כל הילדים קופצים אקסטרים – אטרקציות אקסטרים לילדים בגליל

פארק אתגרי הממוקם בלב חורש ים תיכוני מול נופם עוצר הנשימה של הרי מרון והר חרמון, הרי הגולן והרי דרום לבנון.
הפארק ממוקם בקיבוץ סאסא והוא מתאים לחובבי אתגר מגיל שלוש עד גיל תשעים כשלכל אחד מהגילאים מותאמים אתגרים לפי גילו ויכולותיו.
במקום מסלולי חבלים, מתקני טיפוס וקירות טיפוס. ולאחרונה הוקם גם מטווח של רובי פיינטבול המותאמים לילדים מגיל 4 ומעלה. קליעה למטרה בכדורי צבע. ניתן לקיים במקום ימי גיבוש וימי כף, סדנאות בישול והישרדות.

שיאו של הפארק הוא מסלול חבלים גבוה, הנמתח לאורך 250 מטרים במעבה החורש ולאורכו 16 גשרים.
מסלול חבלים נוסף הוא מסלול נמוך שאורכו 90 מטרים ולאורכו 10 גשרים שונים ואומגה.
עוד בפארק האתגרי: טיפוס על מתקני טיפוס, אומגה מגובה של 11 מטר לאורך של 80 מטרים, וקירות טיפוס.
מסלול נמוך מגיל שנתיים עד גיל 8
מסלול גבוה מגיל 8 (גובה 1.35 מטר)
בפארק מתקני מים, שירותים, מערבלי מים לצינון ומתקנים לצל.
ניתן לרכוש במקום שתייה קלה קרה, שלגונים וקרחונים.

 

 

הילדים שלכם הם ספידי גונזלאס? קבלו את האטרקציה המושלמת עבורם ולכול המשפחה.

טרק ים אכזיב – מרכז תיירות ונופש ימי בחוף אכזיב מציע שייט מטריף בסירות טורנדו עם אופציה לשנרקול באיי אכזיב השמורים והסודיים. ניתן לתכנן ימי כיף לקבוצות של ילדים לפי גילאים.

בנוסף ניתן לשלב אטרקציות ימיות נוספות כמו סאפ, יוגה סאפ, קייאקים לנקרות, טיולי ג'יפים לנחל הגעתון, סירות טורנדו, סנפלינג במערת קשת וטיולי אופניים לקבוצות.

מתחם טרק ים הנמצא על אם הדרך מול חופי אכזיב בין נהרייה לראש הנקרה משמש כמרכז למטיילים בגליל המערבי.
בחצר הגדולה המקיפה את הבית העתיק מתקיימים אירועים פרטיים, אירוח קבוצות וקבלות פנים, ארוחות בר בי קיו וקייטרינג מעולה.

 

 

 

 

בנמל עכו, בין סירות הדייגים, סירות הטיולים והיאכטות הפרטיות, נמצאת גם סירת טורנדו מהירה שתשיט אתכם לחווית אקסטרים, מלאת אדרנלין, לאורך חומות עכו.

הפלגות בסירת טורנדו יוצאות גם משבי ציון עם אפשרות לשנרקל בדרך באיי אכזיב.

פעילותה של 'רימוני הגליל' מתפרשת על פני תחומים רבים, כמעט בלתי מוגבלים: טיולי ג'יפים מגוונים בהם טיולים עם כתב חידה, ניווט ומשימות עם טאבלטים, חדרי בריחה "escape-room", טיול גילוי צפונות הגליל, הכולל הפתעות ופינוקים בשטח וכן טיולים הכוללים מפגשים עם יוצרים גליליים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פארק אקסטרים בעכו הוא המתחם האתגרי הגדול והמקצועי ביותר בישראל.
בין מתקני הפארק כ-2200 מ"ר של קירות טיפוס פנימיים וחיצוניים, בתוכם קיר טיפוס בגובה של 30 מטר והוא נחשב לקיר הטיפוס הגבוה ביותר במזרח התיכון, ומקירות הטיפוס הגבוהים והמרשימים בעולם עם למעלה מ-8000 אחיזות ייחודיות וצבעוניות שיובאו מצרפת ועוצבו במיוחד עבור הפארק
אבני הטיפוס בקירות הטיפוס המיועדים לילדים מעוצבים באותיות באנגלית ובצורות של בעלי חיים.
בפארק מתקן באנג'י ייחודי בגובה של 33 מטרים הנחשב לגבוה בישראל. מתחם גשרים תלויים בגובה של 7 עד 15 מטרים המתאים הן לילדים והן להורים. שתי אומגות גבוהות וארוכות באורך של 90 מטרים ובגובה של 18 מטרים.
בנוסף בפארק יש נדנדת סווינג ענקית מאובטחת עם רתמה וחבלים המתנשאת לגובה של 15 מטרים ומתחמי סולמות וחבלים. עבור הקטנטנים נבנה מתחם שעשועים מקסים, צבעוני ועליז הכולל קיר טיפוס מיוחד לזאטוטים, מגלשות ומתקני משחק.
מתקני הפארק נבנו והוקמו בדגש על בטיחות, הן של המתקנים והן של המשתמשים, נהלי הבטיחות קפדניים והם עומדים בקריטריונים מחמירים לפי תווי תקן בטיחותיים בינלאומיים.
הפארק מונגש לנכים, מואר, מאובטח וסגור מכל עבריו בגדר. לרשות המבלים מזנון מוקף בכסאות ושולחנות.

 

פארק טרמפולינות ענק המשתרע על שטח של 600 מטר ובו בנוסף לטרמפולינות גם בריכת קוביות ענקית.

הפארק צבעוני ומזמין, מקורה וממוקם במבנה ממוזג נקי ובטוח. בין הטרמפולינות הרבות שבמקום, שבילי הליכה שאינם קופצניים ומדריכים המשגיחים על הילדים ומונעים צפיפות על טרמפולינה אחת, כי למה להצטופף כשיש כל כך הרבה טרמפולינות מרובעות ומלבניות המתאימות לכל אחד.

במקום שירותים נקיים, מזנון ובו שולחנות וכסאות.

מתאים למשפחות וקבוצות

לילדים מגיל 3 ומעלה.

 

 

 

 

פחד גבהים הוא משהו שניתן לעבוד עליו! בואו לחוות ולחזק את תחושת הביטחון של הילדים שלכם בפארק אקסטרים חדשני ויחיד מסוגו בישראל במעלות מול נוף אגם המונפורט.

הפארק משתרע על שטח של שמונה דונם והותקן על ידי חברה בינלאומית מובילה בתחום התקנת פארקי אקסטרים ובהשראת פארקי אקסטרים באירופה ובארצות הברית. הפארק בנוי במבנה של משושה המשתרע על פני 3 קומות, בהן שלוש דרגות קושי משתנות: מסלול כחול בדרגת קושי קלה, אדום בדרגת קושי בינונית ושחור בדרגת קושי גבוהה. המבנה היפהפה מציג גשרים תלויים ומזחלות וגימיקים מקסימים כמו: ספסל ממנו אפשר להשקיף על אגם המונפורט ונוף האינסוף שמסביב, גימיק חביב היא מכונית ישנה מדגם פולקסוואגן חיפושית התלויה באוויר וגם שולחן וסביבו ספסלים.

המסלולים בנויים לפי דרגת הקושי כשהמטפסים מאובטחים ברתמות בדרגת בטיחות גבוהה.
אורך המסלול: שעה וחצי.
מתאים לגיל הגן ומעלה – לילדי הגן מסלול מקסים משלהם.
מחיר: 70 שקל לאדם
במקום מתקיימים חוגי טיפוס ,ימי גיבוש ואירועים.

**** הפארק סגור זמנית ****

 

 

 

 

הצעות קשורות