ימה בראוכל בדרך לים

במקום שבו נשפך נחל הגעתון לים התיכון נמצא בר האוכל השמח ביותר בנהריה, מקום המלמד יותר מכל  איזו עיר שמחה וצעירה היא נהריה, עיר של גולשים, עיר של ים, עיר של חופש.

בילוי בימה ומפגש עם המקומיים מספר את סיפורה הנוכחי של העיר המנומנמת המתעוררת לחיים בזכות אנשים צעירים שנולדו בה ומעולם לא עזבו אותה ובזכות אנשים צעירים שנולדו בה, עזבו, וכעת הם חוזרים הבייתה, כי כמו שאמר אחד מהם "אין כמו נהריה כדי לגדל בה ילדים ולחיות חיים נהדרים ליד הים".

מספיק לראות את עמוד הפייסבוק של ימה כדי להבין באיזה מקום מדובר. הבעלים הנמרצים אסף בנימין ותומר וולף, שתי אושיות חיי הלילה הנהריינים, פתחו את המקום  בתקופת הקורונה דווקא ולא חזו את ההצלחה האדירה. כיום יש להזמין מקום מראש ותורים ארוכים משתרכים לפני הבר.

מיקומה של ימה בקצה הגעתון אויש במשך שנים רבות במסעדות שונות, שאף לא אחת מהן הצליחה. אסף  ותומר, יזמים נמרצ  ,שהם גם בעליו של "מנדל בר", הבר הפופולרי המושך אליו גם תושבים מחוץ לנהריה והנמצא בשדרות הגעתון ,זיהו את הפוטנציאל העצום של המקום והקימו את ימה.

המקום פתוח, מאוורר, פונה לים, האווירה מחשמלת, המוזיקה נהדרת, הברמנית יפהפייה והשירות של המלצרים הצעירים, כולם ילידי נהריה, מעולה.

 

בחורף המקום מקורה.

בהזמנה מראש.

  • ימה בראוכל בדרך לים 1
    ימה בראוכל בדרך לים- אוצרות הגליל
  • ימה בראוכל בדרך לים 2
    ימה בראוכל בדרך לים- אוצרות הגליל
  • ימה בראוכל בדרך לים 3
    ימה בראוכל בדרך לים- אוצרות הגליל
  • ימה בראוכל בדרך לים 4
    ימה בראוכל בדרך לים- אוצרות הגליל
  • ימה בראוכל בדרך לים 5
    ימה בראוכל בדרך לים- אוצרות הגליל
  • ימה בראוכל בדרך לים 6
    ימה בראוכל בדרך לים- אוצרות הגליל

זמני פעילות

ימי חול
18:30-01:00 חמישי ע 02:00
ימי ו' וערבי חג
18:30-02:00
שבת
18:30-02:00

אמצעי קשר וכתובת

טלפון להזמנות
077-8053833
ישוב
נהריה

המקום מחולק לקפסולות, שריד לתקופת הקורונה: הגארדן (הגינה), החלק הנמצא מתחת לעץ זית גדול, הקומה העליונה והמרפסת הפונה אל הים.

תפריט האלכוהול עשיר ומגיש בנוסף ליינות, בירות ומשקאות חריפים וגם קוקטיילים מעולים.

בתפריט האוכל תמצאו אוכל בר שאוכלים ליד האלכוהול: ברוסקטה של אסאדו עם איולי, סלק עם גבינת עיזים, קרפצו חציל, סביצ'ה, לברק ועוד והכל במחירי בר נוחים.

כל המנות במטבח של דור וייס, השף של המקום, נעשות בעבודת יד ומתבססות על חומרי גלם טריים שמגיעים מספקים מקומיים, על בסיס יומיומי.

בחרתם מקום קסום לבלות בו?
השלימו את החוויה:

אירועים קרובים בסביבה

25 אפריל

פרינג' בצפון בתיאטרון עכו

מיקום
עכו
שם מארח
בית התיירנים