איה נטורל – קוסמטיקה טבעונית (Vegan)

מרכז מבקרים וחנות למוצרי קוסמטיקה טבעית במעלה הכפר הדרוזי בית ג'אן. במרכז המבקרים על כוס תה מהביל, ניתן הסבר על המוצרים תוך צפייה בסרט. הסיור ללא תשלום. בנוסף סדנת סבונים או קרמים בתשלום. קבוצות מעל 15 איש בתאום מראש.

  • איה נטורל - קוסמטיקה טבעונית (Vegan) 1
    AMI_7746
  • איה נטורל - קוסמטיקה טבעונית (Vegan) 2
    AMI_7747
  • איה נטורל - קוסמטיקה טבעונית (Vegan) 3
    AMI_7750
  • איה נטורל - קוסמטיקה טבעונית (Vegan) 4
    AMI_7752
  • איה נטורל - קוסמטיקה טבעונית (Vegan) 5
    AMI_7754
  • איה נטורל - קוסמטיקה טבעונית (Vegan) 6
    AMI_7760
  • איה נטורל - קוסמטיקה טבעונית (Vegan) 7
    AMI_7768
  • איה נטורל - קוסמטיקה טבעונית (Vegan) 8
    AMI_7774

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-9964627
ישוב
בית ג'אן
אתר אינטרנט
ayanatural.com

פנייה למארח

'איה' היא גשר בין העבר לעתיד ומעין בית בד לקוסמטיקה הטבעית, אומר לנו ג'מאל חמוד מבית ג'אן, בעלי חברת הקוסמטיקה הטבעית 'איה נטורל'. 'ידע מסורתי השזור בזה האקדמי'.
ג'מאל שירת כאיש חיל הרפואה משך 25 שנה. בשנת 2004 חבר לחבר ילדות מהכפר, ויחד ייסדו את החברה. בשנת 2009 נפרדו דרכיהם.
במרכז המבקרים הממוזג של 'איה נטורל' תמצאו מקום לשבת, כוס תה ריחני מחליטת הצמחים הטריים שזה עתה נקטפו ותצוגה של מוצרי החברה להתנסות ורכישה. בנוסף תשמעו במקום סקירה על ה'אני מאמין' של 'איה' ותחזו בסרטון מאיר עיניים. ג'מאל: 'יש לנו מוצר טיפוחי ייעודי לכל חלק בגוף החל מסבון שמן זית, ועד מוצרים דרמו קוסמטיים'.
הייחוד של 'איה' הוא שיטת הייצור הקרה ואיכות השמנים. אם במסורת ובתעשייה המסחרית המקבילה מקובל השימוש בשמן זית שכבר אינו ראוי למאכל, בכל מוצרי 'איה' נעשה שימוש בלעדי בשמן זית כתית מעולה. אין פשרות.
ג'מאל מוביל את 'איה נטורל' על בסיס שלושה מוטיבים מרכזיים, החברתי: 'אהבה לגליל ואמונה בחברה הגלילית', האקולוגי: 'שמירה על הטבע ועל האיזון המשולש בני אדם, בעלי חיים וצמחייה' והמוטו הנצחי של 'איה', המפשט את המוטיב הבריאותי: 'מה שאסור לאכול, אסור גם למרוח על העור'.
גם ביפן כבר גילו את יתרונותיה של החברה הגלילית הירוקה, אולם הקשר האקזוטי והמפתיע ביותר שנוצר ב'איה' הוא דווקא מול שבט אינדיאני אמריקאי תומך מדינת ישראל, אשר קצב הזמנות המוצרים מכיוונו רק הולך וגובר.
ואם תהיתם לגבי משמעות השם 'איה', לג'מאל כמה פתרונים – חלקם באדיבות המבקרים במהלך השנים: 'ראשי התיבות של 'ארץ ישראל היפה' או 'אם ירצה השם', ביפנית זאת ציפור יפה, בערבית זו היא מילת העצמה – ומעל הכול – זה הוא שמה של בתי'.
רוצים לדעת איך אומרים בערבית 'שיא היופי'? אייאת אל ג'מאל.

Treasure of the Galilee
עסק זה נבדק ונמצא עומד בסטנדרטים של מיזם אוצרות הגליל
גלו עוד על התו שלנו

בחרתם מקום קסום לבלות בו?
השלימו את החוויה: