מארג – קפה גלריה כשר

מרכז סדנאות לבעלי צרכים מיוחדים ובליבו קפה גלריה המגיש ארוחות בוקר גליליות וארוחות חלביות.תצוגה מתמדת של עבודות האמנות של החניכים הניתנות לרכישה. ישיבה בפנים ובמרפסת.

  • מארג - קפה גלריה כשר 1
    AMI_7423
  • מארג - קפה גלריה כשר 2
    AMI_7426
  • מארג - קפה גלריה כשר 3
    AMI_7427
  • מארג - קפה גלריה כשר 4
    AMI_7436
  • מארג - קפה גלריה כשר 5
    AMI_7438
  • מארג - קפה גלריה כשר 6
    AMI_7440
  • מארג - קפה גלריה כשר 7
    AMI_7443
  • מארג - קפה גלריה כשר 8
    AMI_7445
  • מארג - קפה גלריה כשר 9
    marag1
  • מארג - קפה גלריה כשר 10
    marag2
  • מארג - קפה גלריה כשר 11
    מארג

זמני פעילות

ימי חול
08:00 - 16:00
ימי ו' וערבי חג
08:00 - 14:00
שבת
סגור

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-9964544
ישוב
כפר ורדים
אתר אינטרנט
www.maarag.org.il

פנייה למארח

אלפי ישראלים גילו זה מכבר את יופיו של כפר ורדים, אחד היישובים היותר פורחים ומשגשגים בגליל המערבי. גם אנחנו מנויים עליהם. אולם אפילו אנו, שכבר מכירים את רחובותיו המוריקים של הישוב, את הבתים הפרטיים הנאים ואף את החנויות המיוחדות שבמרכז המסחרי שפשפנו את עינינו כשמצאנו את עצמנו עומדים בפתחו של בית קפה-גלריה מארג.
היינו תלמידים ממושמעים וספרנו, כמו שהתבקשנו לעשות, שש ככרות מהכניסה המזרחית ליישוב. ואז, כמו בקסם, הופיע לנגד עינינו בית קפה יפהפה. קירותיו שקופים בחלקם, רהיטיו מעוצבים לעילא והלקוחות תופסים בו כל מקום פנוי. מבחוץ היה הקפה מוקף גינה פורחת. המראה כולו היה מלבב לעין, ומעורר לנחיריים, שכבר חשו את ריח הקפה העולה ומסתחרר באוויר.
באותו הרגע חשבנו לעצמנו, שאם יש משהו שכדאי שנספר עליו לחברינו המטיילים בצפון, הרי זה על מיקומו של הקפה היפה הזה. אחר כך, כשנכנסנו פנימה, הבנו שכאן מדובר לא רק בבית קפה אלא במשהו הרבה יותר גדול וחשוב, ולבנו התמלא בגאווה. אמנם מקום ישיבה בבית הקפה לא הצלחנו לתפוס, אבל לפחות תפסנו את שלומי, המנהל את 'מארג – אנשים, אמנות, קפה'.
וכך, בין אדי קפה לניחוחות מאפים, דרך להגם של יושבי הקפה שרובם מקומיים אשר יודעים היטב לאן לבוא כדי לבלות על כוס קפה, הצלחנו לזהות את המדפים שהיו עמוסים ביצירות אמנות עשויות קרמיקה, טקסטיל, זכוכית ועוד. בלטו גם עוזרי המלצרים שהיו במקום ונראו נחושים במיוחד במלאכתם. שלומי הסביר לנו שאלה הם אנשים בעלי צרכים מיוחדים, שכל הקומפלקס הזה הוקם, בעצם, למענם. המקום פועל גם כמרכז קהילתי המפעיל סדנאות באומנויות שונות, כמרכז שבו ניתן לקיים הופעות והרצאות באולם הסמוך וכמובן – כבית קפה.
'מארג הינו מיזם ייחודי, אשר נפתח בכפר ורדים', הוא הסביר. 'זהו מרכז המשלב בין בעלי הצרכים המיוחדים המגיעים למקום שבו סדנאות בתחומי אומנות שונים. מה שבולט לעין הוא, כמובן, הקפה-גלריה, שבו מיטב מטעמי הגליל בצד חפצי אמנות שנעשו כאן, על ידי המשתקמים, ומוצעים למכירה'.
במארג ניתן לקיים סדנאות לקבוצות העוסקות בעולם העבודה של בעלי צרכים מיוחדים ולהתארח, כיחידים או כקבוצות, בבית הקפה.

Treasure of the Galilee
עסק זה נבדק ונמצא עומד בסטנדרטים של מיזם אוצרות הגליל
גלו עוד על התו שלנו

בחרתם מקום קסום לבלות בו?
השלימו את החוויה:

חוות דעת

אירועים קרובים בסביבה