פעילויות מיוחדות והטבות לחג הפסח 2023

אספנו בשבילכם פעילויות מיוחדות והטבות לשבוע של חג הפסח 2023

שאטלים לנחל כזיב  יפעלו בחוה"מ סוכות 5-10.10.23

ניתן לטייל ברגל בנחל כזיב ולקבל מידע במוקד המידע של רשות הטבע והגנים *3639

רשות ניקוז ונחלים גליל מערבי, אוצרות הגליל, עמותת תיירות אשכול גליל מערבי ורשות הטבע והגנים
יפעילו בחוה"מ סוכות 2023 עמדת מידע בנחל כזיב ומערך היסעים לטובת המטיילים בין התאריכים
5-10.10.23  לרשות המטיילים תעמוד עמדת הסברה והכוונה אשר תספק מידע ומענה בכל הנוגע לצרכי המטיילים במסלול נחל כזיב, מעין זיו ועין טמיר. כמו כן יעמוד לרשות המטיילים מערך היסעים שיסיע את המטיילים מהחניון ועד תחילת המסלול. בעשור האחרון נסגרה הגישה לכלי רכב לנחל עקב בעיית בטיחות בכביש והמטיילים נאלצו לרדת ולעלות ברגל כ-3 ק"מ לכל כיוון כדי להגיע לתחילת המסלול בעין זיו.

על מנת להקל על המטיילים ולאפשר להם להגיע בצורה נוחה ובטוחה אל הנחל, יופעל במהלך חג הפסח מערך היסעים לנחל כזיב ובחזרה בעלות סמלית של 10 ₪ בלבד  (התשלום במזומן או אשראי , חינם לילדים מתחת לגיל 5).

שימו לב

  1. אין צורך להזמין מראש. התשלום במזומן (חינם לילדים מתחת לגיל 5). השאטלים יפעלו בין השעות 9:00-17:00 ומכירת הכרטיסים לשאטל תתאפשר עד השעה 15:00. עלייה אחרונה לשאטל מעין זיו חזרה לחניון בשעה 16:00.
  2. מהרגע שיורדים מהשטאלים יש מים! הללויה!
  3. לא חייבים להיכנס למים ניתן ללכת בצד הדרך.
  4. לא חייבים ללכת את כל המסלול – בהחלט מומלץ!
  5. המסלול מתאים לכל המשפחה (ללא עגלות). על ההיסעים לא תתאפשר העלאת כלבים.

איך מגיעים? ב-WAZE – חניון נחל כזיב

 

אוויר הרים צלול כיין ונוף עוצר נשימה של הים התיכון זה מה שמחכה לכם בנהיגת האקסטרים של טרקטורוני הצפון. מדובר בחוויית נהיגה בשטח לאורך חופי הים התיכון, הנחשבים ליפים שבחופי ישראל. האדרנלין מתפרץ, הרגל  לוחצת על דוושת הגז ומסביב קסמו של הים התיכון, הסובב את המסלול.

לפרטים והזמנות >> 077-9975411

איזי ריידר בצת, אטרקציית רכיבת שטח מהנה שתחילתה מחוף בצת לאורך רצועת החוף המרהיבה מראש הנקרה ועד אכזיב.

הרכיבה היא על האיזי ריידר, רכב שטח חשמלי, ייחודי מסוגו בעולם וכולו תוצרת כחול לבן. כלי הרכב החשמלי,  הינו בעל ארבעה גלגלים ופותח במיוחד כך שהוא מאפשר תנאי עבירות מקסימלית בתוואי השטח השונים, תוך כדי הענקת חווית רכיבה בטוחה ומלאה בכל מקום.

הרכיבה מותרת לגילאי 16 ומעלה  (אין צורך ברישיון נהיגה)

ניתן להרכיב נוסע נוסף בגילאים 4-12 (תלוי משקל כולל על הכלי)

לפרטים והזמנות >> 077-9976376

 

אביב באוויר עם אקסטרים באוויר – העונה הכי יפה בגליל המערבי לחוש את הטבע מתעורר עם שלל צבעים וריחות.

בואו לחוויה מיוחדת בחג הפסח ונדהים אותכם באוצרות מהאוויר כאן בגליל המערבי.

נופים מיוחדים ופנינות ניסתרות שרק אנו יכולים לראותם מלמעלה בטרקטורונים המעופפים

הטיסות מלוות בהדרכה והסברים במהלך הטיסה, נשמח להפגש בעננים

לפרטים והזמנות >> 077-9964647

 

 

במיוחד לפסח 10% הנחה לאירועי זוגות ומשפחות ב"אורה סומא בגליל" בין התאריכים 9-11/4/23 בתאום מראש בלבד. מול נוף מרהיב בשלומי של רכס הסולם והים, בואו להתחדש לאביב בחוויה מטעינה באנרגיות המחברת אתכם לעצמכם וביניכם.

כל אחד מהמשתתפים יחוו טעימה של אבחון בצבעים, יבחרו את הצבעים שהם מתחברים אליהם, מתוך מעל 100 בקבוקוני "אורה סומא" צבעוניים, ויגלו דרכם את הפוטנציאל הגלום בהם. תצפו בסרטון מדהים במרכז המבקרים שלנו המסביר מהי שיטת האורה סומא ותלמדו עוד אחד על השני דרך הצבעים.

אז בואו לצבוע לכם את האביב ולגלות את הצבע שלכם!
המקום ידידותי לילדים, החוויה עצמה מתאימה מגיל 12

לפרטים והזמנות >> 077-2303562

מברהטיי – בית אותנטי הממחיש את אורח החיים המנהגים והמטבח האתיופי בהנהגתה של יוניי המעבירה בדרכה הייחודית ימי גיבוש וסדנאות דרך טקסים, לבוש, אוכל וחשיפה לתרבות אחרת.

יציאת מצרים לא רק בהגדת פסח. יוניי סקיבה, ילידת אתיופיה, אשר צעדה מאתיופיה עד סודן כילדה, תספר את סיפור "יציאת מצרים" האישי והקהילתי של תקופתה – דור המדבר עד סוף שנות ה-80. את המפגשים ניתן לתאם במסלולי הטיול לצפון הארץ. יוניי תגיע לנקודה בה אתם נמצאים.
*ניתן להזמין  פעילות אל תוך מסלול טיול בו אתם נמצאים בגליל המערבי.
*ניתן להגיע אלינו כקבוצה בערב ולדמות יציאת ביתא ישראל לירוסלם ובסיום המסע נתכנס כולנו בבית אתיופי לשמוע סיפור אישי של מסע מאתיופיה דרך סודן לישראל.

 למשפחות עם ילדים פעילות במשך היום: אפיית מצות, יצירה, והרבה כיף בבית האתיופי

לפרטים והזמנות >> 077-9964470

 

 

במיוחד לחג הפסח בחוויה הבידואית:

סדנת ליקוט עם ארוחה – יוצאים לטבע ומלקטים עולש, חובזה, גרגיר נחים, לוף ועוד….. מהם נבשל ונכין לעצמינו מטעמים מדהימים!!!! מינואר –אפריל
סדנת גישוש מיוחדת ויחודית למשפחות – נצא לטבע, נקבל הסבר על איך מזהים עקבות בשטח.
סדנת בישול כולל ארוחה – ארוחות כיד המלך מהמטח הבדואי הערבי הישראלי בניחוח תבלינים מהגליל וצמחי מאכל שמלקטים בעונת האביב.


לינה באוהל עד 40 איש למשפחות וקבוצות

ארוחות גליליות טבעוניות וצמחוניות וגם בשריות כל הזמן במהלך החג

לפרטים והזמנות >> 077-9964574

 

בבית יפהפה, הממוקם על אחת הגבעות החובקות את הישוב הדרוזי, הפסטורלי, חורפיש, מתגוררת סבתא מאהא עאמיר, בשלנית דרוזית ביתית, הפותחת את ביתה ואת מטבחה לאורחים הזוכים אצלה להכנסת אורחים דרוזית מסורתית מכל הלב.

בעלה, חסן עאמיר הוא מורה דרך לא שגרתי, בעל נפש של אמן, שבקיא ומכיר את חורפיש וסביבותיה על  שביליה, רזיה וסיפוריה, – אוהב אדם ואוהב ישראל המציע שילוב  של חווית חג ואביב בגליל.

לכבוד פסח מציע הזוג שילוב של סיור מודרך, מרגש ומלא נשמה בכפר חורפיש + סדנת גלגול עלי גפן + ארוחה דרוזית מפנקת. או טיול לפסגות ההרים מסביב לחורפיש: שמורת הר מירון, פסגת הר אדיר ותצפית על דרום לבנון

  בפסח מחיר מוזל סדנה + ארוחה במחיר של 150 שח במקום 170 שח

לפרטים והרשמה>> סבתא מאהא 077-9970974
חסן עאמיר  077-2304338

 

 

על אם הדרך, בכביש הראשי החוצה את הכפר הדרוזי, הציורי, חורפיש ( כביש 89), שוכן בית הקפה קונדיטוריה נסים.

בית קפה יפה ומזמין, המשלב מזרח ומערב, באווירה נעימה ונינוחה והמנוהל על ידי הקונדיטורית נסים פארס, המגישה בבית הקפה, ומוכרת בקונדיטוריה, מאפים מתוקים מערביים ומזרחיים

בפסח מוזמנים להנות מחוויה משפחתית בסדנת כנאפה שמכינים במקום ונהנים מהטעם. 

לפרטים והזמנות >> 077-8041874

אבתסאם פארס מזמינה אתכם להתארח בביתה הפרטי, ללמוד על המסורת, ההיסטוריה והבית הדרוזי וליהנות מחוויית אירוח בלתי נשכחת.

מה כוללת סדנת ליקוט ואוכל דרוזי?

  • ליקוט ירקות לשימוש בסדנא.
  • האורחים מוזמנים לשוטט בבית ובגינה ולהתרשם מסגנונו הדרוזי המסורתי, להתכבד בקפה או תה צמחים ולשמוע את סיפורה האישי של אבתסאם.
  • לאחר מכן נכנסים למטבח לבשל ולהכין מטעמים, גילגול עלי גפן וקישואים ממולאים. הילדים יכינו פטאייר (סמבוסק)במילוי טעמים.
  • יושבים באוירה פסטורלית לארוחה חגיגית ועשירה עם כל המטעמים שהוכנו במהלך הסדנה, כולל 2 סוגי בשרים ומטעמים, שתיה ולקינוח עוגת הבית של אבתסאם.

משך הסדנא: 3 שעות.  הסדנא מתאימה לכל המשפחה

לפרטים והרשמה >> 077-2308292

סדנה  אביבית להכנת נייר בשילוב פרחי העונה !

סדנת הנייר של יזהר נמצאת בכפר הדרוזי ג'ת. בסדנה נלמד להכין נייר בשיטה מסורתית, שמקורה ביפן. חומר הגלם מופק מקליפת עץ ה'תות נייר', הגדל במטע במושב עמקה (הסמוך לג'ת). תהליך הכנת הנייר מתחיל בפירוק הקליפות לסיבים בפטישי עץ, השריית הסיבים במים וסינון בעזרת רשתות. לאחר ייבוש בשמש הנייר מוכן. נלמד גם לשלב מפרחי העונה ועלים בנייר. משך הסדנה שעה וחצי ובסיומה כל משתתף מקבל את יצירתו.

לקבוצה של (עד) חמישה -350 שח.
משתתפ/ת נוסף- 50 שח

לפרטים והרשמה >> 077-2308315

חגיגה בפסח בין הנקרות לכל המשפחה, חוויה משפחתית מיוחדת שאסור לפסוח עליה:  סיורי 'יציאת מצרים' שיובילו שחקנים בדמות משה רבנו ופרעה מלך מצרים ביום וסיורי עששיות בנקרות בלילה, לצד שלל הפעילויות באתר התיירות ראש הנקרה. חג שמח!  

הסיורים המומחזים יתקיימו בפסח בין התאריכים 6-12.4 בין 11:00 ל-16:00, ללא תשלום נוסף מלבד מחיר הכניסה לאתר.

בנוסף לסיורים לאורך היום, בין התאריכים 8-10.4 החל מהשעה 20:00 ייפתח האתר מחדש לסיורי עששיות ליליים משפחתיים בין הנקרות הכוללים נסיעה לילית ברכבל המואר, סיור מודרך לאור עששיות בנקרות החשוכות, נלמד כיצד נוצרו הנקרות, נעלה על הגשר המפורסם שעליו עברה הרכבת המנדטורית שגם הובילה לארץ מעפילים, נשמע את הסיפור המרתק על הלילה בו המחתרות פוצצו את גשר הרכבת ונצפה בסרטון.

שימו לב! במועדון התיירות ראש הנקרה(www.rosh-hanikra.com )  תוכלו ליהנות מכרטיסים מוזלים לשלל האטרקציות והחוויות השונות של אתר הנקרות ואתרי תיירות נוספים בגליל המערבי ביניהם רייזרים, סנפלינג, איזי ריידר, סדנאות שונות ועוד. מתאריך 1.4 חוזרת לפעילות גם אטרקציית 'גליל על גלגלים' – סיורי שטח מודרכים במשאית שטח פתוחה אל שמורת רכס הסולם, כאשר במהלך המסלול נהנים הנוסעים מנוף גלילי מרהיב ממעוף הציפור ומהדרכה קולית מרתקת (6-12.4, מדי שעה וחצי בין השעות 11:00-15:30); עוד ניתן לשלב גם רכיבה על אופניים או טיול ברכב חשמלי לאורך טיילת החוף; להשכיר אוזניות להדרכה קולית בתחנות שמע שונות ופעילויות נוספות באתר הנקרות.

מדריך קולי לילדים – "להציל את חבצלת" הוא משחק אודיו אינטראקטיבי שלוקח משפחות עם ילדים למסע באולמות האבירים. הילדים לומדים על ההיסטוריה של אבירי המסדר ההוספיטלרי, הנזירים והתושבים המקומיים בעכו העתיקה, בזמן שהם מחפשים אחר רמזים, פותרים חידות, משחקים במשחקים ואף צוחקים במהלך החוויה.

תערוכת דה-וינצ'י באולמות האבירים, החוויה יוצאת לדרך:
בואו לראות את העולם דרך עיניו של אחד הממציאים הגדולים בהיסטוריה – מדען, מתמטיקאי, מהנדס, ממציא, צייר, פסל ואדריכל, שהקדים את זמנו במאות שנים. בתערוכה יוצגו מכונות שנבנו בהשראת תוכניותיו ושרטוטיו של דה וינצ׳י, ציורים, שרטוטים, דגמים פיזיים נעים, הקרנות והפעלות. כל זאת באווירה מרתקת ואינטראקטיבית המתאימה לכל המשפחה – מבוגרים וצעירים כאחד.

כניסה לתערוכה בעלות נפרדת, ניתן לרכוש כרטיס משולב לתערוכה ולאתרים.ימי פעילות: האתרים פתוחים במשך כל ימי השבוע כולל ערבי חג וחג, שישי ושבת. שעות הפעילות: ימים א'-ה' ושבת 09:00-18:00, ימי שישי וערבי חג: 09:00-16:00, כניסה אחרונה שעה לפני סגירה. מחיר כניסה לכל האתרים 49 ₪ בלבד לאדם, ילד עד גיל 5 חינם. כרטיס משולב אתרים + תערוכת דה וינצ'י 69 ₪ בלבד לאדם.

למידע נוסף, כרטיסים ויצירת קשר: 077-9964650
www.akko.org.il  I  info@akko.org.il  I

עאמר אל סלים אוהב אבנים רואים את זה בדרך שבה הוא ניגש אל האבן, אוחז באבן ומדבר על האבן. את האהבה הזו הוא מעביר לכל מי שנמשך כמוהו לאבן, ב"אל מדרסה" הסטודיו שלו הממוקם בבית עותמני עתיק, בתוך חלל גבוה שתקרתו מקומרת ואפשר להריח בו את האבן והממוקם בעיר העתיקה של עכו.

במקום מתקיימות סדנאות למבוגרים ולילדים:
התנסות בסיתות באבן, סדנת שימור מעשית כולל בניית קשת מאבן כורכר מקומית, סדנת פיסול בשיש שבסיומה לוקחים את היצירה הביתה למזכרת.

בפסח בלבד ילדים עד גיל 7 ללא תשלום!

לפרטים והזמנות >> 077-9975418

סוד הפלא הקיבוצי

9-11/4/23,    10:00-13:00

כמיטב המסורת הקיבוצית נצא ל"יציאת מצרים". בסדנה ניצור יצירה מיוחדת לפסח, נתלבש כבני ישראל ונצא למסע יציאת מצריים בין הנעמן לשדות. במהלך המסע משה רבינו יאתגר במשימות וחידות, ולבסוף נקנח במצות בטאבון

(מוזמנים להביא עמכם מאכלים לפיקניק)

עלות השתתפות – 55 ₪ לאדם (מגיל שנתיים)

לפרטים והזמנות >> 077-9964652

צילום: בני ברק

הנכם מוזמנים לסטודיו אורוקא, השוכן במבנה עותמני אותנטי בעכו העתיקה, לסדנא חווייתית בהנחיית הצורפת הוותיקה, אורלי קופלר.

לבוא עם חברים/ות או בני המשפחה- סדנת צורפות היא חוויה מושלמת לכל הגילאים!

הסדנא מעשית ובסופה תקבלו את התכשיט שיצרתם.

הסדנא כוללת עבודה עם פליירים ופטיש לריקוע, הלחמה תבוצע במקרה הצורך. אין צורך בידע מוקדם .

מתי? כל יום שישי בחודשים מרץ ואפריל      בשעה 10:00 או 14:30

לפרטים והרשמה >> 077-8035496

מרכז המבקרים של ספאא ח'יר ממוקם בבית עתיק והיסטורי הנמצא בסימטה צרה המובילה לבית הכנסת העתיק בפקיעין. המפגש עם ספאא ח'יר הוא חוויה בפני עצמה, מדובר באשת לפידות יזמית, מדריכת אמנות, ויוצרת ופורצת דרך בחברה הדרוזית.
במרכז המבקרים שלה מציעה ספאא מגוון סדנאות להכנת סבונים ונרות ריחניים.

בפסח סדנה להכנת פרח יפה מסבון ריחני רק 30 שח. כולל קפה ועוגה וסיפורים מרתקים של ספאא.

ניתן להזמין ולקבל במקום ארוחת בוקר טריה ומצוינת

לפרטים והזמנות >> 077-9974624

שמחה רבה! אביב הגיע  – פסח בא!

*היכן ?  בסדנת המוזאיקה/פסיפס: אמנות-היצירה Rika Mosaic Art  הנמצא בלב גינה ירוקה, ביישוב טל-אל,בגליל המערבי.
* הפעילות: לומדים ויוצרים בשמחה והנאה יצירות פסיפס כרצונכם ובהתאם לצרכיכם המבטאות את האביב ו/או מתאימות לפסח : תמונות, שלטים לבית, משטחים שונים ועוד..
*מתי ?  במהלך חופשת הפסח. בתיאום מראש! משך הפעילות: כ- 3 שעות.
*מיועד ל : לקבוצות קטנות…משפחות עם ילדים החל מגיל 5 .. לזוגות צעירים…

המחיר כולל חומרים בסיסיים, שימוש בכלי עבודה , הדרכה ,שתייה חמה/קרה וכיבוד קל.

לפרטים והזמנות >> 077-9964642

חוויה דרך העבר להווה השוקק חיים. חוה"מ פסח בפקיעין העתיקה – פעילות חווייתית באווירה גלילית, לכל המשפחה בימים ראשון ושני 09-10/04/2023

מרכז מבקרים בית זינאתי מזמין אתכם להצטרף למגוון פעילויות חווייתיות בפקיעין העתיקה במהלך חוה"מ פסח.
סדנאות יצירה לכול המשפחה במשך כל היום
ביקור בבית הכנסת העתיק – פתוח לקהל (א'-ג 10:00-17:00, ד' 10:00-13:00)
מדי יום בימי פסטיבל פקיעין. בחוה"מ פסח יתקיים סיור מנגן בכפר עם מדריך וגיטרה, ממערת הרשב"י דרך סמטאות הכפר, בית הכנסת העתיק, מרכז המבקרים ומוזיאון אנשי פקיעין. יתקיימו בשעה 14:00 עלות: 25 ש'ח לאדם בימים א'+ ב'
* קיום הסיורים מותנים בכמות משתתפים
ביקור מודרך כול יום בשעה 10:00 ו 12:00 עלות לאדם 18 ש'ח

סיור מנגן בכפר – נפגש במערת ר' שמעון בר יוחאי, מקום התגלות סודות הנסתר וחכמת הקבלה, נטייל בסמטאות למעיין הכפר ולפסיפס האנושי המיוחד, השופע ריחות וטעמים גליליים. הסיור בליווי מוסיקלי בשירה וניגון. הזמנת הסיור כוללת צפייה בחזיון האור קולי וביקור מנגן בבית הכנסת ובמוזיאון.

חזיון אור קולי – סרט מרגש החושף את המבקר לסיפורם של יהודי פקיעין דרך עולמה של שומרת הגחלת מרגלית זינאתי. ההקרנה בבית העתיק של משפחת זינאתי. 15 דק'. ישנו דיבוב לאנגלית ותרגום לערבית.
ביקור מודרך- נבקר בבית הכנסת העתיק בעקבות אבני המקדש וקהילת יהודי פקיעין, נמשיך למוזיאון אנשי פקיעין ולבית העתיק של משפחת זינאתי, שם נצפה בחיזיון אורקולי מרהיב, נהנה מסרטונים על חיי הפאלחים היהודים בפקיעין, נקרא את יומני המורה ועוד
סדנאות יצירה: יצירת שרשראות מאבן פקיעין ועוד מגוון סדנאות לכול המשפחה.
שתיה חמה ועוגיות כשרות לפסח

לפרטים והזמנות>> 077-9964430

מוזיאון אוצרות בחומה מציג מסע במנהרת הזמן לאורחות החיים בארץ ישראל משלהי המאה ה 19 ועד למחצית ה 120. תצוגות של פריטים, חפצים ורהיטים של בעלי מקצוע של פעם כדוגמת רוקחות, נפחות, תפירה ואריגה, כל זאת ועוד בתוך מבנה שעבר עבודת שימור בלב החומות המזרחיות של עכו.

במהלך חול המועד פסח הכניסה למוזיאון אוצרות בחומה ללא תשלום בחסות בנק הפועלים

לפרטים וההזמנות >> 077-8039133

 

מוזיאון בית המורשת הדרוזית בכפר ג'וליס יהיה פתוח כל ימי חג פסח וערוך לקבל קבוצות ובודדים. הביקור במוזיאון כולל שתיית ארבעה סוגים של תה "מג'לי", מורתח מצמחים ותבלינים בטעמים שונים ובעיקר מזינים, הרצאה קצרה על מנהגי העדה השונים ובעיקר על גלגול נשמות ועל עין הרע ותרופות סבתא וסיפורים מהמורשת, כולל סיור מודרך באגפי המוזיאון השונים עם צילום למזכרת עם כלים ותלבושת דרוזית מסורתית. חוויה בלתי נשכחת.

לפרטים והזמנות >> 077-9976131 סעיד נבואני

פעילויות לכל המשפחה במלונות מטיילים גשר הזיו ואיילון הפעילויות פתוחות על בסיס מקום פנוי גם לשאינם מתארחים במלונות.

סדנת יוצרים מהטבע
ניצור שלט משפחתי לדלת עם דמויות המשפחה או משחק אבנים קלאסי מחלוקי נחל. הפעילות מתאימה לכל המשפחה.

מלון מטיילים גשר הזיו: 7.4, 9.4, 11.4
מלון מטיילים אילון: 7.4, 12.4
17:00-18:00

סיור עששיות וקומזיץ
נצא לסיור עששיות חוויתי בקיבוץ, נצפה בכוכבים ונשמע את סיפורי המקום. נסיים את הערב במלון, סביב המדורה עם מרשמלו מתוק!
מלון מטיילים גשר הזיו: 10.4, 12.4
מלון מטיילים אילון: 11.4
19:30-20:30

מדורת היער- ערב מתוק של מוזיקה
נשב סביב המדורה בין עצי האלון והחרוב במלון מטיילים אילון ויחד נשיר, ננגן ונתחבר ליער.
ניהנה מתפוחי אדמה עסיסיים במדורה ולקינוח- מרשמלו בשיפוד!
מלון מטיילים אילון: 10.4
18:00-19:00

סדנת יוצרים בבלוטים
באילון שפע של בלוטים וספלולים שנופלים מן העצים, יחד ניצור מוביילים, שרשראות ודמויות מן הפרי המיוחד של עץ האלון.
מלון מטיילים אילון: 9.4
17:00-18:00

לפרטים והרשמה >> 077-9964496

גשר הזיו>>

אילון>>

 

אג'ייה, שגדלה בבית של בשלנית,  מביאה את כישורי הבישול שירשה מאמה כדי להנגיש את האוכל הדרוזי, המסורתי והטעים להפליא שהיא מבשלת  לבני ביתה, גם לאורחים מבחוץ.

האווירה בבית נינוחה וחמה, הארוח נעשה בתוך הבית או בחצר היפה בהתאם למזג האויר, אג'ייה היא אשה מרתקת עם הומור עצמי בריא, בקיאה מאוד בהוויות העולם המודרני מחד וכמובן באורח החיים הדרוזי מאידך. אתם מוזמנים לבוא ולהנות מחוויה דרוזית מלאה.

על חשבון הבית תקבלו כמובן עוגות תמרים, קפה ותה צמחים וגם יארזו לכם את האוכל שנשאר, שתקחו הביתה ויהיה לכם חג שמח!

 

לפרטים והזמנות >> 077-8047503

 

 

אסיה חלבי דאהר מתגוררת בראש גבעה בבית יפה בכפר יאנוח. אסיה מארחת בביתה, לארוחה דרוזית מסורתית. הארוחה מתקיימת, בימי החורף, בחדר האורחים הגדול של הבית, ליד האח ואילו בימי הקיץ, בצל עץ החרוב הגדול שבגינה.

אסיה, אשה לבבית, עם לב פתוח, מבשלת במטבחה הפרטי את מיטב המטבח הדרוזי, שהיא מכינה בכל יום לבני משפחתה: ממולאים, מקלובה עוף, פריקי,חצילים על האש, סנייה ומג'דרה, קבב בטחינה, גולש וקובה  וכמובן סלטים עונתיים, שאת חלקם היא מלקטת  בחלקת השדה של משפחתה

בשבוע חג הפסח תקבלו בסיום הארוחה טייק אווי של מעמולים, מאפה בית, בטעם שעוד לא פגשתם! 

לפרטים והזמנות >> 077-7298560

פופ-אפ אביבי מבית הנוקד כשר לפסח

מוזמנים ליהנות מחוויית טעמים ייחודיים מפתיעים ממגוון גבינות שזכו בתחרויות באליפויות בעולם.

*מארזי פיקניק גורמה, מארזי גבינות בוטיק, מארזי מתנה מעוצבים, מארזי גבינות ויין ועוד (בתאום מראש)
*כשר לפסח.

ניתן להזמין מראש מארזי גבינות ולהגיע לאיסוף. *בהזמנה מראש בימים א'-ו' ומוצ"ש.

סמוך לחוות הנוקד מול נוף מרהיב יש פינות ישיבה לפיקניק: סובב הר גילון כ-300 מטר מהחווה ומצפור מיכל.

להזמנות>> 077-9964463

קישור לדף הפייסבוק:

https://www.facebook.com/cheeses.hanoked/

מסעדות כשרות לפסח 2023

בנחלה בנהריה, מסעדה מוקפת במדשאות וחורשת עצי פקאן. הישיבה בגן תחת שמשיות ומתקני גזיבו, או במסעדה המעוצבת. במסעדה תפריט גורמה עם התמחות במנות אחרונות וארוחות בוקר בסגנון בראנץ'. במקום מרחב משחק ומתקני שעשועים מה שהופך את המסעדה למותאמת במיוחד למשפחות.

המסעדה כשרה לפסח

לפרטים והזמנות >> 077-9964529

על גדות אגם המונפורט מסעדת ביסטרו המתמחה בתפריט בסגנון צרפתי עם מגוון של מנות ראשונות, בשרים דגים ומנות אחרונות.

המסעדה כשרה לפסח

לפרטים והזמנות >> 077-9964539

RUMP מסעדת בשרים כשרה למהדרין, בכשרות מחפוד.

המסעדה ממוקמת למרגלות מעלות, על הכביש המוביל לנהריה וצמוד אליה פארק משחקים לילדים. המסעדה מציעה לצד מנות ראשונות וסלטים, שפע של אפשרויות: מסטייק אנטריקוט, דרך פילה סלמון, נתחוני פרגית, סטייק חזה עוף, כנפיים ושניצל וכמו כן פוקאצות ולחם פרנה, שהם ארוחה בפני עצמה.

חניה חינם בחורשה ליד המסעדה

פטיסייר – תפריט חלבי המציע סוגי סלטים, דגים פסטות, לחמים טריים ופוקאצ'ות, לצד תפריט קינוחים המוגש בהגזמה יתרה
המקום כשר

לפרטים והזמנות >> 077-2309952