תרבות ואמנות בגליל המערבי

"האמנות היא יד ימינו של הטבע, הטבע רק נתן לנו חיים ואילו האומנות עשתה אותנו בני אדם"

(פרידריך שילר)

 

פסח באולמות האבירים, הפנינג פעילויות ואטרקציות חדשות לכל המשפחה

מדריך קולי לילדים – "להציל את חבצלת" הוא משחק אודיו אינטראקטיבי שלוקח משפחות עם ילדים למסע באולמות האבירים. הילדים לומדים על ההיסטוריה של אבירי המסדר ההוספיטלרי, הנזירים והתושבים המקומיים בעכו העתיקה, בזמן שהם מחפשים אחר רמזים, פותרים חידות, משחקים במשחקים ואף צוחקים במהלך החוויה.

תערוכת דה-וינצ'י באולמות האבירים, החוויה יוצאת לדרך:
בואו לראות את העולם דרך עיניו של אחד הממציאים הגדולים בהיסטוריה – מדען, מתמטיקאי, מהנדס, ממציא, צייר, פסל ואדריכל, שהקדים את זמנו במאות שנים. בתערוכה יוצגו מכונות שנבנו בהשראת תוכניותיו ושרטוטיו של דה וינצ׳י, ציורים, שרטוטים, דגמים פיזיים נעים, הקרנות והפעלות. כל זאת באווירה מרתקת ואינטראקטיבית המתאימה לכל המשפחה – מבוגרים וצעירים כאחד.

כניסה לתערוכה בעלות נפרדת, ניתן לרכוש כרטיס משולב לתערוכה ולאתרים.ימי פעילות: האתרים פתוחים במשך כל ימי השבוע כולל ערבי חג וחג, שישי ושבת. שעות הפעילות: ימים א'-ה' ושבת 09:00-18:00, ימי שישי וערבי חג: 09:00-16:00, כניסה אחרונה שעה לפני סגירה. מחיר כניסה לכל האתרים 49 ₪ בלבד לאדם, ילד עד גיל 5 חינם. כרטיס משולב אתרים + תערוכת דה וינצ'י 69 ₪ בלבד לאדם.

למידע נוסף, כרטיסים ויצירת קשר: 077-9964650
www.akko.org.il  I  info@akko.org.il  I

 

מרכז אומנויות וגלריה ע"ש אפטר-ברר - מעלות

שיכון עולים במעלות שהוסב מעשה מחשבת למרכז אמנויות וגלריה. במקום מתקיימות תערוכות קבועות ותערוכות מתחלפות של אמנים ידועי שם וכן סדנאות אמנות למבוגרים וילדים.

בשבת 11:00-13:00,  הכניסה ללא תשלום.

 

לפרטים ותיאום >> 077-8042534

אטליה שמי - כברי

גן פסלים וגלריה של האמן המנוח חתן פרס ישראל יחיאל שמי. במקום האטליה של האמן עם תערוכה מתמדת של פסליו וציוריו ותערוכות מתחלפות של אמנים שניהלו דיאלוג עם האמן.

לפרטים ותיאום >> 077-9964674

מוזיאון המורשת הדרוזית - ג'וליס

בית המורשת הדרוזית בג'וליס מתוחזק על ידי עמותה שהוקמה בשנת 2002 במטרה לשמר את המורשת הדרוזית ולהעבירה מדור לדור, להקנות ערכים לנוער ולקיים מפגשי עדות כדי להכיר אחד את השני, מפגשים למען דו קיום בשלום, המבוסס על כיבוד הזולת, ופיתוח אמצעים לימודיים להקניית ידע על אורח חייה של העדה הדרוזית.

במקום קיים מוזיאון המכיל תצוגה גדולה של כלים עתיקים מחיי העדה הדרוזית. המוזיאון מחולק לפינות ולאגפים, וכל פינה ואגף מספרים סיפור נוסף של העדה המקסימה והכל כך מיוחדת, שחייה שזורים בחיי מדינת ישראל כמקשה אחת.

לפרטים ותיאום >> 077-9976131

אל מדרסה -סטודיו מסורתי לפיסול, סיתות באבן ושיטות בניה עתיקה - עכו

עאמר אל סלים אוהב אבנים. רואים את זה בדרך שבה הוא ניגש אל האבן, אוחז באבן ומדבר על האבן.

את האהבה הזו הוא מעביר לכל מי שנמשך כמוהו לאבן, ב"אל מדרסה" -הסטודיו שלו הממוקם בבית עותמני עתיק, בעיר העתיקה של עכו.

הסטודיו ממוקם בתוך חלל גבוה שתקרתו מקומרת ואפשר להריח בו את האבן.

לפרטים ותיאום >> 077-9975418

 

מוזיאון אוצרות בחומה - עכו

מוזיאון המציג מסע במנהרת הזמן לאורחות החיים בארץ ישראל משלהי המאה ה-19 ועד למחצית ה-120. תצוגות של פריטים, חפצים ורהיטים של בעלי מקצוע של פעם כדוגמת רוקחות, נפחות, תפירה ואריגה, כל זאת ועוד בתוך מבנה שעבר עבודת שימור בלב החומות המזרחיות של עכו.

המוזיאון לוקח חלק במיזם "שבת ישראלית" – מבקרים באתרי מורשת גם בשישי שבת – ללא תשלום – מתאים גם לקהל הדתי. לפרטים לחצו כאן.

בחול המועד פסח כניסה בחינם בחסות בנק הפועלים

לפרטים ותיאום >> 077-8039133