אמיר גזית – מורה דרך ויועץ עסקי

בעל תואר ראשון בלימודי ארץ ישראל והיסטוריה כללית ותעודת מורה דרך של משרד התיירות. מתמקד בטיולים ייחודיים בקו ראש הנקרה – מטולה.

  • אמיר גזית - מורה דרך ויועץ עסקי 1
    AMI_8653
  • אמיר גזית - מורה דרך ויועץ עסקי 2
    AMI_8659

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
054-7710629
אתר אינטרנט
amir-tours.biz

פנייה למארח

במהלך השיחה אתנו, להטט אמיר גזית – מורה דרך ממצפה הילה – במספר כובעים מקצועיים: "כמורה דרך, אני מאמין שבאזור שלנו קיים צורך ברור בראייה מערכתית. חייב להיות שיתוף בין האטרקציות העומדות לרשות מורה הדרך: צימר, קרמיקה, בגדים, טיולים ייחודיים, יקב וכדומה". כמי שעוסק גם בשיווק אתרי תיירות ובייעוץ וליווי של עסקי תיירות צעירים, מקפיד אמיר להביט על כל נושא מכמה זוויות, וכך, לצד הערך המוסף האדיר שבו זוכות קבוצותיו, הוא מגשים את חזונו הלכה למעשה מדי יום ביומו.
אמיר – בעל תואר ראשון בלימודי א"י והיסטוריה כללית, ותואר שני במנהל עסקים – הוא בעל תעודת מורה דרך ושוחה בעסקי התיירות מאז שעזב את קיבוצו, כפר הנשיא, לפני למעלה משני עשורים. במהלך השנים הוא עסק בהדרכה וניהול תכניות קיץ של בני נוער מחו"ל, היה מעורב בפרויקטים כמו 'מצעד החיים' וכתשע שנים שימש מנהל השיווק של החברה להגנת הטבע באזור צפון.
אמיר: "כמורה דרך אני מתמקד בטיולים פחות קונבנציונאליים כמו נצרת בחג המולד, סיורי יין, סיורי ביטחון, טיולי פריחה וכדומה". גם אתם תוהים לגבי סיורי הביטחון? שאלנו. "סיורי הביטחון מבוקשים לרוב על ידי קבוצות מחו"ל, ולכן הם מתקיימים באנגלית. הטיולים מתנהלים על קו ראש הנקרה-מטולה, בדרך כלל ברכבים פרטיים ולעתים באוטובוס. בסיור אני מציג את סיפור גדר המערכת, פילבוקסים, מצודות טיגרט, הגבול הצפוני וכל הקשור בהם'".
בעלי מוגבלויות? "אין בעיה. אני אוהב לעבוד עם בני אדם ובשורה התחתונה זה לא משנה את מי אתה מדריך או איפה. הכול מתחיל ונגמר בתודעת שירות".
נראה שאמיר מורה הדרך, היועץ העסקי, החונך ואפילו התייר מפעם לפעם – יודע על מה הוא מדבר. אנחנו מסירים את הכובע. אלא מה?