מארחים בייתים בגליל פותחים שולחן

אוצרות הגליל מזמין אתכם לסיור קולינרי בבתים מבשלים ברחבי הגליל המערבי.

 נשות הגליל המערבי פותחות את בתיהן ומזמינות אתכם באהבה גדולה לסעוד על שולחנן.

נשות הגליל המערבי ידועות כנשים רחבות לב שאוהבות לארח ויותר מכך אוהבות להאכיל.

מי שיענה להזמנתן יזכה לחוויה יוצאת דופן, שהרי הגליל המערבי הוא אזור רב תרבותי שחיים בו בני עמים ולאומים שונים: יהודים, ערבים, דרוזים, בדואים, מוסלמים ונוצרים.

לכל אחד מהם מטבח מגוון המבטיח חוויה קולינרית שאין שנייה לה.

אנו מזמינים אתכם ליהנות מהאירוח רחב הלב, מהמגוון הגדול של המאכלים המסורתיים והאותנטיים וממפגש יוצא דופן עם

הרקמה האנושית של אנשי ונשות הגליל היפה שלנו.

זיאד וזאדה סואעד I אירוח בדואי בסלאמה

קבלת הפנים הנעימה בביתם של זיאד וזאדה סואעד  מתחילה בסיור בגן המקסים שלהם בין ערוגות צמחי התבלין שמגדלים בני הזוג ובישיבה בפינת האירוח תחת עץ התות הגדול והמניב.

בני הזוג סואעד מציעים לאורחיהם סדנאות ליקוט ולאחר מכן הכנת ארוחה המורכבת מאותם חומרי הגלם שנלקטו בשדות. כל המאכלים שמגיעים לשולחן הם עונתיים, אורגניים, ביתיים וכשרים.

האירוח כולל בילוי באוהל הבדואי שבמתחם והסברים של זיאד על חיי הבדואים ומסורתם תוך לגימת קפה סאדה מסורתי.

להזמנות ובירורים >> 077-9964574

אמאל וסלמן דבור I אירוח דרוזי בבית ג'אן

טיפוס במעלה ההר הירוק בתוך נוף עוצר נשימה מוביל לביתם של אמאל וסלמאן.  שם, מסביב לאח המבוערת ומול לחלונות המשקיפים לנוף תיהנו ממיטב המטבח הדרוזי: מאכלים מסורתיים וטעימים להפליא, שלל סלטים ומנות עיקריות ללקק את האצבעות. והדובדבן שבקצפת הוא: הליקוט עליו מתבסס המטבח. בני הזוג דבור מלקטים ,קולים וממיינים את חומרי הגלם שלוקטו בעונתם לפני שהם מוגשים בשולחן.

להזמנות ובירורים >> 077-9964557

אבתסאם פארס I אירוח דרוזי בישוב חורפיש

החדשנות באירוח הדרוזי נמצא ממש כאן. קבלת הפנים בביתה היפהפה של איבתיסאם פארס בכפר הדרוזי חורפש משלבת ביקור ואירוח בבית מעוצב ומושקע, עמוס ברהיטי עץ עתיקים לצד מטבח גדול המשמש את אבתסאם פארס לסדנאות בישול לקבוצות.

איבתיסאם המקסימה מקבלת את אורחיה בפתח חצר הבית היפהפייה שבליבה מזרקה וסוכת גפנים ומזמינה אותם לשבת סביב השולחן הגדול (בחורף יושבים בסלון סביב האח) ועוד לפני שהיא מגישה להם את מאכליה הטעימים להפליא היא מכבדת אותם בכוס לימונדה צוננת לאחר מכן מתחילות המנות להגיע לשולחן. השפע כאן ניכר לעין: סמבוסק, עלי גפן, סלטים עונתיים, מקלובה, שישיברק, וגולת הכותרת היא תבשיל המוגרבייה – תבשיל מסורתי שמכינים בסיר של שלוש קומות אותו למדה להכין מסבתא שלה ( ניתן להזמין בתיאום מראש).

להזמנות ובירורים >> 077-2308292

מרים חדאד I בישול לבנוני נוצרי בישוב מעיליא

מסעדת אלרביע- מסעדה לבנונית במעיליא. מדובר במסעדה לבנונית חמה ונעימה של אישה מיוחדת שמזמינה את האורחים לחוויית אירוח מהמטעמים המשפחתיים המסורתיים שלא תמצאו בדרך כלל במסעדות המזרחיות והערביות אלא בבתים הפרטיים.

מרים חדאד מבשלת לאורחיה את המאכלים שסבתה בישלה לאמה ושאמה בישלה לה והיא מבשלת כיום לילדיה. מרים מבשלת במטבח קטן על פתיליות והאורחים מוזמנים להיכנס למטבח ולבחור מהסירים את מה שחפץ ליבם.

בתחילת הארוחה יגיע לשולחן מגוון רחב של סלטים קטנים ומיוחדים שעוד לא טעמתם. לצד מנות רבות נוספות שהן כולן עבודת יד של מרים עם חומרי גלם אותנטיים ומוקפדים.

להזמנות ובירורים >> 077-9964426

סבתא מאהא – אירוח דרוזי בחורפיש

בבית יפהפה, הממוקם על אחת הגבעות החובקות את הישוב הדרוזי, הפסטורלי, חורפיש, מתגוררת סבתא מאהא עאמר, בשלנית דרוזית ביתית, הפותחת את ביתה ואת מטבחה לאורחים הזוכים אצלה להכנסת אורחים דרוזית מסורתית מכל הלב.

ביתם של מאהא וחסן הוא בית רחב מידות, מוקף בגינה יפה ובמרפסת גג גדולה. בחורף מוזמנים האורחים לארוחה בסלון המשפחה מסביב לאח ובקיץ בגינה מתחת לסוכת הגפנים, או במרפסת הגג הרחבה המשקיפה לנוף עוצר נשימה.

מאהא מארחת מכל הלב ומגישה לאורחיה שלל סלטים עונתיים לצד מנות דרוזיות מסורתיות שהיא מבשלת במטבחה הפרטי.

לצד האירוח הנדיב והטעים מאהא מספרת לאורחיה את סיפורה של האישה הדרוזית ואת סיפורה האישי המרתק ויוצא הדופן. הארוחה מסתיימת תמיד בתה צמחים או בקפה שחור חזק בתוספת עוגות ועוגיות מסורתיות.

להזמנות ובירורים > 077-9970974

הצעות קשורות