מה עושים בעכו?

פסטיבל עכו מתקיים זו השנה ה 43 והוא הפך כבר מזמן לאירוע תרבותי משמעותי בעולם התיאטרון בישראל. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 1-4 באוקטובר. גם השנה, כבכל שנה מאז היוסדו, יתקיים הפסטיבל בעכו העתיקה וצפוי לארח אלפי אנשים מכל רחבי הארץ.

בתוכנית האמנותית: מאות שחקנים ופרפורמרים שיעלו עשרות מופעי תיאטרון והצגות רחוב, מופעים חדשים ופעילויות לכל המשפחה.

 

לאתר הפסטיבל לחצו כאן

מתכננים יום טיול לעכו? לא בטוח שיום אחד יספיק לכם.

הרכבנו לכם צ'ק ליסט למקומות ואתרים שהם הקסם של עכו שאתם לא יכולים

לפספס: שווקים, גנים קסומים, מוזיאונים של מורשת והיסטוריה, חופים, חצרות

ומנהרות עתיקות מתקופת הטמפלרים ומקומות חמד לטיול עם כל המשפחה.

 

לחצו כאן ותמצאו את כל ההמלצות שלנו למקומות בילוי בעכו

העיר עכו שוקקת חיים. שווקים, מוזיאונים, מסעדות ומסלולי טיול יומיים. אבל ניתן לצאת קצת משגרת הטיול המקובלת ולגלות את עכו הרוחנית והדתית, בתי תפילה ואתרים דתיים מיוחדים שיתנו מימד רוחני לחגיגה העכואית. נחנה את רכבנו מחוץ לחומות, באזור בית הכנסת הטוניסאי, ומשם נמשיך ברגל אל כל האתרים: כנסיות, מסגדים וכמובן אל ההיסטוריה של הדת הבהאית והגנים הבאהים בפרט.

 ✝ ☪ ✡

מוזמנים לטיול רוחני והיסטורי בעכו – בירת הדתות של הגליל המערבי (לחצו כאן)

 

מרכז המבקרים שוכן בגן קסום, שהוא שער הכניסה לאולמות האבירים. המרכז מספק מידע על האטרקציות, הפעילויות, מסלולי הטיול, הסיורים מודרכים ואפילו על מקומות לינה בעכו ובגליל המערבי. מערכת ממוחשבת מאפשרת להוציא דפי מידע. עוד במרכז הקרנת סרט על העיר עכו ותערוכה של ממצאים ארכיאולוגיים שנמצאו באולמות האבירים.

 

לפרטים והזמנות >> 077-9964687

במהלך הקיץ ותקופת החגים תתאפשר כניסה לכל האתרים התיירותיים בעכו בעלות מיוחדת של 49 ש"ח בלבד לאדם. -הסיור מתחיל במרכז המבקרים בגן הקסום במתחם המצודה ההוספיטלרית בעכו העתיקה.

-הכניסה כוללת את: אולמות האבירים, החמאם התורכי, מנהרת הטמפלרים, בית כנסת ומרכז מורשת החדש ליהודי עכו ע"ש  הרמח"ל והמוזיאונים: עוקשי ואוצרות בחומה עם תערוכות לכל המשפחה

-האתרים פתוחים בימים א-ה ושבת בשעות 09:30-17:30 כניסה אחרונה ב 16:30

בימי שישי 09:30-16:00 כניסה אחרונה ב 15:00 . אתרי הרמח"ל סגורים בשבתות

הפעילות באתרים בכפוף להנחיות והתקנות המפורסמות

ניתן לרכוש כרטיסים און ליין או בקופת האתר

לפרטים וכרטיסים:>> 077-9964650
מומלץ להירשם מראש, מספר המקומות מוגבל!!

 

בכניסה הדרומית לעיר עכו נמצא מתחם הגנים הבהאים בעכו. הגנים הללו פחות מוכרים לציבור וחבל. בלב המתחם שוכן קברו של מייסד הדת הבהאית הבהא אולה. הגנים מרהיבי עין ומרחיבי לב מעוצבים בסגנון הבהאי המוכר והדקדקני: פרחים שיוצרים חגיגה של צבעים, שיחים הגזומים בצורה אחידה עד למילימטר, מזרקות מים, הליכה בשבילים מרוצפים ותחושה של הוד והדר. בלב הגנים המקדש שבו קברו של הבהא אולה שחי במקום בשנותיו האחרונות וכאן גם נפטר.
המקום קדוש הכניסה אליו היא ללא נעליים ובליווי מדריך בהאי.
הכניסה חינם

 

לפרטים והזמנות>> 077-9964474

נקודת תצפית מרהיבה ניצבת על התל שלפי ההיסטוריונים שכנה בו בעבר עכו העתיקה ומשקיפה על העיר עכו ועל הים התיכון. סימן ההיכר של התל הוא פסל נפוליאון המתנוסס בראשו. שבילים נוחים חורצים את התל ממזרח למערב, חלקם שבילי הליכה, חלקם שבילי אופניים ובהם מסלול סינגל באורך חמישה קילומטרים. למרגלות התל יש מתחם מיוחד המיועד ללמידה ואימון של מיומנות רכיבה.

לא רק העיר העתיקה בעכו מעניקה למטיילים בה את החוויה המיוחדת של עכו. מהמגדלור הנמצא על החומות העיר העתיקה, ניתן להצפין לאורך החוף בטיילת מרשימה שנבנתה ע"י עיריית עכו. תחילתה של הטיילת (למגיעים מהעיר העתיקה), עדיין מאופיינת בשרידי החומות העתיקות. ככל שמצפינים, הטיילת הופכת להיות מודרנית יותר, ולאורכה ניתן למצוא פסלים מרהיבים לצד פינות ישיבה רבות. הטיילת שומרת על הצביון המיוחד כל כך לעכו, ונוף הים הנשף ממנה עוצר נשימה. בקצה הצפוני של הטיילת, ממוקם מרכז מסחרי קטן וחדש ובו בית קפה, מספר חנויות ומועדון הג'אם, בית ליצירה משותפת, ועוד.

הטיילת כולה מרוצפת באבן אופיינית המשתלבת היטב במראה של עכו העתיקה. ההליכה לאורך הטיילת קלילה, והיא משתרעת על פני כ-1.2 ק"מ.
מומלץ לחנות בכניסה המערבי לעיר העתיקה וללכת לאורך הטיילת הלוך חזור.

בעכו יש חמאם טורקי פעיל – חמאם גאטס. חמאם טורכי, ממוקם בבית עתיק בעכו מול הים. חוויה אותנטית הכוללת במת טיפולים מצופה שיש, טיפולי חמאם על ידי בלן מקצועי, סאונות, חדרי טיפולים ומלתחות.

לפרטים והזמנות >> 077-9964644

 

חמאם אל באשה

פעמיים בשבוע נהגו תושביה של עכו העותמאנית לפקוד את החמאם המפואר שהקים אחמד אל ג'זאר עבור נתיניו בשנת 1795. כמקובל אצל אל ג'זאר, הוקם המבנה על שרידיו של בית מרחץ צלבני. כיום שוחזר החמאם המיתולוגי למטרות תצוגה.

עם כניסתכם למבנה תצוידו באזניות (סאונד מצוין בשמונה שפות אפשריות) ותפסעו לתוך אולם ששימש חדר ההסבה של החמאם. במשך כחצי שעה תחוו קצת מאווירת החמאם באמצעות סרט בשם 'הבלן האחרון'. בתום הסרט יכוונו אתכם האזניות להמשך הסיור

לפרטים והזמנות >> 077-9964687

ריכזנו עבורכם כאן

רשימת מסעדות עכואיות