ים טורקיז כמו בקריביים – החופים הקסומים של הגליל

עונת הרחצה בים היא תמיד סיבה למסיבה. מעכו ועד ראש הנקרה שוכנת רצועת החוף הצפונית היפה ביותר בישראל. בחלקה (אכזיב) היא אף שמורת טבע מוגנת אך מותרת לרחצה. אספנו עבורכם את כל המידע הכי חשוב לבילוי רטוב ומרענן בחופי הגליל המערבי. איפה משכירים כיסאות?  כן ארטיק לא ארטיק והכי חשוב הייחודיות של כל חוף וחוף.
קבלו אותם מצעד החופים של הגליל המערבי מהצפון בראש הנקרה ועד עכו בדרום.
** צילום בכותרת חוף אכזיב

חוף אכזיב (המצולם בכותרת) הוא אחד החופים היפים ביותר בארץ לכל הדעות. החוף עוצר הנשימה מבורך במפרצונים, בריכות ים טבעיות ולגונות כחולות שתענוג לטבול בהן. בעלי חיים נדירים, חבצלות חוף, נרקיסים לצד צמחיית חוף עשירה ובנוסף לכל אלה: רצועת חוף חולית שאין דומה לה. לחוף אווירה של חופש ונופש ומזכירים את חופי הים היפים של האיים היווניים והריביירה הצרפתית ובנוסף לכל זה יש כאן גם אזור מיוחד המיועד לגלישה ולספורט ימי.

הכניסה חינם

❈ חניה קרובה ומסודרתו

❈ רחבות המוצלות ביריעות בד בהירות

❈ מתחם אוהלי גלמפינג ללינה בחוף (אוהלי בוטיק)

❈ מוסיקה דיסקו – האוס באזור הבר

❈ שירותי הצלה

❈ שירותים ומלקחות מסודרים

 

חוף בצת הוא אחד החופים היפים והפחות ידועים בישראל. החוף ממוקם ברצועה יפהפייה, שהיא חלק משמורת טבע, בין אכזיב לראש הנקרה. בעונת הרבייה ובלילות ירח מלא, עולות צבות הים לחוף בצת, כדי להטיל בו את ביציהן והמראה עוצר נשימה.

החוף המוסדר המציע: שירותי הצלה, שירותי חוף כולל הצללות, שמשיות, כסאות חוף, שירותים ומקלחות ובנוסף מסעדת חוף ואתר נופש המתחלק לשלושה: מתחם אוהלי גלמפינג, מתחם אוהלי קמפינג, שני המתחמים ממוקמים על קו המים. ומתחם קרוונים הממוקם מעבר לכביש הפנימי, המחבר בין אכזיב לראש הנקרה, במרחק של כ150 מטרים מהחוף.

❈ חניה קרובה ומסודרת.

❈ מזנון נקי עם פינות ישיבה נמוכות ונעימות לעין.

❈ מוזיקה לטינית וישראלית המתנגנת בחוף.

❈ שירותים ומקלחות בחוף.

❈ שירותי הצלה

 

גן מטופח ורחב ידיים עטור במרחבי דשא, עצי דקל ואשל ושרידים ארכאולוגיים מרתקים וברצועת חוף מרהיבה מהיפות בארץ, שבליבה שתי לגונות וצבעים עמוקים של ים טורקיז עם נוף עוצר נשימה. בנוסף מציע הגן הלאומי אכזיב אמפיתאטרון שבו מתקיימים מופעים.

להירשם מראש ולטייל באחריות! האתר פתוח למבקרים, מומלץ להירשם מראש לביקור. – לפרטים נוספים

❈ חניה קרובה ומסודרת וחניון לילה.

❈ מתקנים לקמפינג

❈ איזור שירותים ומקלחות נקי

❈ לאורך הגן ברזיות להרוות צימאונם של המבלים.

 

 

אחד משני החופים המוכרזים לעיר נהריה חוף פשוט, נקי ומסודר. לאורך החופים משתרעת הטיילת היפה של העיר על בתי הקפה והמסעדות שלה. לאורך הטיילת ספסלי מנוחה ופינות צל המשקיפים לים ופארקי שעשועים, גלגיליות וספורט לילדים ולמבוגרים ואפילו פארק מיוחד לכלבים.

❈ שירותים ומלתחות נקיים

❈ סככות הצללה

❈ משטחי שיזוף עם כסאות מרגוע.

 

חוף הנמצא בישוב שבי ציון הוא חוף עם חול זיפזיף הבנוי שברי קונכיות, וייחודי מסוגו בארץ. עורף החוף נמצא רכס כורכר נמוך ומעבר לו אזור קרקעות כבדות. חוף אינו מאוד גדול ומתחלק לשני אזורי רחצה נעימים. ליד סככת המציל נמצאת רצועת חוף מעוגלת שתחומה במזח ושובר גלים קטן שחביב על דייגים. צפונית לסוכת המציל שובר הגלים יצר מעין בריכת מים נוספת שמימיה רגועים ובטוחים יחסית ובהעדר מציל היא המועדפת על הורים לקטנטנים.

❈ חניית כורכר גדולה וצמודה

❈ מועדון צלילה בחוף

❈ מזנון חביב בכניסה לחוף

❈ חוף מתאים למשפחות ולילדים

❈ שירותי הצלה

 

החוף נקרא ארגמן על שם הצבע אותו הפיקו הכנענים מהחלזונות שנמצאו בו.

חוף הארגמן בכניסה הדרומית לעיר עכו הוכרז כאחד מחופי הים הנקיים והמסודרים בישראל. החוף נהנה מחול רך ומפרץ טבעי המגן עליו משלושת עבריו. מהחוף נשקף מראה בלתי נשכח של עכו העתיקה. בשנה האחרונה החוף עבר שיפוץ המקנה אווירה הרבה יותר נעימה להגיע לחוף ולשהות בו.

❈ חנייה צמודה

❈ מקלחות ושירותים מסודרים

❈ מזנונים ומסעדות לאורך החוף

❈ בחודשי הקיץ ישנם אירועי מוסיקה (די'גי ,זמרים)

❈ מקומות ישיבה מגוונים ומסודרים

 

הצעות קשורות