מיכאל ביסטרו מקומי

מסעדת שף מיכאל גרטופסקי היוקרתית, ממוקמת בבקתת עץ המשקיפה אל הנוף. התפריט נשען על חומרי גלם מקומיים ועונתיים ומשתנה בהתאם לתוצרי השוק של אותו יום. פתוח בסופי שבוע, לא כשר.

  • מיכאל ביסטרו מקומי 1
    מיכאל ביסטרו - אוצרות הגליל
  • מיכאל ביסטרו מקומי 2
    מיכאל ביסטרו - אוצרות הגליל
  • מיכאל ביסטרו מקומי 3
    מיכאל ביסטרו - אוצרות הגליל
  • מיכאל ביסטרו מקומי 4
    מיכאל ביסטרו - אוצרות הגליל
  • מיכאל ביסטרו מקומי 5
    מיכאל ביסטרו - אוצרות הגליל
  • מיכאל ביסטרו מקומי 6
    מיכאל ביסטרו - אוצרות הגליל
  • מיכאל ביסטרו מקומי 7
    מיכאל ביסטרו - אוצרות הגליל
  • מיכאל ביסטרו מקומי 8
    מיכאל ביסטרו - אוצרות הגליל

זמני פעילות

ימי חול
ד-ה 18:00-00:00
ימי ו' וערבי חג
18:00-00:00
שבת
12:00-00:00

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-9964516
ישוב
לימן
אתר אינטרנט
michael-bistro.co.il

פנייה למארח

כפר לימן הוא כפר פסטורלי ושקט הממוקם באחד המקומות היפים בישראל בין אכזיב לראש הנקרה, מרחק הליכה או רכיבה על אופניים מחוף הים. למגוון הצימרים בכפר השלו והשקט הצטרף לאחרונה חבר חדש, 'ביסטרו מיכאל' של שף מיכאל גרטופסקי, שהיה עד לא מזמן שף מסעדת 'סושיאל קלאב' והשף התפעולי של מסעדת 'הרברט סמואל' בתל אביב.
המסעדה שוכנת בבית עץ מוקף בוסתן. חלונותיה קרועים אל הנוף הכפרי שבחוץ, הקירות ספוני עץ כך גם הכיסאות והשולחנות, שעליהם מפות לבנות וסידורי פרחים. בכניסה למסעדה שולחן אובלי המתאים ל 12 איש ובלב המסעדה בר משקאות עשיר.
התפריט בביסטרו מיכאל משתנה לפי עונות השנה ומתבסס על תוצרת מקומית וחומרי גלם משובחים: שמן זית, גבינות, בשרים, ירקות, פירות ודגים. שף מיכאל שעבר עם משפחתו מתל אביב לגליל המערבי, פוקד מדי בוקר את שוק הדגים של עכו ובוחר בעצמו את הדגים, שיוגשו לארוחת הערב. התפריט משתנה מדי יום, אך יש בו כמה עוגנים קבועים: קלמרי על הפלנצ'ה עם עדשים שחורים ויוגורט, קרפצ'ו דג פרידה ופילה בקר. ביום אחר תמצאו: שקדי עגל, דג מוסר או צלעות טלה, הכל לפי מה שהעלה השף בחכתו באותו יום, הכל טרי ורענן.
בנוסף לתפריט, מציע הביסטרו מנות ספיישל. המנות כתובות בגיר על לוח שחור, והמלצריות האדיבות והמיומנות יסבירו לכם בשמחה ובאדיבות על כל מנה ומנה. בר האלכוהול מגוון ועשיר ומכיל בתוכו מגוון של יינות בוטיק ישראליים, חלקם מהגליל המערבי.
בשלב זה פתוח ביסטרו מיכאל רק בסוף השבוע, בתקווה לפתוח בעתיד את המקום בכל ימות השבוע.

Treasure of the Galilee
עסק זה נבדק ונמצא עומד בסטנדרטים של מיזם אוצרות הגליל
גלו עוד על התו שלנו

בחרתם מקום קסום לבלות בו?
השלימו את החוויה:

חוות דעת