתחום הטקסטיל שרוצים להשתלם בטכניקות של צביעת בדים בשיטת TIE DYE , וגם למי שבאה בכייף, לחוות מספר שעות של יצירה.
הסטודיו של חסי הוא בית לאמנות הקווילט, מעשה טלאים, שטיחי קיר, שמיכות כריות ותיקים .כל אחד ואחד מהמוצרים הוא בבחינת יצירה חד פעמית.
חסי מקבלת את אורחיה בקבוצות קטנות או בבודדים, מספרת את סיפורה האישי ושוטחת את ההיסטוריה של מעשה הטלאים שהתחילה אצל המתיישבים הראשונים של ארצות הברית של אמריקה.
הסדנאות בסטודיו של חסי רבות ומגוונות וכל אחת מהן נמשכת כשלוש שעות:
סדנת כרית טלאים.
סדנת ראנר (מפה צרה וארוכה המונחת בדרך כלל באמצע השולחן).
סדנת רקמת פרחי הוואי שבסופה יוצרים תמונה שאפשר לתלות על הקיר או כרית.
הסדנאות מיועדות לבודדים, זוגות וקבוצות של עד חמישה משתתפים.
מחיר הסדנה 230 שקל.
אורחי הצימרים של "בקתה במטע" מקבלים הנחה על מחיר הסדנה.

קיימת אפשרות לשלב בין הסדנה לבין אירוח בצימרים.

Treasure of the Galilee
עסק זה נבדק ונמצא עומד בסטנדרטים של מיזם אוצרות הגליל
גלו עוד על התו שלנו

אירועים קרובים בסביבה

24 אפריל

פרינג' בצפון בתיאטרון עכו

מיקום
עכו
שם מארח
בית התיירנים