חובבי האוכל יאהבו את זה! – פעילויות קולינריה בגליל המערבי

סיורים קולינריים בעכו, קינוחי קיץ מרעננים, סדנאות לילדים וגלידות מחלב עזים – הגליל המערבי שוקק פעילות גסטרונומית גם בחופשת הקיץ. ריכזנו עבורכם האירועים השווים ביותר. בתיאבון!

סיורים קולינריים מרעננים בהדרכת צוות 'סטודיו אוכל'– אביחי פחימה ועידן יקיר. הסיורים יחלו בכניסה לעיר העתיקה בעכו, ויעברו בבזאר התורכי, בו פועלות מספר מסעדות מקומיות שתפריטם מתבסס על הדגה המקומית וירק עונתי, הסיור יעבור בחנות תבלינים, ירקן, דוכני קפה ועוד. המשתתפים גם ילמדו להבדיל בין דגי ים לבין דגי בריכה ולהכין סביצ'ה טרי, יטחנו תבלינים טריים, ילמדו על בחירת ירקות ועוד. הסיור יתקיים בחודש יולי 27.7.

עלות למשתתף: 140 שקלים

להזמנות חייגו:

077-2309959

להפסקת אוכל וצבירת אנרגיה או מקום יפה לקפה ומאפה של בוקר, אנחנו ממליצים על בית הקפה של מחלבת 'אלטו', אשר מציע תפריט קיץ מרענן, חלבי וכשר הכולל גלידות שוקולד, וניל, מנגו  וחלבה ופריגורטים טבעיים, במבחר טעמים מרעננים ומיוחדים – תות שדה, פרי יער, אפרסק, ופסיפלורה. מחלבת 'אלטו' מתמחה בייצור מוצרי חלב מחלב עזים גלילי משובח, בשיטות עבודה מסורתיות, לצד דייקנות והקפדה על תנאי היגיינה גבוהים. מודגש קו בריאותי לצד יצור של גבינות גורמה עשירות. בית הקפה הממוקם בקיבוץ שמרת, הסמוך לאטרקציות גליליות מוקף מדשאות ושטחי משחק לילדים.

להזמנות חייגו:

077-9964403

בחודשי הקיץ, מקיים 'קפה יודפת' ערבי פיצה-בירה בשעות 15:30-21:00, עם קינוחי קיץ משתנים, ביניהם מלבי קוקוס, קראמבל פירות קיץ עם גלידה, גלידות, מילקשייקים, ושייק פירות בשלל טעמים.

כמו כן, יתקיים מבצע על רכישת הבירה הגלילית 'בירה מלכה'- בהזמנת מילוי על כוס בירה, מקבלים כובע בירה מלכה מתנה. בנוסף, בכל יום חמישי בשעה 20:00 תתקיים הופעה חיה, הרצאה או אירוע תרבות. הכניסה חופשית והקהל מוזמן. בין המשתתפים- איתי דלומי, אייל ארליך, ד"ר רוית גור- לינדברג על סיפורם של שבויי ישראל בסוריה, השקת הספר "אוסף מפיות" עם הסופרת הדס דושי וקס ועוד.

להזמנות ובירורים חייגו:

077-2309960

מפת מסלול

סטודיו אוכל - בית ליצירה קולינרית בגליל
אלטו - מחלבה, בית הקפה ומאפיה
בואכה יודפת, מתחם תיירות גלילי

הצעות קשורות