מסעדת מרוש – בית אוכל לבנוני

  • מותר לעשן
  • נגישות לנכים

מסעדה ערבית אותנטית המתמחה במאכלים ביתיים מסורתיים מבית אמא, כאלו שאפשר למצוא רק בבתי המקומיים. התפריט מבוסס על חומרי גלם מקומיים עונתיים. ישיבה בפנים ובמרפסת.
המסעדה בבעלותו של נביל חנא, בן למשפחת מסעדנים וותיקה, היא רחבת ידיים ויכולה להכיל עד מאה סועדים, כאשר במרפסת הגדולה, הצמודה, יש מקום לתשעים סועדים נוספים.
לשולחן מגיעים,על פי מיטב המסורת, מגוון רחב של סלטים כמו: טבולה, פטוש, שנקליש, בנוסף לסלטים הרגילים וגם סלטים עונתיים כמו עולש וגרגיר.
במנות הביניים אפשר למצוא: קובה, ראשי קלמרי, מוח עגל, גבינה ערבית בגריל, קוביות פילה עגל מטוגנות ועוד.

  • מסעדת מרוש - בית אוכל לבנוני 1
    מסעדת מרוש – בית אוכל לבנוני
  • מסעדת מרוש - בית אוכל לבנוני 2
    מסעדת מרוש – בית אוכל לבנוני

זמני פעילות

ימי חול
12.00-23.00
ימי ו' וערבי חג
12.00-23.00
שבת
12.00-23.00

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-2308337
ישוב
מעיליא

פנייה למארח

מסעדת מרוש, הנמצאת בתחנת הדלק דור אלון, על כביש 89 בין צומת כברי למעלות, היא בית אוכל לבנוני המציע תפריט מסורתי ובו שפע של סלטים מנות עיקריות וקינוחים.
יש נתק מוחלט בין המתחם של תחנת הדלק לבין המסעדה – הכניסה היא מסביב, המסעדה יושבת עם הגב לתחנת הדלק כשחלונותיה הגדולים משקיפים לנוף היפה.
בין המנות העיקריות: שישליק של כבש ועגל, פרגיות, כבד חלבי, צלעות כבש, פילה עגל, סטייק עוף, אנטריקוט, כבד עוף, כבד אווז, תבשיל סנייה עם טחינה או עגבניות וכמובן מנות דגים ופירות ים כמו: לברק, מושט, דניס, שרימפס, קלמרי, צדפות וסרטנים. לוקוס ,פרידה וברבונייה בעונה.
בין הקינוחים: ליאלי ביירות, מהלבייה וקטאיף.
יש גם תפריט ילדים הכולל: שניצלונים, קבבים, פרגיות ונקניקיות עוף .
בימי שבת מוגשים במרוש תבשילים מסורתיים שמבשלת בבית רעייתו של נביל חנא, הבעלים, במיוחד עבור המסעדה. כך תוכלו למצוא כאן בשבת: ממולאים, פריקה, מנסף, במיה, מג'דרה, חציל חלב, ושיש ברק .(65-75 שקל למנה)
במרוש תפריט עיסקי במחיר שנע בין 90-130 שקלים הכולל: מבחר סלטים, מנה עיקרית לבחירה, שתייה קלה וקינוח.
עוד אפשר לקבל במרוש גם ארוחת בוקר ערבית מסורתית הכוללת: בז'ה ערבייה – חביתה ערבית, גבינה לסוגיה, חומוס, סלט פתוש וסלטים נוספים במחיר של: 45 שקל לאדם.

Treasure of the Galilee
עסק זה נבדק ונמצא עומד בסטנדרטים של מיזם אוצרות הגליל
גלו עוד על התו שלנו

בחרתם מקום קסום לבלות בו?
השלימו את החוויה:

אירועים קרובים בסביבה