אתרי קמפינג בגליל המערבי שאסור לכם לפספס


הגליל המערבי הינו אחד האזורים הקסומים שעברו מהפך של ממש בעשור האחרון בתחום הלינה והאירוח. בגליל המערבי הוקמו אתרי קמפינג רבים לאחרונה. אוצרות הגליל ריכז עבורכם המלצות למספר אתרי קמפינג שאסור לכם לפספס, אתרים בהם מלבד האפשרות לשהייה ולינה חווייתית בחיק הטבע, תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות נוספות. רק אל תשכחו לשמור על הסביבה, הנוף וניקיון המים ואספו את כל האשפה לפחים המיועדים לכך.

 

חוף בצת הוא אחד החופים היפים והפחות ידועים בישראל

החוף ממוקם ברצועה יפהפייה, שהיא חלק משמורת טבע, בין אכזיב לראש הנקרה. בעונת הרבייה ובלילות ירח מלא, עולות צבות הים לחוף בצת, כדי להטיל בו את ביציהן והמראה עוצר נשימה.

החוף המוסדר המציע: שירותי הצלה, שירותי חוף כולל הצללות, שמשיות, כסאות חוף, שירותים ומקלחות ובנוסף מסעדת חוף ואתר נופש המתחלק לשלושה: מתחם אוהלי גלמפינג, מתחם אוהלי קמפינג, שני המתחמים ממוקמים על קו המים. ומתחם קרוונים הממוקם מעבר לכביש הפנימי, המחבר בין אכזיב לראש הנקרה, במרחק של כ150 מטרים מהחוף.

המראה הנשקף מהחוף עוצר נשימה, צוקי ראש הנקרה הנמצאים במרחק נגיעה, איי אכזיב והים התיכון הכחול והיפפה. מלא הרחק, לכיוון ראש הנקרה, על רצועת החוף, ישנו אזור מרהיב של בריכות מי ים, שאפשר לצלול לתוכן עם שנורקל, ולגלות עולם ומלואו של דגים, ודגיגונים, צמחיית מים ומערות. רק שימו לב, השנרקול הוא באחריות הצולל, למרות הקרבה לחוף המוסדר, האזור המדובר אינו באחריותו של המציל בחוף בצת.

להזמנות >> 077-2309968

 

 

 

 

 

אטרקציות לכל המשפחה – אגם מונפורט

אגם מונפורט, הפארק האקולוגי הראשון בישראל, שוכן בסמוך לעיר מעלות, בלב הגליל המערבי, מוקף מדשאות ומתקני פעילות. משפחות, קבוצות ומטיילים מוזמנים ליהנות ממבחר אטרקציות, בילויים ונופש מהנה לכל הגילאים.

במתחם הקמפינג שבאגם, מדשאות רחבות-ידיים, שולחנות קק"ל, מקלחות ושירותים עם מים חמים ומטבח מצויד במקררים, גז, משטחי הכנת מזון וכיורים המאפשרים בישול במקום. כמו כן, פזורים מנגלים לשימוש ברחבי האתר. הלנים מקבלים מזרונים, שולחן ו-4 כסאות לכל משפחה.
ניתן ללון באוהל מהבית או לשכור אוהל במקום, בהזמנה מראש. החניון מואר ומגודר וישנה גם פינת הטענה עבור פלאפונים. ההגעה בתיאום מראש בלבד.

להזמנות >> 077-2309968

 

 

לינה על קו המים – גן לאומי אכזיב

לחובבי הטבע הימי ואם אתם אוהבים לישון עם חול במיטה כמו כל אוהבי הים, אוצרות הגליל ממליצים על לינה בחוף אכזיב הציורי, המכיל שתי לגונות יפהפיות – אחת רדודה ואחת עמוקה יותר לשחייה. המקום יפה, רגוע ומתאים לבילוי רומנטי או לכל המשפחה.

קמפינג בחוף אכזיב מתאפשר על משטחי דשא מסודרים ופתוחים ללינה עם אוהלים ו-ניתן לעשות על האש במתחם. במתחם פינות מוצלות, שירותים ומקלחות מסודרים.

 

להזמנות >> 077-9964489

 

הזמנות באתר רשות הטבע והגנים 

שלל אפשרויות לינה – חדרי אירוח ממוזגים, קמפינג או אוהל בדואי בחאן הגליל

חאן הגליל הוא בית הארחה גלילי בקיבוץ בית העמק המכיל שלל אפשרויות לינה. עבור סוגי האירוח הטיולים תמצאו במקום אוהלים משפחתיים ואוהלים בדואיים, חדרי אירוח ממוזגים המתאימים למשפחות ולזוגות ואף מתחם קמפינג.
כמו כן, ישנם שירותים ומקלחות עם מים חמים, ובית כנסת עם ספר תורה. בנוסף, ניתן למצוא במתחם גם מטבח חיצוני וחדר אוכל מאובזר, המציע לכל קבוצה אפשרות לבשל ולאכול יחד. במטבח עמדת בישול, מקררים, כיריים וכיורים, תאורה ופינות ישיבה. המתחם מציע גם ארוחות בוקר בתשלום, בכשרות מטה אשר, וכן אפשרות לאכול בחדר האוכל של הקיבוץ, בתשלום נוסף. במקום מציעים גם סדנאות יצירה.

 

להזמנות >> 077-7299911

על קו המים, בחדרים או בקמפינג – בית ספר שדה אכזיב

מקום לינה אידאלי למשפחות ומטיילים, שמחפשים מקום נעים, נקי, נוח וזול כדי להניח עליו את הראש אחרי יום טיול.
מיקומו של בית ספר שדה חלומי: על חוף הים של אכזיב עם יציאה הישר אל טיילת אכזיב והחוף. המקום מטופח ויפהפה, ויש בו מדשאה רחבת ידיים, חורשה לקמפינג ומנגל ואזור מדורות.

 

להזמנות >> 077-9964443

 

הפארק משתרע על שטח של 14 דונם ובו מדשאה ומתחם לפיקניק ולינת לילה. אפשר לבוא לכאן ולבלות יום שלם ואפשר לבלות כאן שבוע .

פארק צוק הנשרים השוכן במעלה מעיליא, הוא פנינת נוף ייחודית ויפהפיה. צוק הנשרים שוכן בנקודת תצפית מהיפות בארץ, ממנה נשקף נוף אין סוף של הרי הגליל המערבי, הרי הלבנון וכפרים לבנוניים,  רכס אדמית, פסוטה, מצפה אבירים ונטועה. מרפסת התצפית טבעית, ממוקמת על צוק כ-650 מטר מעל פני הים, כשנחל כזיב זורם למטה.

הפארק פתוח בחודשי הקיץ החל מחודש אפריל עד חודש אוקטובר.

ניתן להזמין את המקום לארועים.

להזמנות >> 077-2313255

 

לינה בחורש בפארק גורן

אלפי דונם של חורש ים תיכוני, כבישים מתפתלים נוחים לנהיגה ומגוון גדול של מסלולי הליכה, שטחי מרעה, מתקני פיקניק וברזיות והשיא מצפור המונפורט ממנו נשקף המראה החד פעמי של מבצר המונפורט המתנשא מעל האזור. דרך נופית מקיפה את הפארק במסלול מעגלי וחולפת בין היתר על פני נחל כזיב ושבילים יפים אחרים בהם שביל הבולענים ושביל חוצה הפארק.

יש לתאם לינה בחניוני הלילה עם משרד קק"ל בכברי, האחראי לאזור גליל מערבי:
טלפון: 04-9950118, 04-9950102     פקס: 04-9950122

מפת מסלול

חוף בצת - גלמפינג, קמפינג וקרוונים
גן לאומי חוף אכזיב שמורת טבע ולינת שטח
חאן הגליל
בית ספר שדה אכזיב
פארק צוק הנשרים מעיליא