הסוכה של כרמלה – ישן וחדש/קליעת סלים

כרמלה מעבירה סדנה לקליעת סלים בסוכת עצי תמר תוך שהיא מספרת שרה ורוקדת. ניתן לשכור את הסוכה ללינת לילה על מזרנים המונחים על שטיחים ומחצלות צבעוניים.

  • הסוכה של כרמלה - ישן וחדש/קליעת סלים 1
    AMI_8551
  • הסוכה של כרמלה - ישן וחדש/קליעת סלים 2
    AMI_8553
  • הסוכה של כרמלה - ישן וחדש/קליעת סלים 3
    AMI_8559
  • הסוכה של כרמלה - ישן וחדש/קליעת סלים 4
    AMI_8585
  • הסוכה של כרמלה - ישן וחדש/קליעת סלים 5
    AMI_8589
  • הסוכה של כרמלה - ישן וחדש/קליעת סלים 6
    AMI_8592
  • הסוכה של כרמלה - ישן וחדש/קליעת סלים 7
    AMI_8596

זמני פעילות

ימי חול
08:00 - 23:00
ימי ו' וערבי חג
08:00 - 23:00
שבת
08:00 - 23:00

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-9964567
ישוב
עמקה
אתר אינטרנט
www.suca.co.il

פנייה למארח

עשיתי את דרכי אל עַמְקָה, מושב של יוצאי תימן שהוא קצת נחבא אל הכלים. כביש הגישה היחיד שהוליך אליו התפתל בין הגבעות שבשיפולי הרי הגליל. בתוך המושב עשיתי את דרכי אל הסוכה של כרמלה, שאף היא קצת נחבאת אל הכלים, משום שהיא שוכנת בצדו המזרחי הרחוק של המושב, זה שצופה אל מבצר יחיעם.
כרמלה עצמה היא דמות מוכרת בגליל המערבי. אייקון של מסורת, שירה, מחול ובישול תימני. שחקנית יחיד על במת הסוכה שלה שמכל הארץ באים לראותה. בחצר ביתה נבנתה לפני שנים סוכה גדולה, שקירותיה מחצלות קש, גגה קלוע מכפות תמרים ועל רצפתה פרושים שטיחים המכסים אותה מכל עבריה. בתוך הסוכה יש ספות וכורסאות שעליהם אפשר להסב. כלי קרמיקה, סלסלות קלועות מקש, תמונות ופסלונים מהווים רקע נאות להופעתה של כרמלה, שהיא "שואו" של ממש!
איתן, בנה של השחקנית/זמרת/מרצה/טבחית מגלה לי שאמו היא גם קולעת סלים מיומנת, גננת ומלפפת לולבים. בקיצור, אשת חייל שאסור להחמיץ ביקור אצלה. ואמנם, צריך לראות את האוטובוסים גדושי המטיילים שטורחים ומגיעים עד לפינה המרוחקת של המושב כדי ליטול חלק באחת הפעילויות הרבות שמקיימת התעשייה של אישה אחת זו, כדי להבין את מידת הפופולאריות שלה.
גם אתם יכולים להגיע כדי להשתתף בסדנה לקליעת סלים ומלאכות מסורתיות. כרמלה תגלה לכם דברים שלא ידעתם על פרי התמר וכוחו, ואגב כך תגלוש גם לזוגיות, לסיפורי תימן ומה לא… מגוון הסדנאות שמתקיימות בסוכה גדול ומרשים. במקום מתארחות קבוצות בנות עשרות משתתפים. אלה זוכים גם להסב לארוחה תימנית מסורתית המוגשת על טסים גדולים. בסיומה של הארוחה תצא, לא אחת, כרמלה במחול בסגנון עולם, כשהיא רוקדת ומספרת סיפורים הקשורים בהעצמה ובעצמאות נשית. בשלב ה"צעד התימני" לא יכולים האורחים הרבים להתאפק, והמפגשים נהפכים להרקדה המונית.
כמו כן, ניתן ללון במקום בקבוצות של עד 20 איש, כולל משפחות. מובטח לכם אירוח לבבי הכולל עמדת מחשב, מטבח מאובזר כהלכה, עמדת מנגל ופינת ישיבה נוחה מחוץ לסוכה, מגוון של ארוחות בוקר לבחירה והמון שלווה.
ניתן לשכור את הסוכה בסופי שבוע ללינת לילה.
הסוכה מספקת מזרנים לעד 20 איש. את המצעים,המגבות והשמיכות יש להביא מהבית.
לסוכה של כרמלה צמודה מרפסת גדולה מול מטע של עצי אבוקדו ועליה רהיטי עץ וערסל.
הסוכה סגורה, מקורה, ממוזגת ומוקפת בגן גדול ובמטע אבוקדו.
צמודים אליה מטבח מאובזר, מקלחות וחדרי שירותים.
אפשר לבשל את כל הארוחות כולל את ארוחת הבוקר במטבח המאובזר, או להזמין ארוחת בוקר שתגיע לסוכה במחיר של 40 שקל לאדם.

מחיר הלינה: 100 שקל למבוגר, 50 שקל לילד מעל גיל שנתיים.