עכו, נהריה וראש הנקרה

הן שוכנות במרחק קילומטרים ספורים זו מזו וכל אחת מהן מציעה חוויה ייחודית: עכו המסתורית על צפונותיה ההיסטוריות, נהריה עיר החוף המתחדשת, הטיילת היפהפיה וחופי הים המרהיבים ומצוק ראש הנקרה, עם הנקרות שהים חרץ בסלע והרכבל הקצר בעולם.

מקומות קסומים רבים יש בעכו העתיקה. שווקים, גנים מרהיבים, מוזיאונים של מורשת והיסטוריה, חופים, חצרות ומנהרות עתיקות מתקופת הטמפלרים ומקומות חמד לטיול עם כל המשפחה.

 

מקומות לביקור בעכו לחצו כאן

 

מקומות לאוכל טוב בעכו לחצו כאן

 

 

 

במרחק 10 דקות נסיעה מעכו (9 ק"מ), שוכנת עיר החוף נהריה המציעה לאורחיה חופי ים וטיילת שוקקת, פארקים מרהיבים ביופיים, גני משחק לילדים, רכיבה על אופניים ומרכז קניות גדול.

משני עברי נחל הגעתון, הזורם בלב העיר, עשרות בתי קפה, מסעדות וחנויות  וברים המחיים את חיי הלילה.

כל מה שיש לנהריה להציע תמצאו כאן

 

 

הנקודה הצפונית ביותר ברצועת החוף של ישראל. חוויה יוצאת דופן של ביקור בפלא טבע שמתחיל עם תצפית עוצרת נשימה לכיוון קו החוף עד חיפה, ירידה ברכבל הקצר ביותר בעולם וסיור מפעים בנקרות שהים הגועש חרץ בסלע. אפשר לצאת מהמנהרה שבראש הנקרה לסיור אופניים או רכב חשמלי לאורכה של טיילת אכזיב ולצפות בשמורת ראש הנקרה ונחל בצת ובדייגים הזורקים את חכתם אל הים.

 על נהלי הביקור ושעות הפתיחה יש להתעדכן באתר האינטרנט לפני הביקור: www.rosh-hanikra.com

 

לפרטים והזמנות >> 077-9964433

מסלול הרכיבה אכזיב – ראש הנקרה מתאים לכל המשפחה מקטן עד גדול זהו מסלול קצר המשלב טיול ברכיבה נוחה, נינוחה ונעימה.

כל הפרטים כאן

 

חוף אכזיב הינו רצועת חוף חולית עוצרת נשימה שנמצאת בין שרידי העיר המקראית אכזיב ללגונות הקסומות. החוף משתרע על 30 דונם שמוחלק לרצועת חוף, כפר נופש, בר על הים, מסעדה, מתחם אירועים ומועדון גלישה.כמו בכל חוף ים המכבד את עצמו גם כאן יש מסעדת חוף (עם תעודת כשרות) ובר. סביב המסעדה פזורים כיסאות ושולחנות נמוכים שכף לרבוץ בהם ולשתות בירה קרה.
שירותים ומלתחות נקיים עומדים לרשות הנופשים וכמו כן יש שירותי הצלה.

חוף בצת הוא אחד החופים היפים והפחות ידועים בישראל. החוף ממוקם ברצועה יפהפייה, שהיא חלק משמורת טבע, בין אכזיב לראש הנקרה. בעונת הרבייה ובלילות ירח מלא, עולות צבות הים לחוף בצת, כדי להטיל בו את ביציהן והמראה עוצר נשימה.

החוף המוסדר המציע: שירותי הצלה, שירותי חוף כולל הצללות, שמשיות, כסאות חוף, שירותים ומקלחות ובנוסף מסעדת חוף ואתר נופש המתחלק לשלושה: מתחם אוהלי גלמפינג, מתחם אוהלי קמפינג, שני המתחמים ממוקמים על קו המים. ומתחם קרוונים הממוקם מעבר לכביש הפנימי, המחבר בין אכזיב לראש הנקרה, במרחק של כ150 מטרים מהחוף.

המראה הנשקף מהחוף עוצר נשימה, צוקי ראש הנקרה הנמצאים במרחק נגיעה, איי אכזיב והים התיכון הכחול והיפפה.