לאוהבי הבשר – מסעדות בשרים מומלצות בגליל המערבי

קרניבורים התפקדו! אספנו לכם את ההמלצות הכי טעימות, עסיסיות ומשובחות של מקומות שמתמחים בבשר בגליל המערבי. בואו להשחיז סכינים, החל ממסעדות ועד מארחים ביתיים שהופכים את חוויות הבשר לאמנות של ממש.

מסעדת אנגוסרי במרכז הקניות עין המפרץ, היא מסעדת דרכים בשרית, בשרות עצמי, המציעה תפריט של בשר משובח וטרי, במחירים הוגנים ושווים לכל כיס.
בתפריט תמצאו בשר המגיע היישר מהמרעה לצלחת, והוא אותו בשר מסוג אנגוס המוגש במסעדה היקרה יותר.
המבורגרים מבשר עגל וטלה, סלט עוף עם אופציה לטופו, שווארמה מבשר עגל, מבחר מנות המוגשות במחבתות לוהטות, פילה בקר, קבאב, צ'וריסו עגל, טלה, שישליק טלה, פילה, כנפיים. ומי שמתעקש ימצא בתפריט גם שניצל חזה עוף, סנדוויצ'ים עם לחם הבית או פיתה. הבשר טעים להפליא. מנת שישליק הטלה המגיעה על מחבת לוהטת עם עגבניות בצל וטחינה היא מנה מנצחת.

המחירים בשרות עצמי כ-40 ש"ח למנה עיקרית + תוספת והופכים את אנגוסרי למסעדת דרכים שמומלץ לעצור בה במיוחד, בדרך הביתה מטיול בגליל המערבי. לנופשים בצימרים ובאתרי הלינה של האזור מדובר באופציה נהדרת זולה וטעימה במיוחד למשפחות עם ילדים.

להזמנות >>> 077-2308293

ערבי יהודי ומוסלמי ….זה נשמע כמו התחלה של בדיחה אבל זה לגמרי רציני: שף אורי ארנולד חבר לשני תושבי עכו, מוסלמי ונוצרי וביחד פתחו את מה שכל כך היה חסר בעיר עכו: מסעדת שף כשרה שהיא אחת המסעדות היפות  ביותר בארץ –  רותס (Roots)

המסעדה שהיא לא רק כשרה אלא גם טובה, ממוקמת במקום חלומי, בלב הגן הקסום שליד אולמות האבירים במצודת עכו, בתוך חלל שתקרתו מקומרת ומקושתת וקירותיו ספונים אבן שיכולה לספר על אלפי שנות היסטוריה.

המסעדה מציעה תפריט  של מטבח לבנטיני המשלב בין מנות מקומיות עכואיות, לבין טכניקות של בישול מודרני המושפעות מהמטבח המקומי .

להזמנות >>> 077-9964672

חוויית האירוח ב- לה פמפה כוללת לא רק ארוחת בשרים משובחת כיד המלך,אלא גם סגנון אירוח אישי, נדיב ומפנק של המארחים אילנית וערן טבצ'ניק.
המקום הזה מועד לקרניבורים והקונספט פשוט וטעים להפליא: ערן שהוא ממוצא ארגנטינאי בן אדם שמבין בבשר, מעשן בשרים במעשנה מיוחדת הנמצאת גם היא בחצר ולאורך כל הערב מוגשות לשולחן מנות בשר שונות .

בתום הארוחה מוגשות מנות אחרונות:
מלבי, קדאיף עם מוס חלבה, פאדג' שוקולד, או טארט שוקולד לבחירה.
יין ובירה (אלא אם מדובר בערב קונספט ), משקאות קלים אינם כלולים במחיר.
המחיר: 170-200 שקל לאדם.
פתוח בימי חמישי ושישי בין: 19.00-23.00 בתאום מראש בלבד.
לא כשר

להזמנות >>> 077-9975419

מסעדה כפרית בלב מטע בננות. השף איתי חסון ואשתו גל מציעים תפריט עם מגוון מנות פתיחה, כיד הדמיון הטובה על השף, מנות בשריות מיוחדות ומנות אחרונות. השם '300 גרם' שאול ממשקלו של נתח הבשר הפופולארי המוגש במסעדה שמתמקדת בתאוות בשרים. המסעדה כשרה. בלב מטעי הבננות, צמוד לאסם תבואה, בבית עץ גדול שסביבו חצר, שוכנת מסעדת '300 גרם' של שף איתי חסון, שהגשים חלום ילדות ופתח מסעדת בשרים משובחת.

להזמנות >>> 077-9964424

מחלונות מסעדת הבשרים הכשרה ביף בהר שבישוב יערה נשקף נופה עוצר הנשימה של מערת קשת הפעורה לנחל בצת.

המסעדה ספונת העץ החליפה לאחרונה בעלים ושכרה את שירותיו של שף  מתן חמיאס  תושב בוסתן הגליל שהיה בעבר שף רשת המסעדות בנדורה ושף רשת המסעדות פיצה סיציליאני ואחרי שנות נדודים במרכז הארץ, החליט לחזור הביתה לגליל המערבי. הארוחה בביף בהר מתחילה עם עשרה סוגי סלטים שמגיעים עם לחם טרי, הסלטים מוגשים בסגנון מילוי מחדש והצלוחיות מתמלאות שוב ושוב לפי רצון הסועדים. מחיר הסלטים כלול במחיר הארוחה.

 

להזמנות >>> 077-2309951

 

ארוחת קרניבורים ב- סטודיו אוכל – בית ליצירה קולינרית בגליל היא חגיגת בשר של ארוחת שחיתות וחגיגת בשרים מטריפה. קבוצה של קרניבורים קולינריים זוכים לשבת סיבב שולחן אחד ולטרוף את המנות הבשר כמו שרק הסטודיו יכול להציע. ארוחת שחיתות המלווה בשתיתת אלכוהול חופשי כל הערב.

אפשר לקרוא לערב הזה כמסע קרניבורי – קולינרי ברמות הגבוהות ביותר. בזה אחר זה ותלוי בשיגעון של השף, נוחתים על השולחן: מטרטר עכואי דרך חזה ברווז מעושן בפקאן, לבין חליוואת גלילי של שקדי טלה מבושלים בסו-וויד, דרך רוסטביף שייטל עם שומן אווז, עם בחירת הקצב של נקניקיית בקר וגאודה בעבודת יד ועד פסגת החלומות – אסאדו טלה מעושן בשבבי ויסקי עם בשר נימוח ורך שפשוט מחליק על העצם וכמובן קינוח והפתעות נוספות!

להזמנות >> 077-2309959

יש אומרים כי מדובר בהמבורגר הטעים ביותר בגליל המערבי. בבקתת אבן ספונת עץ ברחוב הראשי של הישוב מעונה, שוכנת המבורגרייה משובחת המגישה המבורגר עסיסי טעים להפליא לצד מבחר גדול מאוד של רטבים, צ'יפס פריך, גזוז בטעמים ובירה מקומית. למרות שמדובר באוכל מהיר, ההמבורגרים מוגשים לשולחן על ידי מלצרים. הם עשויים מבשר ארגנטינאי משובח ואפשר להזמין אותם במנה של עד 320 גרם למי שממש רעב.

'אוכל טוב עושה את העבודה שלו', אומר בפשטות אלי פלדמן, בעליה ומנהלה של קציצה עגלגלה במושב מעונה. אלי מגדיר את האוכל שלו 'מזון מהיר אך איכותי. פאסט פוד שאינו ג'אנק פוד', ומפרט, 'יש כאן את כל הדברים שאני אוהב לאכול'.
ב'קציצה עגלגלה' אוכלים המבורגרים עסיסיים במיוחד מבשר בקר ארגנטינאי משובח, שנטחן במקום.

 

להזמנות >>> 077-9964540

הצעות קשורות